Jump to content
Geplaatst:
comment_1280401
post-61247-1235315063.jpg

Wij, _KoE_Mzungu en Hanneswasco, richten een nieuwe clan op, die zich richt op Grand Theft Auto IV Multiplayer voor de Personal Computer, genaamd: "Killing Winners United". Een clan waarin wederzijds respect en gezelligheid hoog in het vaandel staan. Er zullen regelmatig clanbijeenkomsten worden georganiseerd om als clan online te spelen. Daarnaast kunnen we elkaar helpen om beter te worden of elkaar te helpen met het behalen van een bepaalde achievement.

Code of Conduct

Er wordt van je verwacht dat je bepaalde gedragsregels in acht dient te nemen. Zo wordt van alle leden verwacht dat we elkaar helpen, daar waar mogelijk. Spam wordt niet geapprecieerd, laat dit dus achterwege. Van elk nieuw lid wordt verwacht dat diegene alle andere leden toevoegt aan zijn of haar Games for Windows LIVE vriendenlijst en deze ook een positieve reputatie geeft. Een positieve reputatie verhoogt de kans dat je bij elkaar terecht komt in een 'Ranked Match'. Ook wordt er van je verwacht dat je regelmatig (online) aanwezig bent tijdens clanbijeenkomsten, als je niet of nauwelijks komt loop je de kans om uit de clan gezet te worden. We zijn immers op zoek naar actieve spelers met een toegevoegde waarde voor de clan. Uiteraard wordt vals spelen niet getollereerd, tenzij dit vooraf expliciet wordt afgesproken m.b.t. modificaties en tools. En dan ook alleen in een zogenaamde 'Player Match' en alleen met mensen die op de hoogte zijn van deze afspraak. Ga dit dus niet toepassen met onbekende spelers, dit kan jou en de clan een slechte naam geven.

Inschrijven

DEZE CLAN IS OPGEHEVEN, INSCHRIJVEN IS NIET MEER MOGELJK

Als je lid wilt worden van Killing Winners United (KiWi United) kan je één van de leaders een PB sturen met als onderwerp: KiWi United Recruitment. Vul daarin onderstaande lijst volledig in en je zal zo snel mogelijk antwoord terug krijgen; waarin we je vertellen of je toegelaten bent tot onze clan, of niet.

[b]Naam:[/b] (Je naam op dit forum)
[b]Gamertag:[/b] (Je Games for Windows LIVE-ID)
[b]Headset:[/b] (Ja / nee)
[b]Motivatie:[/b] (Vertel in minimaal 50 woorden waarom jij lid zou moeten worden van KiWi United)

Stuur een PB naar Hanneswasco

Stuur een PB naar _KoE_Mzungu

Leden

Onze clan telt 19 leden.

[table=header]post-61247-1236520325.png|post-61247-1236517470.png|post-61247-1236516754.png|post-61247-1240136982.png Rang

post-61247-1236518687.png Hanneswasco|Hanneswasco|Ja|Royal KiWi

post-61247-1236518687.png _KoE_Mzungu|KoE Mzungu|Nee|KiWi Royale

Woetsha|Woetsha Online|Ja|Groentje

Mania-92|Mania92|Ja|Gerijpte KiWi

Thundercover|Thundercover|Nee|Golden KiWi

Sprunk|Tommatje|Nee|Groentje

Svenie|Svenie92|Nee|Groentje

.Senne|Senneken|Ja|Gerijpte KiWi

Mythbuster|Mythbuster92|Ja|Gerijpte KiWi

Ymosky|Ymosky|Nee|Groentje

GTA_MasterNL|GTAmasterNL|Ja|Groentje

F1Master007|f1timmy|Ja|Groentje

Gtaboy107|Gtaboy107|Nee|KiWi lid

Jarno91|jarnogta|Nee|KiWi lid

jenske94|gta4 <3|Ja|KiWi lid

thegodfather91|theNLgodfather9|Ja|Groentje

Dizzee|Lunar87|Ja|KiWi lid

Deluxo|DeluxoNL|Nee|Groentje

dennis313|aerocool343|Ja|KiWi lid[/table]

Rangen

Zoals je kan zien zijn er ook verschillende rangen te verdienen, hieronder een overzicht van welke rangen er te verdienen zijn:

[table=simple]Validerend|Dit is een rang voor leden die al een tijdje inactief zijn en voor leden die een laatste kans krijgen

KiWi lid|Dit is een rang voor nieuwe leden die nog niet actief zijn.

Groentje|Dit is een rang voor leden die nog niet zo lang in de clan zijn gekomen en al een teken van activiteit hebben getoond.

Gerijpte KiWi|Dit is een rang voor leden die al een tijdje actief zijn in de clan, en dus ook een meerwaarde geven aan de clan.

Golden KiWi|Dit is een rang voor leden die al een lange tijd actief zijn in de clan en een grote meerwaarde geven aan de clan.

KiWi Royale|Dit is de rang voor de leader van de clan, die samen met Royal KiWi de clan leid.

Royal KiWi|Dit is de rang voor de leader van de clan, die samen met KiWi Royale de clan leid.[/table]

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 168.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Laten we die morgenavond maar houden. Vrijdag 27 november, 19u00! @ Senne: dat is dus echt zowat het slechtste aan GTA IV, die stomme connectieproblemen.

• Wellicht hoeft niet het hele forum dat te weten. Edit: Toch nog een half uur geweest, was wel even lekker.

• Het lijkt me mooi om dit topic te sluiten bij 1001 berichten - 1000 reacties.

