Jump to content
Geplaatst:
comment_1280401
post-61247-1235315063.jpg

Wij, _KoE_Mzungu en Hanneswasco, richten een nieuwe clan op, die zich richt op Grand Theft Auto IV Multiplayer voor de Personal Computer, genaamd: "Killing Winners United". Een clan waarin wederzijds respect en gezelligheid hoog in het vaandel staan. Er zullen regelmatig clanbijeenkomsten worden georganiseerd om als clan online te spelen. Daarnaast kunnen we elkaar helpen om beter te worden of elkaar te helpen met het behalen van een bepaalde achievement.

Code of Conduct

Er wordt van je verwacht dat je bepaalde gedragsregels in acht dient te nemen. Zo wordt van alle leden verwacht dat we elkaar helpen, daar waar mogelijk. Spam wordt niet geapprecieerd, laat dit dus achterwege. Van elk nieuw lid wordt verwacht dat diegene alle andere leden toevoegt aan zijn of haar Games for Windows LIVE vriendenlijst en deze ook een positieve reputatie geeft. Een positieve reputatie verhoogt de kans dat je bij elkaar terecht komt in een 'Ranked Match'. Ook wordt er van je verwacht dat je regelmatig (online) aanwezig bent tijdens clanbijeenkomsten, als je niet of nauwelijks komt loop je de kans om uit de clan gezet te worden. We zijn immers op zoek naar actieve spelers met een toegevoegde waarde voor de clan. Uiteraard wordt vals spelen niet getollereerd, tenzij dit vooraf expliciet wordt afgesproken m.b.t. modificaties en tools. En dan ook alleen in een zogenaamde 'Player Match' en alleen met mensen die op de hoogte zijn van deze afspraak. Ga dit dus niet toepassen met onbekende spelers, dit kan jou en de clan een slechte naam geven.

Inschrijven

DEZE CLAN IS OPGEHEVEN, INSCHRIJVEN IS NIET MEER MOGELJK

Als je lid wilt worden van Killing Winners United (KiWi United) kan je één van de leaders een PB sturen met als onderwerp: KiWi United Recruitment. Vul daarin onderstaande lijst volledig in en je zal zo snel mogelijk antwoord terug krijgen; waarin we je vertellen of je toegelaten bent tot onze clan, of niet.

[b]Naam:[/b] (Je naam op dit forum)
[b]Gamertag:[/b] (Je Games for Windows LIVE-ID)
[b]Headset:[/b] (Ja / nee)
[b]Motivatie:[/b] (Vertel in minimaal 50 woorden waarom jij lid zou moeten worden van KiWi United)

Stuur een PB naar Hanneswasco

Stuur een PB naar _KoE_Mzungu

Leden

Onze clan telt 19 leden.

[table=header]post-61247-1236520325.png|post-61247-1236517470.png|post-61247-1236516754.png|post-61247-1240136982.png Rang

post-61247-1236518687.png Hanneswasco|Hanneswasco|Ja|Royal KiWi

post-61247-1236518687.png _KoE_Mzungu|KoE Mzungu|Nee|KiWi Royale

Woetsha|Woetsha Online|Ja|Groentje

Mania-92|Mania92|Ja|Gerijpte KiWi

Thundercover|Thundercover|Nee|Golden KiWi

Sprunk|Tommatje|Nee|Groentje

Svenie|Svenie92|Nee|Groentje

.Senne|Senneken|Ja|Gerijpte KiWi

Mythbuster|Mythbuster92|Ja|Gerijpte KiWi

Ymosky|Ymosky|Nee|Groentje

GTA_MasterNL|GTAmasterNL|Ja|Groentje

F1Master007|f1timmy|Ja|Groentje

Gtaboy107|Gtaboy107|Nee|KiWi lid

Jarno91|jarnogta|Nee|KiWi lid

jenske94|gta4 <3|Ja|KiWi lid

thegodfather91|theNLgodfather9|Ja|Groentje

Dizzee|Lunar87|Ja|KiWi lid

Deluxo|DeluxoNL|Nee|Groentje

dennis313|aerocool343|Ja|KiWi lid[/table]

Rangen

Zoals je kan zien zijn er ook verschillende rangen te verdienen, hieronder een overzicht van welke rangen er te verdienen zijn:

[table=simple]Validerend|Dit is een rang voor leden die al een tijdje inactief zijn en voor leden die een laatste kans krijgen

KiWi lid|Dit is een rang voor nieuwe leden die nog niet actief zijn.

