Jump to content
Geplaatst:
comment_1280401
post-61247-1235315063.jpg

Wij, _KoE_Mzungu en Hanneswasco, richten een nieuwe clan op, die zich richt op Grand Theft Auto IV Multiplayer voor de Personal Computer, genaamd: "Killing Winners United". Een clan waarin wederzijds respect en gezelligheid hoog in het vaandel staan. Er zullen regelmatig clanbijeenkomsten worden georganiseerd om als clan online te spelen. Daarnaast kunnen we elkaar helpen om beter te worden of elkaar te helpen met het behalen van een bepaalde achievement.

Code of Conduct

Er wordt van je verwacht dat je bepaalde gedragsregels in acht dient te nemen. Zo wordt van alle leden verwacht dat we elkaar helpen, daar waar mogelijk. Spam wordt niet geapprecieerd, laat dit dus achterwege. Van elk nieuw lid wordt verwacht dat diegene alle andere leden toevoegt aan zijn of haar Games for Windows LIVE vriendenlijst en deze ook een positieve reputatie geeft. Een positieve reputatie verhoogt de kans dat je bij elkaar terecht komt in een 'Ranked Match'. Ook wordt er van je verwacht dat je regelmatig (online) aanwezig bent tijdens clanbijeenkomsten, als je niet of nauwelijks komt loop je de kans om uit de clan gezet te worden. We zijn immers op zoek naar actieve spelers met een toegevoegde waarde voor de clan. Uiteraard wordt vals spelen niet getollereerd, tenzij dit vooraf expliciet wordt afgesproken m.b.t. modificaties en tools. En dan ook alleen in een zogenaamde 'Player Match' en alleen met mensen die op de hoogte zijn van deze afspraak. Ga dit dus niet toepassen met onbekende spelers, dit kan jou en de clan een slechte naam geven.

Inschrijven

DEZE CLAN IS OPGEHEVEN, INSCHRIJVEN IS NIET MEER MOGELJK

Als je lid wilt worden van Killing Winners United (KiWi United) kan je één van de leaders een PB sturen met als onderwerp: KiWi United Recruitment. Vul daarin onderstaande lijst volledig in en je zal zo snel mogelijk antwoord terug krijgen; waarin we je vertellen of je toegelaten bent tot onze clan, of niet.

[b]Naam:[/b] (Je naam op dit forum)
[b]Gamertag:[/b] (Je Games for Windows LIVE-ID)
[b]Headset:[/b] (Ja / nee)
[b]Motivatie:[/b] (Vertel in minimaal 50 woorden waarom jij lid zou moeten worden van KiWi United)

Stuur een PB naar Hanneswasco

Stuur een PB naar _KoE_Mzungu

Leden

Onze clan telt 19 leden.

[table=header]post-61247-1236520325.png|post-61247-1236517470.png|post-61247-1236516754.png|post-61247-1240136982.png Rang

post-61247-1236518687.png Hanneswasco|Hanneswasco|Ja|Royal KiWi

post-61247-1236518687.png _KoE_Mzungu|KoE Mzungu|Nee|KiWi Royale

Woetsha|Woetsha Online|Ja|Groentje

Mania-92|Mania92|Ja|Gerijpte KiWi

Thundercover|Thundercover|Nee|Golden KiWi

Sprunk|Tommatje|Nee|Groentje

Svenie|Svenie92|Nee|Groentje

.Senne|Senneken|Ja|Gerijpte KiWi

Mythbuster|Mythbuster92|Ja|Gerijpte KiWi

Ymosky|Ymosky|Nee|Groentje

GTA_MasterNL|GTAmasterNL|Ja|Groentje

F1Master007|f1timmy|Ja|Groentje

Gtaboy107|Gtaboy107|Nee|KiWi lid

Jarno91|jarnogta|Nee|KiWi lid

jenske94|gta4 <3|Ja|KiWi lid

thegodfather91|theNLgodfather9|Ja|Groentje

Dizzee|Lunar87|Ja|KiWi lid

Deluxo|DeluxoNL|Nee|Groentje

dennis313|aerocool343|Ja|KiWi lid[/table]

Rangen

Zoals je kan zien zijn er ook verschillende rangen te verdienen, hieronder een overzicht van welke rangen er te verdienen zijn:

[table=simple]Validerend|Dit is een rang voor leden die al een tijdje inactief zijn en voor leden die een laatste kans krijgen

KiWi lid|Dit is een rang voor nieuwe leden die nog niet actief zijn.

