Geplaatst: 21 februari 200916 jaren comment_1279581 Taker ik heb Undertaker gekopie zo goed mogelijk als ik kon en doen om een plaatjes geplakt.
Geplaatst: 4 maart 200916 jaren comment_1291079 Mooi uitgeknipt maar aan de linkerkant van de hoed is niet goed uitgeknipt. Je hebt je render niet goed ingeblend, geen effecten toegevoegd. Geen tekst, volg een paar tuts.
Geplaatst: 4 maart 200916 jaren Auteur comment_1291136 Mooi uitgeknipt maar aan de linkerkant van de hoed is niet goed uitgeknipt. Je hebt je render niet goed ingeblend, geen effecten toegevoegd. Geen tekst, volg een paar tuts. Bedankt en zal ik doen als ik weer tijd heb. En wat bedoel je met ingeblend??
Geplaatst: 4 maart 200916 jaren comment_1291141 Het is wel een passende achtergrond. Ook een WWE fan?
Geplaatst: 6 maart 200916 jaren comment_1291934 Mooi uitgeknipt maar aan de linkerkant van de hoed is niet goed uitgeknipt. Je hebt je render niet goed ingeblend, geen effecten toegevoegd. Geen tekst, volg een paar tuts. Bedankt en zal ik doen als ik weer tijd heb. En wat bedoel je met ingeblend?? Een paar effecten achter de render zetten zodat het er niet opgeplakt lijkt, wel kleuren die bij de achtergrond passen en bij de render.
Taker ik heb Undertaker gekopie zo goed mogelijk als ik kon en doen om een plaatjes geplakt.