Jump to content
Geplaatst:
comment_1280401
post-61247-1235315063.jpg

Wij, _KoE_Mzungu en Hanneswasco, richten een nieuwe clan op, die zich richt op Grand Theft Auto IV Multiplayer voor de Personal Computer, genaamd: "Killing Winners United". Een clan waarin wederzijds respect en gezelligheid hoog in het vaandel staan. Er zullen regelmatig clanbijeenkomsten worden georganiseerd om als clan online te spelen. Daarnaast kunnen we elkaar helpen om beter te worden of elkaar te helpen met het behalen van een bepaalde achievement.

Code of Conduct

Er wordt van je verwacht dat je bepaalde gedragsregels in acht dient te nemen. Zo wordt van alle leden verwacht dat we elkaar helpen, daar waar mogelijk. Spam wordt niet geapprecieerd, laat dit dus achterwege. Van elk nieuw lid wordt verwacht dat diegene alle andere leden toevoegt aan zijn of haar Games for Windows LIVE vriendenlijst en deze ook een positieve reputatie geeft. Een positieve reputatie verhoogt de kans dat je bij elkaar terecht komt in een 'Ranked Match'. Ook wordt er van je verwacht dat je regelmatig (online) aanwezig bent tijdens clanbijeenkomsten, als je niet of nauwelijks komt loop je de kans om uit de clan gezet te worden. We zijn immers op zoek naar actieve spelers met een toegevoegde waarde voor de clan. Uiteraard wordt vals spelen niet getollereerd, tenzij dit vooraf expliciet wordt afgesproken m.b.t. modificaties en tools. En dan ook alleen in een zogenaamde 'Player Match' en alleen met mensen die op de hoogte zijn van deze afspraak. Ga dit dus niet toepassen met onbekende spelers, dit kan jou en de clan een slechte naam geven.

Inschrijven

DEZE CLAN IS OPGEHEVEN, INSCHRIJVEN IS NIET MEER MOGELJK

Als je lid wilt worden van Killing Winners United (KiWi United) kan je één van de leaders een PB sturen met als onderwerp: KiWi United Recruitment. Vul daarin onderstaande lijst volledig in en je zal zo snel mogelijk antwoord terug krijgen; waarin we je vertellen of je toegelaten bent tot onze clan, of niet.

[b]Naam:[/b] (Je naam op dit forum)
[b]Gamertag:[/b] (Je Games for Windows LIVE-ID)
[b]Headset:[/b] (Ja / nee)
[b]Motivatie:[/b] (Vertel in minimaal 50 woorden waarom jij lid zou moeten worden van KiWi United)

Stuur een PB naar Hanneswasco

Stuur een PB naar _KoE_Mzungu

Leden

Onze clan telt 19 leden.

[table=header]post-61247-1236520325.png|post-61247-1236517470.png|post-61247-1236516754.png|post-61247-1240136982.png Rang

post-61247-1236518687.png Hanneswasco|Hanneswasco|Ja|Royal KiWi

post-61247-1236518687.png _KoE_Mzungu|KoE Mzungu|Nee|KiWi Royale

Woetsha|Woetsha Online|Ja|Groentje

Mania-92|Mania92|Ja|Gerijpte KiWi

Thundercover|Thundercover|Nee|Golden KiWi

Sprunk|Tommatje|Nee|Groentje

Svenie|Svenie92|Nee|Groentje

.Senne|Senneken|Ja|Gerijpte KiWi

Mythbuster|Mythbuster92|Ja|Gerijpte KiWi

Ymosky|Ymosky|Nee|Groentje

GTA_MasterNL|GTAmasterNL|Ja|Groentje

F1Master007|f1timmy|Ja|Groentje

Gtaboy107|Gtaboy107|Nee|KiWi lid

Jarno91|jarnogta|Nee|KiWi lid

jenske94|gta4 <3|Ja|KiWi lid

thegodfather91|theNLgodfather9|Ja|Groentje

Dizzee|Lunar87|Ja|KiWi lid

Deluxo|DeluxoNL|Nee|Groentje

dennis313|aerocool343|Ja|KiWi lid[/table]

Rangen

Zoals je kan zien zijn er ook verschillende rangen te verdienen, hieronder een overzicht van welke rangen er te verdienen zijn:

[table=simple]Validerend|Dit is een rang voor leden die al een tijdje inactief zijn en voor leden die een laatste kans krijgen

KiWi lid|Dit is een rang voor nieuwe leden die nog niet actief zijn.

