Jump to content
Geplaatst:
comment_1280401
post-61247-1235315063.jpg

Wij, _KoE_Mzungu en Hanneswasco, richten een nieuwe clan op, die zich richt op Grand Theft Auto IV Multiplayer voor de Personal Computer, genaamd: "Killing Winners United". Een clan waarin wederzijds respect en gezelligheid hoog in het vaandel staan. Er zullen regelmatig clanbijeenkomsten worden georganiseerd om als clan online te spelen. Daarnaast kunnen we elkaar helpen om beter te worden of elkaar te helpen met het behalen van een bepaalde achievement.

Code of Conduct

Er wordt van je verwacht dat je bepaalde gedragsregels in acht dient te nemen. Zo wordt van alle leden verwacht dat we elkaar helpen, daar waar mogelijk. Spam wordt niet geapprecieerd, laat dit dus achterwege. Van elk nieuw lid wordt verwacht dat diegene alle andere leden toevoegt aan zijn of haar Games for Windows LIVE vriendenlijst en deze ook een positieve reputatie geeft. Een positieve reputatie verhoogt de kans dat je bij elkaar terecht komt in een 'Ranked Match'. Ook wordt er van je verwacht dat je regelmatig (online) aanwezig bent tijdens clanbijeenkomsten, als je niet of nauwelijks komt loop je de kans om uit de clan gezet te worden. We zijn immers op zoek naar actieve spelers met een toegevoegde waarde voor de clan. Uiteraard wordt vals spelen niet getollereerd, tenzij dit vooraf expliciet wordt afgesproken m.b.t. modificaties en tools. En dan ook alleen in een zogenaamde 'Player Match' en alleen met mensen die op de hoogte zijn van deze afspraak. Ga dit dus niet toepassen met onbekende spelers, dit kan jou en de clan een slechte naam geven.

Inschrijven

DEZE CLAN IS OPGEHEVEN, INSCHRIJVEN IS NIET MEER MOGELJK

Als je lid wilt worden van Killing Winners United (KiWi United) kan je één van de leaders een PB sturen met als onderwerp: KiWi United Recruitment. Vul daarin onderstaande lijst volledig in en je zal zo snel mogelijk antwoord terug krijgen; waarin we je vertellen of je toegelaten bent tot onze clan, of niet.

[b]Naam:[/b] (Je naam op dit forum)
[b]Gamertag:[/b] (Je Games for Windows LIVE-ID)
[b]Headset:[/b] (Ja / nee)
[b]Motivatie:[/b] (Vertel in minimaal 50 woorden waarom jij lid zou moeten worden van KiWi United)

Stuur een PB naar Hanneswasco

Stuur een PB naar _KoE_Mzungu

Leden

Onze clan telt 19 leden.

[table=header]post-61247-1236520325.png|post-61247-1236517470.png|post-61247-1236516754.png|post-61247-1240136982.png Rang

post-61247-1236518687.png Hanneswasco|Hanneswasco|Ja|Royal KiWi

post-61247-1236518687.png _KoE_Mzungu|KoE Mzungu|Nee|KiWi Royale

Woetsha|Woetsha Online|Ja|Groentje

Mania-92|Mania92|Ja|Gerijpte KiWi

Thundercover|Thundercover|Nee|Golden KiWi

Sprunk|Tommatje|Nee|Groentje

Svenie|Svenie92|Nee|Groentje

.Senne|Senneken|Ja|Gerijpte KiWi

Mythbuster|Mythbuster92|Ja|Gerijpte KiWi

Ymosky|Ymosky|Nee|Groentje

GTA_MasterNL|GTAmasterNL|Ja|Groentje

F1Master007|f1timmy|Ja|Groentje

Gtaboy107|Gtaboy107|Nee|KiWi lid

Jarno91|jarnogta|Nee|KiWi lid

jenske94|gta4 <3|Ja|KiWi lid

thegodfather91|theNLgodfather9|Ja|Groentje

Dizzee|Lunar87|Ja|KiWi lid

Deluxo|DeluxoNL|Nee|Groentje

dennis313|aerocool343|Ja|KiWi lid[/table]

Rangen

Zoals je kan zien zijn er ook verschillende rangen te verdienen, hieronder een overzicht van welke rangen er te verdienen zijn:

[table=simple]Validerend|Dit is een rang voor leden die al een tijdje inactief zijn en voor leden die een laatste kans krijgen

KiWi lid|Dit is een rang voor nieuwe leden die nog niet actief zijn.

