Jump to content
Geplaatst:
comment_1278623

Hya forummertjes :D

Ik verjaar over twee dagen, en dacht met het geld dat ik krijg een nieuwe videokaart voor de pc hier te kopen. Op dit moment steekt er een 7300 GTS in, die vrij zwak is. :$

Maar ik zoek dus een kaart die goed is, recentere spellen aankan en binnen m'n budget van 80 euro past maar mag zeker minder zijn. :engel:

Liefst Nvidia, tenzij er zo'n groot prijsverschil is tussen ATI kaarten ofzo, maar gelijke kwaliteit.

Heb al wat zitten kijken op Alternate, en zie daar 'n boel kaarten onder de 80 euro, maar weet echt niet welke dan uiteindelijk goed is, en of ik moet kijken naar de 512 of 1024 mb geheugen en al die boel... ^_^

Ik dacht zelf aan de 9400GT 1024 mb, voor 72 euries. Is dat een kaart waarmee je goed kan gamen? :D

EDIT: als ik bepaalde info moet posten over de hardware in m'n pc (processor, mobo, ...) , om zeker te zijn dat ie samen gaat, gelieve er dan om te vragen. :$

Bewerkt: door senneken

• Reacties 48
  • Bezichtigingen 2.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1302694
ik heb nu de 8800GTS 640MB Edition 2 weekjes terug gekocht voor 75 euro en die speelt GTA4 op medium settings en Fallout3 op High.

Die word niet eens meer nieuw verkocht.

is ook niet nieuw van een verwende vriend die hem niet gebruikt had, zat nog compleet in doos in seal.

Geplaatst:
comment_1302701
ik heb nu de 8800GTS 640MB Edition 2 weekjes terug gekocht voor 75 euro en die speelt GTA4 op medium settings en Fallout3 op High.

is ook niet nieuw van een verwende vriend die hem niet gebruikt had, zat nog compleet in doos in seal.

Dan zou je net zo goed een 9800GT of een HD4830 kunnen kopen, beide presteren hetzelfde als de 8800GTS 640MB, aangezien deze nog beschikt over een G80 gpu.

Geplaatst:
comment_1302963

Dan zou je net zo goed een 9800GT of een HD4830 kunnen kopen, beide presteren hetzelfde als de 8800GTS 640MB, aangezien deze nog beschikt over een G80 gpu.

dat had ik kunnen doen ja, alleen toen kostte de 9800GT nog geen 75 euro geloof ik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.