Groentje|Dit is een rang voor leden die nog niet zo lang in de clan zijn gekomen en al een teken van activiteit hebben getoond.

Gerijpte KiWi|Dit is een rang voor leden die al een tijdje actief zijn in de clan, en dus ook een meerwaarde geven aan de clan.

Golden KiWi|Dit is een rang voor leden die al een lange tijd actief zijn in de clan en een grote meerwaarde geven aan de clan.

KiWi Royale|Dit is de rang voor de leader van de clan, die samen met Royal KiWi de clan leid.

Royal KiWi|Dit is de rang voor de leader van de clan, die samen met KiWi Royale de clan leid.[/table]

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 168.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Laten we die morgenavond maar houden. Vrijdag 27 november, 19u00! @ Senne: dat is dus echt zowat het slechtste aan GTA IV, die stomme connectieproblemen.

• Wellicht hoeft niet het hele forum dat te weten. Edit: Toch nog een half uur geweest, was wel even lekker.

• Het lijkt me mooi om dit topic te sluiten bij 1001 berichten - 1000 reacties.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1336509

Aanstaande zondag is er weer een meeting om 19 uur! Bij deze stuur ik geen PB's meer rond om dit te vermelden, aangezien dit vaak onnodig werk is. Ik verwacht van onze leden dat ze dit topic af en toe wel eens lezen en dus ook weten wanneer er een meeting doorgaat. Als je niet kan komen kan dat via een bericht in dit topic. ^^

@ senneken: Deathmatch doe ik ook het liefst, maar probeer je er dan gewoon zo weinig mogelijk van aan te trekken, schrijf desnoods alle cheaters die je tegen komt op een bladje en als je ze in de lobby zit zeg je het gewoon en dan kicken ze 'm wel. :)

Geplaatst:
comment_1337252

Heb ik even geluk dat 't zondag is, zaterdag ga ik uit. :D

Dus ik zal er zondag zijn!

Dankzij Mythbuster kan ik normaal gezien weer met m'n senneken account spelen (nog niet getest, maar zou moeten werken), de chat functie zou het nu moeten doen. Nog eens bedankt aan Myth hiervoor. _O_

@hannes of koe: M'n account naam mag weer in 'senneken' veranderd worden aub. :$

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1337635
Ik kom niet eerder dan 20:00 uur online, ik ga wel eerst voetbal kijken.

No problem, we zullen wachten op je. ^^

Dus ik zal er zondag zijn!

Dankzij Mythbuster kan ik normaal gezien weer met m'n senneken account spelen (nog niet getest, maar zou moeten werken), de chat functie zou het nu moeten doen. Nog eens bedankt aan Myth hiervoor. _O_

@hannes of koe: M'n account naam mag weer in 'senneken' veranderd worden aub. :$

Ik verander het zodra je het getest hebt. ^^

Ik zal er misschien zijn, misschien niet. Je kan het nooit weten heh, met 4 broers en 2 ouders enzo.

Ik hoop dat je er zal zijn. :puh:

Geplaatst:
comment_1338752

Zal er dan een speciale plaats zijn in de hoofdpost ofzo voor banners en signatures en avatars? Zodat leden die zonder een signature zitten ofzo KiWi United signatures/banners/avatars kunnen dragen. Want ik zie dat Hannes een KiWi United signature heeft die nog nooit is vertoont. :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1339034
Zal er dan een speciale plaats zijn in de hoofdpost ofzo voor banners en signatures en avatars? Zodat leden die zonder een signature zitten ofzo KiWi United signatures/banners/avatars kunnen dragen. Want ik zie dat Hannes een KiWi United signature heeft die nog nooit is vertoont. :D

Dat zal er binnenkort eventueel komen ja. ;) Tot nu toe zijn er toch nog maar 2 signatures, feel free to use them...

