Jump to content
Geplaatst:
comment_1280401
post-61247-1235315063.jpg

Wij, _KoE_Mzungu en Hanneswasco, richten een nieuwe clan op, die zich richt op Grand Theft Auto IV Multiplayer voor de Personal Computer, genaamd: "Killing Winners United". Een clan waarin wederzijds respect en gezelligheid hoog in het vaandel staan. Er zullen regelmatig clanbijeenkomsten worden georganiseerd om als clan online te spelen. Daarnaast kunnen we elkaar helpen om beter te worden of elkaar te helpen met het behalen van een bepaalde achievement.

Code of Conduct

Er wordt van je verwacht dat je bepaalde gedragsregels in acht dient te nemen. Zo wordt van alle leden verwacht dat we elkaar helpen, daar waar mogelijk. Spam wordt niet geapprecieerd, laat dit dus achterwege. Van elk nieuw lid wordt verwacht dat diegene alle andere leden toevoegt aan zijn of haar Games for Windows LIVE vriendenlijst en deze ook een positieve reputatie geeft. Een positieve reputatie verhoogt de kans dat je bij elkaar terecht komt in een 'Ranked Match'. Ook wordt er van je verwacht dat je regelmatig (online) aanwezig bent tijdens clanbijeenkomsten, als je niet of nauwelijks komt loop je de kans om uit de clan gezet te worden. We zijn immers op zoek naar actieve spelers met een toegevoegde waarde voor de clan. Uiteraard wordt vals spelen niet getollereerd, tenzij dit vooraf expliciet wordt afgesproken m.b.t. modificaties en tools. En dan ook alleen in een zogenaamde 'Player Match' en alleen met mensen die op de hoogte zijn van deze afspraak. Ga dit dus niet toepassen met onbekende spelers, dit kan jou en de clan een slechte naam geven.

Inschrijven

DEZE CLAN IS OPGEHEVEN, INSCHRIJVEN IS NIET MEER MOGELJK

Als je lid wilt worden van Killing Winners United (KiWi United) kan je één van de leaders een PB sturen met als onderwerp: KiWi United Recruitment. Vul daarin onderstaande lijst volledig in en je zal zo snel mogelijk antwoord terug krijgen; waarin we je vertellen of je toegelaten bent tot onze clan, of niet.

[b]Naam:[/b] (Je naam op dit forum)
[b]Gamertag:[/b] (Je Games for Windows LIVE-ID)
[b]Headset:[/b] (Ja / nee)
[b]Motivatie:[/b] (Vertel in minimaal 50 woorden waarom jij lid zou moeten worden van KiWi United)

Stuur een PB naar Hanneswasco

Stuur een PB naar _KoE_Mzungu

Leden

Onze clan telt 19 leden.

[table=header]post-61247-1236520325.png|post-61247-1236517470.png|post-61247-1236516754.png|post-61247-1240136982.png Rang

post-61247-1236518687.png Hanneswasco|Hanneswasco|Ja|Royal KiWi

post-61247-1236518687.png _KoE_Mzungu|KoE Mzungu|Nee|KiWi Royale

Woetsha|Woetsha Online|Ja|Groentje

Mania-92|Mania92|Ja|Gerijpte KiWi

Thundercover|Thundercover|Nee|Golden KiWi

Sprunk|Tommatje|Nee|Groentje

Svenie|Svenie92|Nee|Groentje

.Senne|Senneken|Ja|Gerijpte KiWi

Mythbuster|Mythbuster92|Ja|Gerijpte KiWi

Ymosky|Ymosky|Nee|Groentje

GTA_MasterNL|GTAmasterNL|Ja|Groentje

F1Master007|f1timmy|Ja|Groentje

Gtaboy107|Gtaboy107|Nee|KiWi lid

Jarno91|jarnogta|Nee|KiWi lid

jenske94|gta4 <3|Ja|KiWi lid

thegodfather91|theNLgodfather9|Ja|Groentje

Dizzee|Lunar87|Ja|KiWi lid

Deluxo|DeluxoNL|Nee|Groentje

dennis313|aerocool343|Ja|KiWi lid[/table]

Rangen

Zoals je kan zien zijn er ook verschillende rangen te verdienen, hieronder een overzicht van welke rangen er te verdienen zijn:

[table=simple]Validerend|Dit is een rang voor leden die al een tijdje inactief zijn en voor leden die een laatste kans krijgen

KiWi lid|Dit is een rang voor nieuwe leden die nog niet actief zijn.

Groentje|Dit is een rang voor leden die nog niet zo lang in de clan zijn gekomen en al een teken van activiteit hebben getoond.

Gerijpte KiWi|Dit is een rang voor leden die al een tijdje actief zijn in de clan, en dus ook een meerwaarde geven aan de clan.

Golden KiWi|Dit is een rang voor leden die al een lange tijd actief zijn in de clan en een grote meerwaarde geven aan de clan.

KiWi Royale|Dit is de rang voor de leader van de clan, die samen met Royal KiWi de clan leid.

Royal KiWi|Dit is de rang voor de leader van de clan, die samen met KiWi Royale de clan leid.[/table]

• Reacties 1k
  • Bezichtigingen 168.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Laten we die morgenavond maar houden. Vrijdag 27 november, 19u00! @ Senne: dat is dus echt zowat het slechtste aan GTA IV, die stomme connectieproblemen.

• Wellicht hoeft niet het hele forum dat te weten. Edit: Toch nog een half uur geweest, was wel even lekker.