Groentje|Dit is een rang voor leden die nog niet zo lang in de clan zijn gekomen en al een teken van activiteit hebben getoond.

Gerijpte KiWi|Dit is een rang voor leden die al een tijdje actief zijn in de clan, en dus ook een meerwaarde geven aan de clan.

Golden KiWi|Dit is een rang voor leden die al een lange tijd actief zijn in de clan en een grote meerwaarde geven aan de clan.

KiWi Royale|Dit is de rang voor de leader van de clan, die samen met Royal KiWi de clan leid.

Royal KiWi|Dit is de rang voor de leader van de clan, die samen met KiWi Royale de clan leid.[/table]

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 168.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Laten we die morgenavond maar houden. Vrijdag 27 november, 19u00! @ Senne: dat is dus echt zowat het slechtste aan GTA IV, die stomme connectieproblemen.

• Wellicht hoeft niet het hele forum dat te weten. Edit: Toch nog een half uur geweest, was wel even lekker.

• Het lijkt me mooi om dit topic te sluiten bij 1001 berichten - 1000 reacties.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1495126
Welkom in de clan thegodfather91!

We kunnen ook xifre gebruiken als chatprogramma, dan maakt er iemand gwn een chatroom aan. Het nadeel is alleen wel dat je verplicht een xifre account moet aanmaken.

Zolang duurt het toch niet om een xfire account te maken?

Nop, dat is zo gedaan.

Geplaatst:
comment_1495260
Welkom in de clan thegodfather91!

We kunnen ook xifre gebruiken als chatprogramma, dan maakt er iemand gwn een chatroom aan. Het nadeel is alleen wel dat je verplicht een xifre account moet aanmaken.

Zolang duurt het toch niet om een xfire account te maken?

Ja oké, k zeg ook niet dat t lang duurt, alleen sommige mensen willen geen account aanmaken. Ik zal niet weten waarom, maar ik ken wel een paar mensen. :7

Geplaatst:
comment_1495463
Welkom the godfather91! ^_^:dans:

xfire is natuurlijk ook een optie maar zoals GTA_MasterNL al zij wil niet iedereen een account maken.

Idd, maar we kunnen wel ff peilen of iedereen bereid is om een xfire account aan te maken, misschien is dat ook handige i.v.b. met het elkaar op de hoogst houden van nieuws en meeting enz.

Owja btw tim zeg maar gwn sandro hoor, k vind GTA_MasterNL best wel een ego naam :-( (k ga het ook laten veranderen ;) )

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1495710

XFire is natuurlijk ook een mogelijkheid, dan kunnen we ook makkelijk chatten, en dan kan je zelf mee chatten als je geen GTA IV kan spelen of even uit de server gekicked wordt ofzo.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1495724
Waar is Koe? :-(

Dat vraag ik me ook al een tijdje af. Al niet meer online op GTAForum sinds 15 augustus. :( Ik heb 'm wel eens wat later op Xfire gezien en eens met hem gespeeld, maar verder niets. :S

Het is nu ook irritant als ik (grote) veranderingen wil maken in de clan, want zulke dingen beslissen we normaal altijd samen.

Geplaatst:
comment_1496044

Teamspeak vind ik persoonlijk heel handig. Waarom zou dat niet kunnen met IV dan?.. Maar Xfire heb ik ook (/gehad?), al hele tijd niet meer gebruikt, gebruikte het altijd, samen met Teamspeak, voor Wolfenstein Enemy Territory, toen kwam Quake Wars uit en ging mijn clan uit elkaar, daarna niet meer gebruikt xD... Maar eh, ik kan zaterdag waarschijnlijk niet, want vrijdag komt m'n vriendin slapen, en ik weet niet hoe laat die weg gaat. Ik hoop er toch alsnog te kunnen zijn. Afgelopen vrijdag was ik er niet want toen was het hier kermis...