Herinnering: Vanavond om 19 uur is er meeting!

Geplaatst:
comment_1339285

Nou ik ga maar eens kijken of er al iemand van jullie te vinden is op MP, want ik heb er zin in xD Gaan we trouwens wel niet alleen DM doen? :7 Ik ben verschrikkelijk slecht in schieten xD.

Ik heb trouwens wel een headset, alleen die werkt nog niet zo erg in IV -.-

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1339487

Ik vond het een geslaagde avond, genoeg mensen, genoeg pret. :dans: Jammer dat 10 minuten na dat we begonnen met de swingset glitch, dat GTA IV crashde en ik wilde even kijken in mijn nieuwste topic en kon de verleiding niet weerstaan en ik begon te Photoshoppen.... Ik heb er spijt van! Ik ga denk ik ... *SLIK* .. zelfmoord plegen .... *SLIK* .... in GTA IV. :-(

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1339868

Het was inderdaad een zeer gezellig en geslaagde avond alweer. Maar de tussenstanden ga ik niet meer uploaden aangezien daar toch bijna niemand naar kijkt. :puh:

Daarnaast was ik al wat eerder weg omdat ik telkens weer gekicked werd vanwege een trage PC, al heb ik één van de snelste PC's van de clan. :7

Geplaatst:
comment_1339878
Het was inderdaad een zeer gezellig en geslaagde avond alweer. Maar de tussenstanden ga ik niet meer uploaden aangezien daar toch bijna niemand naar kijkt. :puh:

Daarnaast was ik al wat eerder weg omdat ik telkens weer gekicked werd vanwege een trage PC, al heb ik één van de snelste PC's van de clan. :7

Gisteren was idd een geslaagde avond! :D

Wat zijn jouw specs/benchmarks eigenlijk, wasco? :$

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1339933
Wat zijn jouw specs/benchmarks eigenlijk, wasco? :$

Statistics

Average FPS: 33.59
Duration: 37.33 sec
CPU Usage: 79%
System memory usage: 71%
Video memory usage: 91%

Graphics Settings
Video Mode: 1440 x 900 (75 Hz)
Texture Quality: Medium
Texture Filter Quality: Highest
View Distance: 29
Detail Distance: 42

Hardware
Microsoft® Windows Vista" Home Premium 
Service Pack 1
Video Adapter: NVIDIA GeForce 9800 GT 
Video Driver version: 180.48
Audio Adapter: Luidsprekers (Realtek High Definition Audio)
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU	Q6600  @ 2.40GHz

File ID: Benchmark.cli

Oké ja, als ik er nog eens over denk heb ik niet één van de beste PC's, want ik weet al dat jij, Woetsha en Mania al een betere hebben, maar ik heb dan toch allesinds een goede PC, die normaal GTA IV op z'n gemakje moet kunnen draaien, wat ie ook deed, maar sinds die ene live update doet hij het heel slecht, en de tweede update heeft niets geholpen. :(

Geplaatst:
comment_1339942

Je pc is helemaal niet slecht hoor. :puh: Jij hebt trouwens een betere processor dan de mijne, en je speelt op hogere resolutie. Als je op mijn resolutie (1024*768) zou spelen, zouden je FPS hoger liggen dan bij mij. :Y Ik denk dus dat je pc beter is dan de mijne.

Mijn maximum FPS was trouwens 40.03 in benchmark, maar door die live update is dat weer erg gedaald :puh: Die eerste update verneukte alles, de tweede zorgde ervoor dat het net iets minder erg was. :7

Is woetsha trouwens niet diegene met een I7? :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.