Ik ben al een tijdje bezig met een /disarm command. Deze command mag alleen door Cops, Army en Admins gebruikt worden. Het probleem is dat /disarm alleen de sterkere wapens moet weghalen (denk aan de Assault Rifles, Sniper Rifles, Shotguns). Dus als iemand wapens bezit, en hij wordt gepakt door de politie, dat ie alleen zijn pistool/mp5/tech 9 mag houden en dat de rest verdwijnt. Nou weet ik niet eens of dit wel mogelijk is. Als dat zo is dan post ik hier wel een begin van het script en praten we wel verder .
Ik ben al een tijdje bezig met een /disarm command. Deze command mag alleen door Cops, Army en Admins gebruikt worden. Het probleem is dat /disarm alleen de sterkere wapens moet weghalen (denk aan de Assault Rifles, Sniper Rifles, Shotguns). Dus als iemand wapens bezit, en hij wordt gepakt door de politie, dat ie alleen zijn pistool/mp5/tech 9 mag houden en dat de rest verdwijnt. Nou weet ik niet eens of dit wel mogelijk is. Als dat zo is dan post ik hier wel een begin van het script en praten we wel verder
.