Hoop er binnenkort weer eens bij te kunnen zijn :(

Geplaatst:
comment_1496050
Teamspeak vind ik persoonlijk heel handig. Waarom zou dat niet kunnen met IV dan?.. Maar Xfire heb ik ook (/gehad?), al hele tijd niet meer gebruikt, gebruikte het altijd, samen met Teamspeak, voor Wolfenstein Enemy Territory, toen kwam Quake Wars uit en ging mijn clan uit elkaar, daarna niet meer gebruikt xD... Maar eh, ik kan zaterdag waarschijnlijk niet, want vrijdag komt m'n vriendin slapen, en ik weet niet hoe laat die weg gaat. Ik hoop er toch alsnog te kunnen zijn. Afgelopen vrijdag was ik er niet want toen was het hier kermis...

Hoop er binnenkort weer eens bij te kunnen zijn :(

Myth! Long time no see, schat van me. :-(

Geplaatst:
comment_1496218

Woei!! ff iets tussendoor.. ik zag vandaag ergens op het forum iets over een tool "Game boost" waarmee je zou kunnen zorgen dat je games sneller kunt laten draaien. afijn.. betreffende persoon werd flink hard en heel sarcastisch uitgelachen.., maar ik was weer is nieuwsgierig en ben eens gaan zoeken.

Had er 2 gevonden, (GameBoost en Game Booster). Van de eerste heb ik een trial, die is maar 28 dagen "houdbaar" en ik zou niet eens weten wat het programma doet eigenlijk.

De 2e is meer zichtbaar: een druk op de knop en hij gooit een hele zooi processen/programma's uit die je niet nodig hebt op dat moment. + geheugen word vrijgemaakt. die processen/programma's kun je later met een klik op een andere knopje weer aanzetten. Of het de nou het ene of het andere programma is of de combinatie van beide is die het doet weet ik niet.. maar mn IV draait toch echt een flink stuk soepeler dan eerst :dans:

Bewerkt: door Ymosky

Geplaatst:
comment_1496271
Had er 2 gevonden, (GameBoost en Game Booster). Van de eerste heb ik een trial, die is maar 28 dagen "houdbaar" en ik zou niet eens weten wat het programma doet eigenlijk.

De 2e is meer zichtbaar: een druk op de knop en hij gooit een hele zooi processen/programma's uit die je niet nodig hebt op dat moment. + geheugen word vrijgemaakt. die processen/programma's kun je later met een klik op een andere knopje weer aanzetten. Of het de nou het ene of het andere programma is of de combinatie van beide is die het doet weet ik niet.. maar mn IV draait toch echt een flink stuk soepeler dan eerst :dans:

Ik heb 6GB RAM en dat is denk ik wel genoeg voor GTA IV+ Andere applicaties er nog bij. Maar ik zal het wel even downloaden en kijken wat het is. :)

Geplaatst:
comment_1496637
Ik heb 6GB RAM en dat is denk ik wel genoeg voor GTA IV+ Andere applicaties er nog bij. Maar ik zal het wel even downloaden en kijken wat het is. :)

DAAAAAAAAAH! dan heb je zoiets toch helemaal niet nodig :puh: Mijn pc is eigenlijk niet echt geschikt voor IV en dan is het wel handig als het net even wat soepeler draait. (nog steeds op (very) low settings trouwens :puh: )

Geplaatst:
comment_1496763

DAAAAAAAAAH! dan heb je zoiets toch helemaal niet nodig :puh: Mijn pc is eigenlijk niet echt geschikt voor IV en dan is het wel handig als het net even wat soepeler draait. (nog steeds op (very) low settings trouwens :puh: )

en doet hij het op (very) low settings zonder lag? :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.