Groentje|Dit is een rang voor leden die nog niet zo lang in de clan zijn gekomen en al een teken van activiteit hebben getoond.

Gerijpte KiWi|Dit is een rang voor leden die al een tijdje actief zijn in de clan, en dus ook een meerwaarde geven aan de clan.

Golden KiWi|Dit is een rang voor leden die al een lange tijd actief zijn in de clan en een grote meerwaarde geven aan de clan.

KiWi Royale|Dit is de rang voor de leader van de clan, die samen met Royal KiWi de clan leid.

Royal KiWi|Dit is de rang voor de leader van de clan, die samen met KiWi Royale de clan leid.[/table]

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 168.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Laten we die morgenavond maar houden. Vrijdag 27 november, 19u00! @ Senne: dat is dus echt zowat het slechtste aan GTA IV, die stomme connectieproblemen.

• Wellicht hoeft niet het hele forum dat te weten. Edit: Toch nog een half uur geweest, was wel even lekker.

• Het lijkt me mooi om dit topic te sluiten bij 1001 berichten - 1000 reacties.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1409566
Ik kan vanavond, dus ik kom zeker! Alleen hoe kan ik dan komen? Want zoeken kan natuurlijk niet...

Hoe bedoel je? :7 Ik zal je vanavond een uitnodiging sturen en dan moet jij die gewoon accepteren.

Geplaatst:
comment_1409690
De meeting zal iets later zijn, want we eten vandaag iets later. Ik stel hem dus een kwartiertje uit. ^^

Mijn moeder gaat nu eten maken, dus ik zal er ook niet de hele tijd bij kunnen zijn.

Geplaatst:
comment_1409693

Hannes en KoE, ik denk dat ik misschien beter uit de clan kan gaan, ik vind het heel jammer, maar vandaag had ik dus net weer afgesproken met m'n vriendin, had er helemaal niet meer aan gedacht dat het vrijdag is. Ik zal kijken of ik nog even langs kan komen zo. K ga eerst douche, en daarna spreek ik af hoe laat ik daarheen ga, dus als ik nog genoeg tijd heb kom ik wel even langs.

Tis alleen zo dat ik al bijna de hele week elke dag naar haar toe ga, en ik denk dat dat wel even zo blijft, dus dat ik vaker meetings ga missen... Dus het is een beetje klote om dan in de clan te blijven terwijl ik er steeds niet ben, wat vinden jullie?

Geplaatst:
comment_1409697
Hannes en KoE, ik denk dat ik misschien beter uit de clan kan gaan, ik vind het heel jammer, maar vandaag had ik dus net weer afgesproken met m'n vriendin, had er helemaal niet meer aan gedacht dat het vrijdag is. Ik zal kijken of ik nog even langs kan komen zo. K ga eerst douche, en daarna spreek ik af hoe laat ik daarheen ga, dus als ik nog genoeg tijd heb kom ik wel even langs.

Tis alleen zo dat ik al bijna de hele week elke dag naar haar toe ga, en ik denk dat dat wel even zo blijft, dus dat ik vaker meetings ga missen... Dus het is een beetje klote om dan in de clan te blijven terwijl ik er steeds niet ben, wat vinden jullie?

Ik snap het maar het is wel leuk hoor en je bent niet verplicht om er elke keer te zijn. en als er een 2de meeting komt kan jij miss die wel.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1409825

Ik vind dat je je vriendin moet dumpen en naar elke meeting moet komen! :@

Nee, serieus. Je mag gerust elke dag met je vriendin uitgaan hoor, het is niet zo erg als je enkele weken niet komt, dat begrijp ik wel. Maar ik stel voor dat je toch in de clan blijft en als je eens niets geplant hebt met haar kan je gewoon meespelen. ;)

Geplaatst:
comment_1409836

Nogmaals sorry. Ik was een beetje boos op de computer want hij deed een beetje raar. Ik ben nu heel verdrietig over mijn slechte gedrag. Ik heb met m'n broer afgesproken dat als ik weer zo doe dat hij me dan waarschuwd. Ik had niet gezien dat jij had gezecht dat ik moest stoppen met vloeken want hij was dronken. en ik kon er niks tegen doen. Nogmaals sorry en ik zal het niet meer doen. Ik hoop dat ik niet uit de klan wordt gezet.

