Jump to content
Geplaatst:
comment_1278708

ik krijg deze warnings:

C:\Users\Dominika\Desktop\base.pwn(35) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\Users\Dominika\Desktop\base.pwn(40) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.2.3664	 	 	Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


2 Warnings.

dit is de script:

#include <a_samp>

new glob0;

public OnFilterScriptInit(){
print("\n+ZALADOWANO");
print("	   AB		 by Gamer_Z!");
	return 1;
}
public OnFilterScriptExit(){
print("\n+---------------------+");
print("|	   Nie Zaladowano	 |");
print("|	   AB		by Gamer_Z!|");

	return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
CreateObject(8150, -614.029419, 2575.741211, 68.936966, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(8150, -613.674133, 2611.028564, 68.936966, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
glob0 = CreateObject(7246, -550.971375, 2590.430420, 56.857861, 268.8998, 359.1406, 270.7229);
CreateObject(11490, -577.287781, 2593.621338, 64.707451, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(11491, -577.315796, 2582.541504, 66.210762, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(11665, -574.315613, 2590.003174, 66.913925, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(11664, -574.283447, 2596.328125, 66.729584, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(11631, -580.728394, 2597.193359, 67.461166, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(11666, -577.319031, 2589.089111, 67.878006, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(8150, -606.305420, 2589.328857, 77.316559, 47.2690, 0.0000, 84.2247);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, "/winda.up", true) && IsPlayerAdmin(playerid))
{
	MoveObject(glob0, 7246, -550.971375, 2590.430420, 61.800001, 2.0);
	return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, "/winda.down", true) && IsPlayerAdmin(playerid))
{
	MoveObject(glob0, 7246, -550.971375, 2590.430420, 56.857861, 2.0);
	return 1;
}
return 0;
}

Heb geen flauw idee wat er aan de hand is... core en float adden helpt niet.

Deze glob0 zou een object verplaatsen met de comandos /winda.up / down

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1278754
MoveObject(glob0, 7246, -550.971375, 2590.430420, 61.800001, 2.0);

MoveObject(glob0, 7246, -550.971375, 2590.430420, 56.857861, 2.0);

Je hoeft bij Moveobject niet nog eens het ObjectModelID (7246) aangezien die al is vastgelegd bij CreateObject.

MoveObject heeft deze argumenten:

MoveObject(ObjectID, X, Y, Z, speed);

dus het moet zijn:

MoveObject(glob0, -550.971375, 2590.430420, 61.800001, 2.0);

MoveObject(glob0, -550.971375, 2590.430420, 56.857861, 2.0);

Tip:

Als je vaker dit soort errors/warnings krijgt over een tekort (of overschot) aan argumenten, kan je de functie hier opzoeken, daar staan alle functies + de nodige argumenten:

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Category:Scripting_Functions

Bewerkt: door =>Sandra<=

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1278814
MoveObject(glob0, 7246, -550.971375, 2590.430420, 61.800001, 2.0);

MoveObject(glob0, 7246, -550.971375, 2590.430420, 56.857861, 2.0);

Je hoeft bij Moveobject niet nog eens het ObjectModelID (7246) aangezien die al is vastgelegd bij CreateObject.

MoveObject heeft deze argumenten:

MoveObject(ObjectID, X, Y, Z, speed);

dus het moet zijn:

MoveObject(glob0, -550.971375, 2590.430420, 61.800001, 2.0);

MoveObject(glob0, -550.971375, 2590.430420, 56.857861, 2.0);

Tip:

Als je vaker dit soort errors/warnings krijgt over een tekort (of overschot) aan argumenten, kan je de functie hier opzoeken, daar staan alle functies + de nodige argumenten:

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Category:Scripting_Functions

Bedankt. Dat werkt ;) hehe... tja mijn vriend die pro is met pawno is ermee gestopt en nu doe ik alles zelft :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.