Groentje|Dit is een rang voor leden die nog niet zo lang in de clan zijn gekomen en al een teken van activiteit hebben getoond.

Gerijpte KiWi|Dit is een rang voor leden die al een tijdje actief zijn in de clan, en dus ook een meerwaarde geven aan de clan.

Golden KiWi|Dit is een rang voor leden die al een lange tijd actief zijn in de clan en een grote meerwaarde geven aan de clan.

KiWi Royale|Dit is de rang voor de leader van de clan, die samen met Royal KiWi de clan leid.

Royal KiWi|Dit is de rang voor de leader van de clan, die samen met KiWi Royale de clan leid.[/table]

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 168.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Laten we die morgenavond maar houden. Vrijdag 27 november, 19u00! @ Senne: dat is dus echt zowat het slechtste aan GTA IV, die stomme connectieproblemen.

• Wellicht hoeft niet het hele forum dat te weten. Edit: Toch nog een half uur geweest, was wel even lekker.

• Het lijkt me mooi om dit topic te sluiten bij 1001 berichten - 1000 reacties.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1363097

Kan je er dan al zijn maddox? :D

En @ Koe: inderdaad, Myth, ik en Nstyle hebben daarnet wat gezocht, en Mythbuster vond ineens 'de perfecte plek'. :D Dat is dezelfde als die jij aangeeft in de post, en ik denk dat libertykillerz die ook gebruiken, ik herkende 'm namelijk van een banner van hun. En zo klein istie niet, dat maakt 't overigens leuker.

Ik heb ook nog een leuke gevonden, bovenop die parking lot aan 't vliegveld. Da's mooi afgebakend, en je kan eraf geduwd worden door één stunt jump, als je pech hebt. :puh:

Geplaatst:
comment_1363283

Nee gold-member o.i.d. heeft daar niets mee te maken. Het grote verschil bij jou tussen singleplayer en multiplayer (FPS) komt waarschijnlijk door je (slechte) Internet verbinding.

En @ Koe: inderdaad, Myth, ik en Nstyle hebben daarnet wat gezocht, en Mythbuster vond ineens 'de perfecte plek'. :D Dat is dezelfde als die jij aangeeft in de post, en ik denk dat libertykillerz die ook gebruiken, ik herkende 'm namelijk van een banner van hun. En zo klein istie niet, dat maakt 't overigens leuker.
In mijn herinnering leek die kleiner, maar nu we daar gespeeld hebben is het idd een perfecte locatie. :tu:

Nog even aan Senneken en Djmaddox m.b.t. jullie Internet even de volgende zaken controleren:

• Gebruik alleen programma's die je nodig hebt voor IV:MP, sluit dus extra's af, zoals MSN Skype en weet ik veel allemaal.
  • Gebruik je een router controleer dan of de juiste poorten open staan, technische details weet ik niet. Of probeer je PC met het Internet te verbinden zonder router dus zo:
    PC > modem > Internet
  • Zorg ervoor dat je PC vrij is van spyware en dat soort troep (dataminers etc.). Die zorgen voor een slechte Internet verbinding.
  • Zet zo nodig je grafische instellingen lager dan je gewend bent in singleplayer.
  • Zorg ervoor dat je Firewall de juiste poorten doorlaat, wederom ben ik niet bij kennis m.b.t. de technische details.
  • Controleer of je een anti-virus programma gebruikt die je PC vertraagt (zoals Norton), en kijk of je dat kan verhelpen.
  • Voor technische hulp over bovenstaande even informeren in de Computer Talk fora.

Succes ^_^

PS ik hoop echt dat jullie je problemen kunt verhelpen, want in 2 uur tijd 2 spelletjes spelen maakt een meeting er niet leuker op. :7

Geplaatst:
comment_1363339

Ik zet alles uit voor ik GTA IV opstart, 't enige dat opstaat is Social club + gta iv.

Voor GTA IV horen geen poorten open te staan, m'n internet is via netstroom en dus zonder router.

Ik heb geen spyware of andere troep op m'n pc staan.

Ik heb ze eens lager gezet, hielp geen reet. En online haal ik nog steeds 30 FPS zonder lagg.

Firewall stond compleet af vanavond. Hielp ook geen reet.

