Jump to content
Geplaatst:
comment_1280401
post-61247-1235315063.jpg

Wij, _KoE_Mzungu en Hanneswasco, richten een nieuwe clan op, die zich richt op Grand Theft Auto IV Multiplayer voor de Personal Computer, genaamd: "Killing Winners United". Een clan waarin wederzijds respect en gezelligheid hoog in het vaandel staan. Er zullen regelmatig clanbijeenkomsten worden georganiseerd om als clan online te spelen. Daarnaast kunnen we elkaar helpen om beter te worden of elkaar te helpen met het behalen van een bepaalde achievement.

Code of Conduct

Er wordt van je verwacht dat je bepaalde gedragsregels in acht dient te nemen. Zo wordt van alle leden verwacht dat we elkaar helpen, daar waar mogelijk. Spam wordt niet geapprecieerd, laat dit dus achterwege. Van elk nieuw lid wordt verwacht dat diegene alle andere leden toevoegt aan zijn of haar Games for Windows LIVE vriendenlijst en deze ook een positieve reputatie geeft. Een positieve reputatie verhoogt de kans dat je bij elkaar terecht komt in een 'Ranked Match'. Ook wordt er van je verwacht dat je regelmatig (online) aanwezig bent tijdens clanbijeenkomsten, als je niet of nauwelijks komt loop je de kans om uit de clan gezet te worden. We zijn immers op zoek naar actieve spelers met een toegevoegde waarde voor de clan. Uiteraard wordt vals spelen niet getollereerd, tenzij dit vooraf expliciet wordt afgesproken m.b.t. modificaties en tools. En dan ook alleen in een zogenaamde 'Player Match' en alleen met mensen die op de hoogte zijn van deze afspraak. Ga dit dus niet toepassen met onbekende spelers, dit kan jou en de clan een slechte naam geven.

Inschrijven

DEZE CLAN IS OPGEHEVEN, INSCHRIJVEN IS NIET MEER MOGELJK

Als je lid wilt worden van Killing Winners United (KiWi United) kan je één van de leaders een PB sturen met als onderwerp: KiWi United Recruitment. Vul daarin onderstaande lijst volledig in en je zal zo snel mogelijk antwoord terug krijgen; waarin we je vertellen of je toegelaten bent tot onze clan, of niet.

[b]Naam:[/b] (Je naam op dit forum)
[b]Gamertag:[/b] (Je Games for Windows LIVE-ID)
[b]Headset:[/b] (Ja / nee)
[b]Motivatie:[/b] (Vertel in minimaal 50 woorden waarom jij lid zou moeten worden van KiWi United)

Stuur een PB naar Hanneswasco

Stuur een PB naar _KoE_Mzungu

Leden

Onze clan telt 19 leden.

[table=header]post-61247-1236520325.png|post-61247-1236517470.png|post-61247-1236516754.png|post-61247-1240136982.png Rang

post-61247-1236518687.png Hanneswasco|Hanneswasco|Ja|Royal KiWi

post-61247-1236518687.png _KoE_Mzungu|KoE Mzungu|Nee|KiWi Royale

Woetsha|Woetsha Online|Ja|Groentje

Mania-92|Mania92|Ja|Gerijpte KiWi

Thundercover|Thundercover|Nee|Golden KiWi

Sprunk|Tommatje|Nee|Groentje

Svenie|Svenie92|Nee|Groentje

.Senne|Senneken|Ja|Gerijpte KiWi

Mythbuster|Mythbuster92|Ja|Gerijpte KiWi

Ymosky|Ymosky|Nee|Groentje

GTA_MasterNL|GTAmasterNL|Ja|Groentje

F1Master007|f1timmy|Ja|Groentje

Gtaboy107|Gtaboy107|Nee|KiWi lid

Jarno91|jarnogta|Nee|KiWi lid

jenske94|gta4 <3|Ja|KiWi lid

thegodfather91|theNLgodfather9|Ja|Groentje

Dizzee|Lunar87|Ja|KiWi lid

Deluxo|DeluxoNL|Nee|Groentje

dennis313|aerocool343|Ja|KiWi lid[/table]

Rangen

Zoals je kan zien zijn er ook verschillende rangen te verdienen, hieronder een overzicht van welke rangen er te verdienen zijn:

[table=simple]Validerend|Dit is een rang voor leden die al een tijdje inactief zijn en voor leden die een laatste kans krijgen

KiWi lid|Dit is een rang voor nieuwe leden die nog niet actief zijn.

Groentje|Dit is een rang voor leden die nog niet zo lang in de clan zijn gekomen en al een teken van activiteit hebben getoond.

Gerijpte KiWi|Dit is een rang voor leden die al een tijdje actief zijn in de clan, en dus ook een meerwaarde geven aan de clan.

Golden KiWi|Dit is een rang voor leden die al een lange tijd actief zijn in de clan en een grote meerwaarde geven aan de clan.

KiWi Royale|Dit is de rang voor de leader van de clan, die samen met Royal KiWi de clan leid.

Royal KiWi|Dit is de rang voor de leader van de clan, die samen met KiWi Royale de clan leid.[/table]

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 168.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Laten we die morgenavond maar houden. Vrijdag 27 november, 19u00! @ Senne: dat is dus echt zowat het slechtste aan GTA IV, die stomme connectieproblemen.

• Wellicht hoeft niet het hele forum dat te weten. Edit: Toch nog een half uur geweest, was wel even lekker.

• Het lijkt me mooi om dit topic te sluiten bij 1001 berichten - 1000 reacties.

