Jump to content
Geplaatst:
comment_1280401
post-61247-1235315063.jpg

Wij, _KoE_Mzungu en Hanneswasco, richten een nieuwe clan op, die zich richt op Grand Theft Auto IV Multiplayer voor de Personal Computer, genaamd: "Killing Winners United". Een clan waarin wederzijds respect en gezelligheid hoog in het vaandel staan. Er zullen regelmatig clanbijeenkomsten worden georganiseerd om als clan online te spelen. Daarnaast kunnen we elkaar helpen om beter te worden of elkaar te helpen met het behalen van een bepaalde achievement.

Code of Conduct

Er wordt van je verwacht dat je bepaalde gedragsregels in acht dient te nemen. Zo wordt van alle leden verwacht dat we elkaar helpen, daar waar mogelijk. Spam wordt niet geapprecieerd, laat dit dus achterwege. Van elk nieuw lid wordt verwacht dat diegene alle andere leden toevoegt aan zijn of haar Games for Windows LIVE vriendenlijst en deze ook een positieve reputatie geeft. Een positieve reputatie verhoogt de kans dat je bij elkaar terecht komt in een 'Ranked Match'. Ook wordt er van je verwacht dat je regelmatig (online) aanwezig bent tijdens clanbijeenkomsten, als je niet of nauwelijks komt loop je de kans om uit de clan gezet te worden. We zijn immers op zoek naar actieve spelers met een toegevoegde waarde voor de clan. Uiteraard wordt vals spelen niet getollereerd, tenzij dit vooraf expliciet wordt afgesproken m.b.t. modificaties en tools. En dan ook alleen in een zogenaamde 'Player Match' en alleen met mensen die op de hoogte zijn van deze afspraak. Ga dit dus niet toepassen met onbekende spelers, dit kan jou en de clan een slechte naam geven.

Inschrijven

DEZE CLAN IS OPGEHEVEN, INSCHRIJVEN IS NIET MEER MOGELJK

Als je lid wilt worden van Killing Winners United (KiWi United) kan je één van de leaders een PB sturen met als onderwerp: KiWi United Recruitment. Vul daarin onderstaande lijst volledig in en je zal zo snel mogelijk antwoord terug krijgen; waarin we je vertellen of je toegelaten bent tot onze clan, of niet.

[b]Naam:[/b] (Je naam op dit forum)
[b]Gamertag:[/b] (Je Games for Windows LIVE-ID)
[b]Headset:[/b] (Ja / nee)
[b]Motivatie:[/b] (Vertel in minimaal 50 woorden waarom jij lid zou moeten worden van KiWi United)

Stuur een PB naar Hanneswasco

Stuur een PB naar _KoE_Mzungu

Leden

Onze clan telt 19 leden.

[table=header]post-61247-1236520325.png|post-61247-1236517470.png|post-61247-1236516754.png|post-61247-1240136982.png Rang

post-61247-1236518687.png Hanneswasco|Hanneswasco|Ja|Royal KiWi

post-61247-1236518687.png _KoE_Mzungu|KoE Mzungu|Nee|KiWi Royale

Woetsha|Woetsha Online|Ja|Groentje

Mania-92|Mania92|Ja|Gerijpte KiWi

Thundercover|Thundercover|Nee|Golden KiWi

Sprunk|Tommatje|Nee|Groentje

Svenie|Svenie92|Nee|Groentje

.Senne|Senneken|Ja|Gerijpte KiWi

Mythbuster|Mythbuster92|Ja|Gerijpte KiWi

Ymosky|Ymosky|Nee|Groentje

GTA_MasterNL|GTAmasterNL|Ja|Groentje

F1Master007|f1timmy|Ja|Groentje

Gtaboy107|Gtaboy107|Nee|KiWi lid

Jarno91|jarnogta|Nee|KiWi lid

jenske94|gta4 <3|Ja|KiWi lid

thegodfather91|theNLgodfather9|Ja|Groentje

Dizzee|Lunar87|Ja|KiWi lid

Deluxo|DeluxoNL|Nee|Groentje

dennis313|aerocool343|Ja|KiWi lid[/table]

Rangen

Zoals je kan zien zijn er ook verschillende rangen te verdienen, hieronder een overzicht van welke rangen er te verdienen zijn:

[table=simple]Validerend|Dit is een rang voor leden die al een tijdje inactief zijn en voor leden die een laatste kans krijgen

KiWi lid|Dit is een rang voor nieuwe leden die nog niet actief zijn.