• Het lijkt me mooi om dit topic te sluiten bij 1001 berichten - 1000 reacties.

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1299474

Ik ben bezig met >>A.W.P.<<, en voor (Team) Car Jack City en beide Cops 'n Crooks varianten zijn er minimaal 4 spelers vereist. Ik zoek dus 3 vrijwilligers (slacht-offers :puh: ) die mij willen helpen. Het moet wel in een Ranked Match gebeuren, uitnodigen gaat daarbij dus niet lukken. Ik zal wel voor host spelen, de andere moeten daarna zo snel mogelijk erbij komen via Ranked Match > Custom en dan te blijven zoeken totdat mijn naam als host in beeld verschijnt. Als het kan vanmiddag. :$

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1299489
Ik ben bezig met >>A.W.P.<<, en voor (Team) Car Jack City en beide Cops 'n Crooks varianten zijn er minimaal 4 spelers vereist. Ik zoek dus 3 vrijwilligers (slacht-offers :puh: ) die mij willen helpen. Het moet wel in een Ranked Match gebeuren, uitnodigen gaat daarbij dus niet lukken. Ik zal wel voor host spelen, de andere moeten daarna zo snel mogelijk erbij komen via Ranked Match > Custom en dan te blijven zoeken totdat mijn naam als host in beeld verschijnt. Als het kan vanmiddag. :$

Ik wil gerust meedoen, want ik ben ook bezig om AWP te halen he. Deze middag ben ik vrij, en deze avond ook, dus we zien dan wel. :D Maar volgens mij heb je toch maar 3 spelers nodig voor de Team spelltjes, niet? Car Jack City en Mafia Work kan zelfs met twee spelers, dus die kunnen we desnoods gewoon tezamen doen.

Geplaatst:
comment_1299512
Maar volgens mij heb je toch maar 3 spelers nodig voor de Team spelltjes, niet? Car Jack City en Mafia Work kan zelfs met twee spelers, dus die kunnen we desnoods gewoon tezamen doen.
Mafyia Work kan idd met 2 spelers, die heb ik al gehaald. Maar Car Jack City kan je pas starten met 4 spelers, zo ook de Team variant en de Cops 'n Crooks modi.
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1302379

De volgende meeting zal volgende vrijdag 20 maart gehouden worden, om 19 uur. Als je niet kan komen dan zie ik graag een PB in m'n postvak. :)

Bewerkt: door Hanneswasco

Geplaatst:
comment_1302669

Verdrietige kiwi's kunnen we niet hebben, daarom geef ik bij deze onze eerste vrouwelijke lid een warm welkom. :dans:

Waarschijnlijk moeten we nu wel geld gaan inzamelen voor een koelkastje, want Mirrr wil haar rosé wel graag koud geserveerd hebben. ^_^

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1304116

Jongens, vanavond om 19u00 is het meeting! Ik hoop dat velen aanwezig zullen zijn want het zal ongetwijfeld heel gezellig worden! Jullie kunnen ook screens maken, en als jullie die dan naar mij opsturen dan kan ik ze in ons album zetten!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1304749

Deze keer was het niet zo'n 'grote' meeting, maar gelukkig waren er toch enkele leden online. De uitslagen kan je hier bezichtigen. En ik zal enkele screens in ons album zetten. Heb je zelf ook een leuke screen/fimpje gemaakt? Stuur het dan naar mij op, en wie weet komt jouw screen wel in het KiWi United album!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1307603
Kunnen we geen grote meeting organiseren in de Paasvakantie? :Y

Lijkt mij wel oké, maar wat bedoel je dan precies met een grote meeting? Want bij onze gewone meetings komt er al zo weinig volk?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1307630
Stel ik join, stel.. Werken jullie met typen, of met een headset? Ik zou dit graag willen weten voor als ik een PC heb..

We schrijven ingame berichtjes naar elkaar omdat niet iedereen een headset heeft. Daarnaast herkent GTA IV onze headset niet, en dus kunnen we zo niet communiceren met elkaar. Er zijn tot nu toe vijf mensen in de clan die een headset hebben, en volgens mij werkt alleen die van Woetsha...

Geplaatst:
comment_1308069
Stel ik join, stel.. Werken jullie met typen, of met een headset? Ik zou dit graag willen weten voor als ik een PC heb..

We schrijven ingame berichtjes naar elkaar omdat niet iedereen een headset heeft. Daarnaast herkent GTA IV onze headset niet, en dus kunnen we zo niet communiceren met elkaar. Er zijn tot nu toe vijf mensen in de clan die een headset hebben, en volgens mij werkt alleen die van Woetsha...

sorry dat ik hier post, lieverd.

Maar even een tip: waarom gebruik je niet gewoon het progamaatje Teamspeak? Die herkend elke headset en heb je een ''gesloten'' room waar je bijv. een wachtwoord op kan zetten (toch? :? )

groetjes je LKZ lid Jarno

Geplaatst:
comment_1308497
Een headset is absoluut geen verplichting. Daarnaast is het nu zo met de 3de patch dat je iedereen met een headset gewoon kan horen, ook als je zelf geen headset hebt. We kijken al uit naar je PB, ook al ben je zo hypothetisch. ^_^
Geplaatst:
comment_1309302

Nou, je kunt inderdaad iedereen horen. Ben je eindelijk verlost van die modders die het hele spel vergallen, word je nou helemaal gek van die aapen die de hele tijd gaan zitten zingen. Gelukkig kun je mensen ook "muten". ^_^

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.