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1331380

Ik heb daarnet om 6 uur m'n pc ontvangen, en pas twee uur later had ik gta IV aan de praat. :7 Eerst moest ik m'n drivers nog updaten, dan werkte internet niet meer, daarna geweldig sloom, dan was er iets met m'n accounts, dan moest dit en dat geüpdate worden... *sigh*

Maar goed, het is dan toch gelukt, en heb nog maar een half uurtje kunnen gamen, maar het ziet er echt geweldig uit. :dans: Morgen voeg ik dus iedereen toe op live, en ga ik wat oefenen in MP, zodat ik na zaterdag niet direct 'groentje' word genoemd. :-(

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1331527
Ik heb daarnet om 6 uur m'n pc ontvangen, en pas twee uur later had ik gta IV aan de praat. :7 Eerst moest ik m'n drivers nog updaten, dan werkte internet niet meer, daarna geweldig sloom, dan was er iets met m'n accounts, dan moest dit en dat geüpdate worden... *sigh*

Maar goed, het is dan toch gelukt, en heb nog maar een half uurtje kunnen gamen, maar het ziet er echt geweldig uit. :dans: Morgen voeg ik dus iedereen toe op live, en ga ik wat oefenen in MP, zodat ik na zaterdag niet direct 'groentje' word genoemd. :-(

Dat is super! Kan je je grafische instellingen eens posten? Ik wil wel eens weten hoe goed je met zo'n top PC GTA IV kan spelen. Een benchmark mag ook (wat je bij Graphics kan uitvoeren). ^^

De rangen geven we trouwens niet op basis van hoe goed je kan spelen, maar op hoe gezellig en actief je bent, en hoe behulpzaam t.o.v. andere leden. ;)

Geplaatst:
comment_1332093

Statistics

Average FPS: 37.10 (na drivers update: 34 FPS :7 )

Duration: 37.25 sec

CPU Usage: 53% (na drivers update: 50%)

System memory usage: 73%

Video memory usage: 90%(na drivers update: 98% :7 )

Graphics Settings

Video Mode: 1024 x 768 (60 Hz)

Texture Quality: High

Reflection resolution: medium (ik zie geen verschil tussen medium en high, maar scheelt wel 5 fps)

Water quality: high

Shadow Quality: high

Texture Filter Quality: High

View Distance: 37 (willekeurig)

Detail Distance: 66 (willekeurig)

Hardware

Microsoft Windows XP Home Edition

Service Pack 3

Video Adapter: NVIDIA GeForce GTX 260

Video Driver version: 177.42 (Ö, ik moet m'n drivers updaten xD )

Audio Adapter: SoundMAX HD Audio

Intel Core 2 Quad Q8200 @ 2.33 Ghz

De kwaliteit van de schaduw zoog echt zwaar na patch 1.0.3.0, maar met shadow quality en shadow density op maximum was dat al veel beter. Ik denk overigens eens een kijkje te nemen voor die - norestrictment commands enzo, omdat m'n FPS soms constant op 60 FPS begrensd staan. :)

>voor screens, klik hier :D<

Iedereen is BTW toegevoegd op live. :)

En voor de meeting zaterdag: ik kan waarschijnlijk maar tot 8.30 u ongeveer, omdat daarna m'n pa op de pc wil (hij speelt gitaar in de bureau, waar de pc ook staat, die hij overigens nodig heeft. )

Maar 1.30 uur is beter dan niets denk ik :D

Bewerkt: door senneken

Geplaatst:
comment_1332807

Ik had nog een paar vraagjes over vanavond trouwens, hou in je achterhoofd dat ik nog maar een paar keer MP heb gespeeld. :$ m'n vragen zijn de volgende:

Hoe kom je allemaal op dezelfde server terecht? Gaat één iemand in een server, en nodigt die dan iedereen uit fzo?

En hoe chat je in-game/hoe zie je dat iemand iets zegt? :$

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1333016

Jongens, het spijt me dat ik niet aanwezig kon zijn, maar ik moest "overwerken"... Vandaag ben ik namelijk in m'n broer z'n huis gaan helpen aan het dak, en ik ben nog maar eventjes terug.

Geplaatst:
comment_1333022

Voor m'n eerste keer was dit een geslaagde avond, alleen had ik wat problemen met de chatfunctie en heli race. :-( Ik zit nog niet erg ver in story line en had nog nooit met een heli gevlogen, dus dat lukte niet goed xD.

Maar overall was het een zeer leuke meeting . :tu:

@Hannes: dan moet je er volgende keer wel zijn :D

BTW: ik heb m'n live veranderd naar: senne93. Je mag senneken verwijderen, ik ga iedereen nu met senne93 toevoegen. :)

Geplaatst:
comment_1333103
Whoohoo, gewoon de beste bij de eerste mode! :dans: Echt fantastisch om Koe, Senneken en Mania direct achter elkaar neer te schieten. :D Maar ook een wijze les geleerd: niet meer met de Police Maverick vliegen in een helicopterrace, wat een traag geval. :7

Annihilator (of hoe je dat ook schrijft) is ook niet alles, lag toch redelijk ver voor op het eind van ronde 2, mis ik 2 poortjes wint koe met bijna een minuut. :O

Geplaatst:
comment_1333113

Wel met een Annihilator. :puh: En in een GTA Race / heli race kan je alleen schieten als je die hebt. 8) En ik had nog wel de makkelijkste race uitgezocht .. Grand Tour (o.i.d.).

Oh ja TC: jij bent de beste. :7

Geplaatst:
comment_1333166

Ik vond trouwens de deathmatches/team deathmatches echt geweldig. :D

Die modes spelen met mensen die je 'kent' is veel leuker dan met gewoon een boel onbekenden, of tegen een boel onbekenden. :Y

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.