Groentje|Dit is een rang voor leden die nog niet zo lang in de clan zijn gekomen en al een teken van activiteit hebben getoond.

Gerijpte KiWi|Dit is een rang voor leden die al een tijdje actief zijn in de clan, en dus ook een meerwaarde geven aan de clan.

Golden KiWi|Dit is een rang voor leden die al een lange tijd actief zijn in de clan en een grote meerwaarde geven aan de clan.

KiWi Royale|Dit is de rang voor de leader van de clan, die samen met Royal KiWi de clan leid.

Royal KiWi|Dit is de rang voor de leader van de clan, die samen met KiWi Royale de clan leid.[/table]

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 168.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Laten we die morgenavond maar houden. Vrijdag 27 november, 19u00! @ Senne: dat is dus echt zowat het slechtste aan GTA IV, die stomme connectieproblemen.

• Wellicht hoeft niet het hele forum dat te weten. Edit: Toch nog een half uur geweest, was wel even lekker.

• Het lijkt me mooi om dit topic te sluiten bij 1001 berichten - 1000 reacties.

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1333171

Waarom heb ik nou weer zo'n kolere PC met kolere sloom internet. Ik kom gewoon niet bij jullie op de server komen. Koe heeft me 2 keer uitgenodigd, en het lukte gewoon 2 keer niet. heel mijn MP lag gewoon plat.

Jammer, ik ga eens kijken hoe ik dit kan verhelpen. Anders zitten jullie met een niet meespelende clan-lid opgescheept. :7

Geplaatst:
comment_1333223

Internet verbindingen worden trager / slechter door spyware e.d. troep. Google eens naar het programmaatje "Spybot - Search and Destroy" (gratis) om je PC te ontdoen van dit soort onzin. Overigens is >>dit<< een handige site met heel veel gratis (nederlandse / nederlands-talige) software. Ik heb 'm bij m'n bladwijzers staan. ^_^

Geplaatst:
comment_1333269
Waarom heb ik nou weer zo'n kolere PC met kolere sloom internet. Ik kom gewoon niet bij jullie op de server komen. Koe heeft me 2 keer uitgenodigd, en het lukte gewoon 2 keer niet. heel mijn MP lag gewoon plat.

Jammer, ik ga eens kijken hoe ik dit kan verhelpen. Anders zitten jullie met een niet meespelende clan-lid opgescheept. :7

De eerste keer werd ik ook gekicked omdat 'm'n pc te sloom liep', maar ik denk dat dat was omdat ik GTA IV even had geminimaliseerd. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1333324

De eerste keer werd ik ook gekicked omdat 'm'n pc te sloom liep', maar ik denk dat dat was omdat ik GTA IV even had geminimaliseerd. :puh:

Inderdaad, als je even Alt + Tab't als je bezig bent met Multiplayer in GTA IV dan wordt je altijd "gekicked".

@ Sprunk: ik dacht nochtans dat jij zo'n goede PC had, niet?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1333380

Ik speel ook op medium - high, en ik heb totaal geen problemen in Multiplayer. Bij Team Deathmatches sta ik vaak bovenaan, en in Hangman's NOOSE haal ik toptijden. :puh: Wat waren je specs nu ook alweer?

Daarnaast kunnen we een nieuw lid verwelkomen, namelijk Mythbuster! Hij was gisteren al als aspirant lid aanwezig bij de meeting, en gisteren besloot hij ook om de clan te joinen. Welkom!