AVG staat aan maar scant niet, en vertraagt de boel niet.

Computer fora heb ik niet nodig hiervoor. :puh:

Leg me maar eens uit waaraan 't kan liggen dat ik iedereen en alles kan joinen, behalve als Thundercover er is. Ik heb deze week elke avond gespeeld met Mythbuster en Whyne, en NOOIT disconnecties/unable to join meldingen gehad. Ik kon deze avond iedereen joinen in de server, tenzij TC er was. En omgekeerd ook, 't is slechts één keer goed gelukt. 't ligt sowieso NIET aan m'n pc of internet, dus daar moet niemand meer commentaar op geven. :puh:

Ik en Thunder botsen gewoon. En als 't zo voortgaat elke avond (dat ik niet samen met TC kan), dan speel ik wel alleen of ga ik naar Libertykillerz fzo..

Want steeds maar horen dat 't aan mij ligt en verder spelen zonder me, zuigt wel zwaar.

:cya:

Geplaatst:
comment_1363420

@hierboven: Het kan zijn dat je Thundercover een slechte reputatie hebt gegeven of omgekeerd waardoor de server er voor zorg dat jullie niet meer met elkaar mogen spelen. :)

Spijtig dat ik om 19u moest gaan voetballen anders had ik zeker meegedaan.

Edit: Nu is het niet meer @hierboven maar @vorige-pagina-onderste-post. :clown:

Bewerkt: door Woetsha

Geplaatst:
comment_1363555

Dat geldt toch alleen in ranked matches?! Anyway, ik denk niet dat het aan Senneken ligt hoor, maar gewoon aan IV zelf. Toen alleen Thundercover en ik er nog waren, heb ik Senneken nog een keer uitgenodigd. Toen ging het wel en hebben we nog Hangman's Noose gedaan.

Anyway, ik heb wel een screen voor in het fotoalbum :D

KiWiUniteddemoderby.png

Was jammer dat we op dat moment de serverslots niet op privat hadden, er kwam een of andere mongool die Senne's auto kapot begon te schieten, waardoor zijn auto al begon te roken en de motor er eerder mee op hield. KoE en ik hadden niet genoeg tijd om elkaar af te slachten, maar zijn auto rookte en die van mij niet :7, maarja, hij had weer een kill en dus meer geld omdat 'ie een van de anderen omver had gereden toen diegene z'n auto kapot ging :7

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1363569
Anyway, ik heb wel een screen voor in het fotoalbum :D

Hij staat in het album. ;)

Dan, over dat probleem van het joinen van Senneken/Thundercover. Ik vind dit nog altijd een heel vreemd probleem, en ik weet dus zelf ook echt geen oplossing. Maar ik wil echt niet dat jij (of Thundercover) uit de clan stapt Senneken.

Ik hoop eigenlijk dat het probleem gewoon weg gaat. xD

Geplaatst:
comment_1363806
Anyway, ik denk niet dat het aan Senneken ligt hoor, maar gewoon aan IV zelf. Toen alleen Thundercover en ik er nog waren, heb ik Senneken nog een keer uitgenodigd. Toen ging het wel en hebben we nog Hangman's Noose gedaan.
Dat zegt dus wel weer genoeg, dat is maar met drie spelers. Telkens als er 4 of 5 spelers zijn wordt Senneken eruit geschopt. Er is dus waarschijnlijk geen conflict tussen Senneken en TC of met mij, maar het lijkt erop dat Senneken alleen erbij kan komen tot een maximum van 4 spelers. :cab:
Geplaatst:
comment_1364214

Bij mij is het zo:

Als ik met 3 mensen speel heb ik 15FPS

Met 2 mensen ong 20-25FPS

Dus als je met 20 mensen speel heb je ongeveer 0 FPS= kick.

Dat is het probleem. Ik heb het en Senneken ook.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1364469
Bij mij is het zo:

Als ik met 3 mensen speel heb ik 15FPS

Met 2 mensen ong 20-25FPS

Dus als je met 20 mensen speel heb je ongeveer 0 FPS= kick.

Dat is het probleem. Ik heb het en Senneken ook.

Weet je zeker dat Senneken dit probleem ook heeft? Want hij blijft 30 FPS halen als er verschillende andere mensen in de server zitten, ten minste dat zei hij toch.

