May 4, 200521 yr ik heb de Mustang mod van gtagames.nl gedownload maar als ik alles doe met de img tool en ik kijk in het spel dan is die wagen nog altijd het zelvde :blink: hoe komt dit?
May 4, 200521 yr Dat moet je toch IETS fout hebben gedaan. Ik kan moeilijk zeggen wat. Ga de handleiding nog eens stap voor stap na, en kijk of je alles goed hebt gedaan . (Doe het anders nog een keer opnieuw.)
May 4, 200521 yr ik heb de Mustang mod van gtagames.nl gedownload maar als ik alles doe met de img tool en ik kijk in het spel dan is die wagen nog altijd het zelvde :blink: hoe komt dit? Heb je de oude auto (orginele) wel verwijderd of een andere naam gegeven?
May 4, 200521 yr Author ja heb ik gedaan en ja ook op rebuild archive gedrukt ook het alleen lezen wegehaalt en ik heb een screen gemaakt hoe hij er uitziet maar keb geen iede hoe ik dat ier op krijg
May 4, 200521 yr Edit je post! hier de helpdesk, daar staat het bij http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6842
May 4, 200521 yr Zie de helpdesk. En a.u.b. niet dubbelposten, maar gebruik de editknop om je bericht aan te passen . Je krijgt heus wel antwoord :lol: Edit: RTS was voor me
May 4, 200521 yr Author oke sorry voor die dubbelpost C:\Documents and Settings\gebruiker\Bureaublad\Jasper MAP\vice city bug.JPG My Webpage Edited May 4, 200521 yr by vice cityr
May 4, 200521 yr Ik denk dat je de .txd wel goed hebt vervangen. maar dat het bij de .dff niet het geval is. Probeer het bij die nog eens opnieuw
ik heb de Mustang mod van gtagames.nl gedownload maar als ik alles doe met de img tool en ik kijk in het spel dan is die wagen nog altijd het zelvde :blink: hoe komt dit?