Geplaatst:
comment_1409841

Op hier en daar wat minpuntjes na ging het toch wel vrij aardig vond ik, heb dit keer zelf tenminste wat meer geschoten in plaats van geschoten te worden. :D

Wat betreft mn uitdrukking "minder lullen en meer schieten" tijdens de TDM.. klinkt misschien grappig, maar is wel serieus. Volgens mij is het vooral door al dat geklets dat je vaak word neergeschoten.

En daarnaast tactiek: Hannes, Koe en ik zaten op den duur met de TDM op punt stil te zitten terwijl de tegenstanders continue over een open vlakte ons zo'n beetje in de armen liep... Dan denk ik: loop dan eens een andere route, zoek een beter wapen, lok ons daar weg.. enz. Nu ga ik niet vertellen dat mijn tactiek goed is ofzo (Word ik regelmatig vriendelijk over vermaand door Hannes of Koe, als ik weer stomme dingen uithaal :D) maar een klein beetje logisch nadenken scheelt al een hoop denk ik :Y

Als laatste, mn lost connections:

Een paar meetings terug zat ik met dat "kicked from game". Dat is nu opgelost sinds ik een de poorten 88 en 3074 heb openstaan (UDP)

Nu heb ik alleen nog "Your pc is running too slow". Alles staat al op low, dus qua instellingen kan ik weinig doen. Ik wil binnenkort mn pc eens wat gaan aanpakken, zal ik wel eens een topic voor maken in het "hardware" forum :puh: Als ik het goed heb is mn processor de "zwakste schakel" namelijk, in de benchmark op 80% ofzo :-( maar dat zal ik nog is goed uitzoeken. :)

Verder is mn internet niet al te geweldig (draadloos verbonden met router). Ik wil morgen gaan proberen daar een kabeltje van te maken. Scheelt misschien ook weer wat.

Owjah.. bij de derby op het laatst kwam ik erachter dat er nog een invite van Koe openstond, dat was makkelijk, kon ik zelf weer terug komen :dans: stuur de volgende keer maar ff een stuk of 20 invite's, das makkelijk.. :D

Geplaatst:
comment_1409993

Ik kon er vandaag niet zijn zoals altijd. Ik kan vrijdag avond bijna nooit, dus hopelijk komt er een andere dag voor de meeting of anders 2 meetings.

Ik ook vrij hoog met me i7 hoor, dus dat klopt niet helemaal.
GTA IV gebruikt bij mijn pc maar 43% van de CPU en ik heb ook een i7 920.
Geplaatst:
comment_1410056

Ik vond het eigenlijk heel erg leuk hoor! Natuurlijk wel jammer dat ik wel eens uitviel, maar Hannes stuurde steeds weer een uitnodiging, ik heb zin in de volgende keer jongens! TDM was wel sneu, met Hannes en Koe in een team...(Had ik al verwacht :puh:) Maar ik vond het wel dat de reacties met schelden wat minder mogen...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1410179

Bij Team Deathmatch gaat het allemaal rond tactiek, dus je moet dan gewoon binnen je team iets afspreken of gewoon zo slim zijn om ergens te schuilen en wachten totdat het andere team in je val trapt. :puh:

Djdeel aka jessy, voor jou hebben we het slechte nieuws dat we je uit de clan zetten. Bij de proefmeeting was je al redelijk irritant en dus hebben we je dan maar toegelaten als Validerend lid. Dat betekend dat als je dan nog eens irritant was je uit de clan werd gezet, en je was gisterenavond ook irritant, dus zijn wij genoodzaakt om je uit de clan te zetten...

Woetsha, ik zal deze week eens werk maken van de teruggestuurde vragenlijsten en eventueel meerdere meetings plannen op andere data. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.