Geplaatst:
comment_1364877

Inderdaad, ik zit vaak genoeg met Senneken en Whyne en nog veel meer mensen te free-roamen enzo, en Senneken heeft dan geen last van lag/frame drops.

Dus mensen, hou alsjeblieft op met zeggen dat het aan Senneken ligt(of aan iemand anders), want het is, lijkt mij, gewoon iets raars in GTA IV zelf. Ik heb meer mensen online zien vertrekken zonder iets te zeggen terwijl ik ik al 'n uur met diegene aan het praten en rondrijden was, heel vaak PRECIES als er iemand anders joinde.

Misschien botsen bepaalde internet providers?!(ik verzin maar iets)...

Overigens denk ik dat DJMaddox1 een ander probleem heeft dan Senneken, bij DJMaddox1 denk ik dat het ofwel aan zijn internet verbinding zelf ligt, of hij draait(bewust of onbewust) bepaalde programma's (die internet gebruiken) terwijl hij IV speelt. Misschien kan zijn computer/internet het 'niet helemaal aan'(om het zo te zeggen) als er de extra last bij komt van het online spelen.

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1364900
Inderdaad, ik zit vaak genoeg met Senneken en Whyne en nog veel meer mensen te free-roamen enzo, en Senneken heeft dan geen last van lag/frame drops.

Dus mensen, hou alsjeblieft op met zeggen dat het aan Senneken ligt(of aan iemand anders), want het is, lijkt mij, gewoon iets raars in GTA IV zelf. Ik heb meer mensen online zien vertrekken zonder iets te zeggen terwijl ik ik al 'n uur met diegene aan het praten en rondrijden was, heel vaak PRECIES als er iemand anders joinde.

Misschien botsen bepaalde internet providers?!(ik verzin maar iets)...

Jij bent liev. :$

Ik heb inderdaad op dezelfde instellingen als offline gewoon ~30 FPS, zonder enige vorm van framedrops of lagg, of 't nu op 't strand is of in een heli. Ik heb onlangs met Mythbuster een match gestart, en nog voor we konden starten waren er 4 onbekenden gejoined. Dus nee, ik heb geen beperking van zoveel mensen, en nee, ik heb ook geen lagg als ik met 14 mensen speel.

Het ligt NIET aan m'n internet, en NIET aan m'n pc. Ik weet ook niet hoe 't komt, maar iedereen zit hier op mijn kop te kakken, terwijl Thundercover er ook last van heeft, en af en toe ook mensen niet kunnen joinen. En dan "ligt 't ook weer aan mij".. :-( Alsof ik ervoor zorg dat niemand kan joinen of problemen krijgt.

@ Koe: klopt dus ook niet, ik kan makkelijk online gaan en een match van 14 joinen in TDM, of race of whatever zonder lag of connectie problemen.

EDIT@EDIT@hierboven :puh: : Ik heb idd niet hetzelfde probleem als Maddox. Ik heb nooit framedrops en m'n FPS verminderen niet naargelang 't aantal spelers. Overigens, als 't aan mijn internet zou liggen zou Games For windows Live me automatisch uitloggen omdat ik geen verbinding heb, maar dat is nooit 't geval.

Bewerkt: door senneken

Geplaatst:
comment_1365055

Ik sluit speciaal al mn processen waarvan ik weet dat ze afgesloten kunnen worden, anders gebruik ik 800MB RAM. Als ik ze afgesloten heb zit ik weer op 400MB. Maar ik draai geen andere programma's die internet gebruiken.

Geplaatst:
comment_1365113

Ahum, ik weet niet zo veel van computers hoor, maar.. als 800MB ram je een probleem lijkt, hoeveel GB ram heb je dan in je pc zitten? Ik dacht dat IV minimaal 1 gb nodig had,.. hoe kan 800 mb dan eigenlijk zo erg zijn?

Ik heb zelf 4 gb ram(draai XP), en ik gebruik denk ik iets van 400 ofzo? (Weet niet zeker hoor). Maar stel dat ik 2GB zou gebruiken(wat in princiepe niet eens kan denk ik, als we het alleen over IV hebben :puh:), dan zou dat met 4GB geen probleem moeten zijn lijkt me.. Dus waarom zou 800MB wel een probleem zijn als je 1GB hebt?

Niet dat deze post nou zo veel nut heeft hoor, maar ik zit even hardop te denken xD

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.