Geplaatst:
comment_1333383

Het is ook verstandiger om je instellingen voor de MultiPlayer lager te zetten dan de instellingen voor SinglePlayer. Dan heb je waarschijnlijk ook veel minder last van lagg. Volgens mij doet Svenie dat ook.

Geplaatst:
comment_1333424

Net wat online weten spelen met team deathmatch en freemode, maar in het paarse team zaten twee hatelijke cheaters. hun auto was aan't branden, twee seconden later niet meer. Ze konden op geen enkele manier dood, en killden iedereen met de beste wapens.. :N Zo is't echt niet leuk spelen.

En in freemode waren er ook twee, als ze reden lieten ze achter hun auto steeds een bom vallen, en ze spawnden overal skaterampen enzo. :@ Gelukkig waren er een paar n00bloze team deathmatches, die best wel fun waren. Ik stond steeds derde. :cab: nooit meer, nooit minder.

Aniewee, welkom Mythbuster. :dans:

Geplaatst:
comment_1333467

Heb je je chat-probleem al opgelost? Mythbuster had hetzelfde probleem, misschien dat jullie elkaar uit de brand kunnen helpen. ^_^ Het is natuurlijk eigenlijk wel een "must" om te kunnen chatten tijdens een MP-avondje. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1333570
Ik speel op een AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5000+ processor. Hij word daarbij door de nVidia 8800GTS ondersteund, samen met 2 GB aan DDR2 geheugen, ^_^

Ah, oké. Ik dacht dat je een wat betere PC had. ^^

Er zijn nu ook enkele rangen!

Een "gewoon" nieuw lid krijgt de rang KiWi lid, wat dus niet echt iets speciaals is. Een lid dat al wat actiever is krijgt eerst de rang Groentje. Als deze nog actiever wordt wordt deze ontgroent, en krijgt deze de rang Gerijpte KiWi. Blijft dit lid zeer actief en gezellig, dan wordt deze na verloop van tijd een Golden KiWi.

De crew krijgt de rang Royal KiWi en KiWi Royal. :clown:

Wie welke rang heeft kan je zien in de hoofdpost.

Geplaatst:
comment_1333693
Heb je je chat-probleem al opgelost? Mythbuster had hetzelfde probleem, misschien dat jullie elkaar uit de brand kunnen helpen. ^_^ Het is natuurlijk eigenlijk wel een "must" om te kunnen chatten tijdens een MP-avondje. :puh:

dat is ondertussen opgelost, en wel zo:

Ik heb een andere live account - games for windows live account - rockstar social club account aan moeten maken (in die volgorde). Nu moet ik dus met m'n ene account single player, en met m'n nieuwe multiplayer. :-( Of ik moet op m'n nieuwe account de story line opnieuw beginnen.

Ik heb nog geen rang :-( maar goed, ik heb ook nog maar één meeting meegemaakt. xD

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1333705

Ik heb een andere live account - games for windows live account - rockstar social club account aan moeten maken (in die volgorde). Nu moet ik dus met m'n ene account single player, en met m'n nieuwe multiplayer. :-( Of ik moet op m'n nieuwe account de story line opnieuw beginnen.

Ik zou gewoon op je nieuwe account de storyline opnieuw beginnen, bij welke missie was je? Op een uurtje zit je waarschijnlijk terug even ver als je voordien was. ;)

Geplaatst:
comment_1333748

Ik zou gewoon op je nieuwe account de storyline opnieuw beginnen, bij welke missie was je? Op een uurtje zit je waarschijnlijk terug even ver als je voordien was. ;)

Ik zat net aan de Puerto Rican connection, die had ik gedaan. Algonquin was dus bereikbaar, en ik zat (vond ik zelf :puh: ) toch al vrij ver. Maar goed, ik ben opnieuw begonnen. :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.