Geplaatst: 22 februari 200916 jaren comment_1280667 In navolging van Miek's nieuwe pc topic richt ik er ook maar eentje op. Ik heb ook behoefte aan een nieuwe pc, zij het misschien iets minder als Miek. Budget: €300,- Wat heb ik al: -Kast -IDE DVD-speler -SATA 500 GB harde schijf -OS en ik kan voor 30 euro een 500 watt voeding van iemand overkopen. Wat wil ik met de pc: GTA IV spelen heel veel programma's tegelijk aan hebben staan. Kan dus iemand voor mij een goede pc samenstellen?
Geplaatst: 25 februari 200916 jaren Auteur comment_1283042 Dus als je zeg maar naar de toekomst kijkt is het beter om nu een sterke Quad-core te kopen?
Geplaatst: 25 februari 200916 jaren comment_1283225 Je kunt nog gerust gaan voor een dualcore, aangezien er echt niet zoveel quadcore onersteunende spellen uit zullen komen in die ongeveer 2 jaar tijd dat je je pc gaat gebruiken voordat je hem weer upgrade, of gewoon weer een nieuwe koopt. Kijk maar hoelang quadcores er al zijn, en wat is er in die tijd uitgekomen? call of duty 4 en gta IV als echte enige multicore ondersteunende spellen.
In navolging van Miek's nieuwe pc topic richt ik er ook maar eentje op. Ik heb ook behoefte aan een nieuwe pc, zij het misschien iets minder als Miek.
Budget: €300,-
Wat heb ik al:
-Kast
-IDE DVD-speler
-SATA 500 GB harde schijf
-OS
en ik kan voor 30 euro een 500 watt voeding van iemand overkopen.
Wat wil ik met de pc:
GTA IV spelen
heel veel programma's tegelijk aan hebben staan.
Kan dus iemand voor mij een goede pc samenstellen?