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1324775
Dat is slecht nieuws... Sprunk spijtig dat je niet kan komen, maar volgende keer zal je hopelijk wel weer aanwezig zijn! :D Woetsha, ik hoop dat je online kan komen, al moet je wat vroeger stoppen of kom je wat later.
Het is al opgelost, ik kan dus online komen om 19u. :tu:
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1325024

Zo, de meeting is gedaan. Spijtig genoeg waren er maar drie mensen aanwezig, en voor de rest kwam niemand opdagen? :{ Nouja, er staan enkele nieuwe screens in de galerij, en de uitslagen zijn hier te zien.

Geplaatst:
comment_1325108
Zo, de meeting is gedaan. Spijtig genoeg waren er maar drie mensen aanwezig, en voor de rest kwam niemand opdagen? :{ Nouja, er staan enkele nieuwe screens in de galerij, en de uitslagen zijn hier te zien.
Ik had problemen met mijn GTA IV, toen ik hem wou opstarten kreeg ik een error. Ik denk dat ik gewoon GTA IV ga kopen in de winkel. :D
Geplaatst:
comment_1326532
Wie is hier Belg misschien? Want ik ben er ook eentje. bloos.gif

Ik, Woetsha, Dizzee en Nstyle08Z. Weet je al op welke dag je je nieuwe PC zal krijgen? smile3.gif

Hannes,

En sorry dat ik de afgelopen dagen niet gezellig meespamde in dit topic, want dat is mijn enigste forumtalent Applaus.gif . En mijn grootste excuses dat ik niet meedeed aan de meeting traantjes.gif ! Wat zal ik zeggen? ..euh.... SPAM!

En congratz Hannesjeuhh van me! Moderator! Je zal me toch geen warns geven heh sad2.gif . En Svenie, welkom in de pooiergang! De bar, rechts. Tieten, links. Wat verder mannelijk hoertjes (ik zou daar beter niet in de beurt bij komen pukey.gifsad2.gif ). En euhh, wat verderop is er een paal om weet ik wat te doen bloos.gif . Enjoy the club! biertje.gif

Bewerkt: door Joriz

Geplaatst:
comment_1329428

Jongens, goed nieuws! :D

M'n pc is binnen bij de handelaar, en morgen heb ik m' terug met alle goede hardware erin. Ik fiets nu even naar de winkel voor GTA IV :$

Hannes, m'n aanmelding komt eraan! :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1329429
Jongens, goed nieuws! :D

M'n pc is binnen bij de handelaar, en morgen heb ik m' terug met alle goede hardware erin. Ik fiets nu even naar de winkel voor GTA IV :$

Hannes, m'n aanmelding komt eraan! :D

:dans: :dans: :dans: Dat is geweldig nieuws! :dans: :dans: :dans:

Daarnaast heb ik net even een filmpje geüpload met daarin hoe je een goede tijd in Hangman's NOOSE haalt, kijk zeker even! Klik!

Geplaatst:
comment_1329480
Daarnaast heb ik net even een filmpje geüpload met daarin hoe je een goede tijd in Hangman's NOOSE haalt, kijk zeker even! Klik!
In het filmpje is overduidelijk goed te zien hoe slecht Kenny Petrovic is gescript. En dit is slechts één voorbeeld: hij glijdt op een vage manier over de grond van Enforcer naar Annihilator. Het wordt pas vervelend als hij achter z'n vliegtuig klem staat of als hij gewoon er de brui aan geeft en weg loopt.

Welkom in de clan senneken. :bier:

Geplaatst:
comment_1329784
En bij deze verwelkomen we Senneken! :tu:

Senneken, gelieve iedereen toe te voegen op LIVE. ;)

Dat doe ik vanaf wanneer ik heb uitgepluisd hoe ik dat doe. :$

Het is namelijk de eerste keer dat ik met live werk, aangezien ik alle games downloadde. :$ Maar ik las net dat je dat moet doen wanneer je game openstaat, en met windows live opgestart. Ik kan pas morgen GTA IV installeren, dus dan zal ik iedereen inviten. :)

Mijn LIVE ID is alvast 'senneken'. :puh:

Dank je voor de welkom allemaal :D

Bewerkt: door senneken

Geplaatst:
comment_1330818

A.s. zaterdag, om 19:00 uur, is er weer een meeting. :dans: Eventuele aspirant leden, dus leden van het forum die nog geen KiWi zijn maar dit misschien wel willen worden, zijn uiteraard ook welkom. Het is dan wel handig om mij of Hanneswasco dan even een PB te sturen zodat we je in het spel kunnen uitnodigen. Tot zaterdag. :bier:

Hannes en ik hebben besloten dat er wel een soort van rangen gaan komen maar dat deze niet afhankelijk zijn van "skills", eerder afhankelijk hoe actief een lid is. Aangezien we pas één meeting achter de rug hebben zullen deze rangen pas komen na een aantal meetings. Over een maand of zoiets gaan we daar nog een keer naar kijken. We hebben ook al zitten brainstormen over de namen van deze rangen en daar is al wat aardigs uit voortgekomen. ^_^
Na de meeting gaan we ook rangen uitdelen, zoals gezegd al naar gelang de activiteit en uiteraard in KiWi stijl:

• Groentje
  • Gerijpte KiWi
  • Golden KiWi

:clown:

Geplaatst:
comment_1330945

Verdomme! Er is 99% kans dat ik niet kan komen omdat ik naar Brussel moet wegens persoonlijke redenen. :ch: Veel plezier met de meeting! Ik krijg vast en zeker de rang 'Groentje'. :(

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.