Hoewel het al heel lang geleden vertelt is dat het zo is, is Dit is compleet fout, vanwege de volgende redenen;
1. Waarom zou er een vliegtuig in de 1e cutscene op een luchtbasis landen?
2. De kleur van dit extra stuk om de landingsbaan heen heeft dezelfde kleur als bij de luchthaven
3. Waarom zou tommy uit een terminal van een militaire basis lopen?
dit allemaal is logisch nadenken, maar toch word het overal fout vertelt.
Waarom zouden ze uberhaupt zo'n groot stuk eiland erbij maken als die toch niet te betreden is? Je krijgt dierect een aantal sterren als je de basis binneloopt in het spel.
Waarom zouden ze zo'n grote basis maken met een landingsbaan voor een jet als er toch geen straaljagers in het sepl zijn.
Ik zou het fijn vinden als de admins hier eens over nadachten aangezien ik me er best dood aan erg dat de mensen die dit hebben verzonnen gewoon niet na hebben gedacht en gewoon naar het feit van de Airbase in het naam van het kamp hebben gekeken.
Hoi,
Aan dit erger ik mij bijzonder; http://nl.wikigta.org/wiki/Fort_Baxter_Air_Base
De Speculatie over de Fort baxter airbase.
Hoewel het al heel lang geleden vertelt is dat het zo is, is Dit is compleet fout, vanwege de volgende redenen;
1. Waarom zou er een vliegtuig in de 1e cutscene op een luchtbasis landen?
2. De kleur van dit extra stuk om de landingsbaan heen heeft dezelfde kleur als bij de luchthaven
3. Waarom zou tommy uit een terminal van een militaire basis lopen?
dit allemaal is logisch nadenken, maar toch word het overal fout vertelt.
Waarom zouden ze uberhaupt zo'n groot stuk eiland erbij maken als die toch niet te betreden is? Je krijgt dierect een aantal sterren als je de basis binneloopt in het spel.
Waarom zouden ze zo'n grote basis maken met een landingsbaan voor een jet als er toch geen straaljagers in het sepl zijn.
Ik zou het fijn vinden als de admins hier eens over nadachten aangezien ik me er best dood aan erg dat de mensen die dit hebben verzonnen gewoon niet na hebben gedacht en gewoon naar het feit van de Airbase in het naam van het kamp hebben gekeken.
hier een video die mijn argumenten ondersteunen
http://www.youtube.com/watch?v=6IQ-CElDCL8
Er zit ook een stuk bij van Andere beta maps in de zandbanken, iets wat nog niet ontdekt is.