Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1280896

Lezers,

De Mona Lisa ken je vast wel. MS.Paint denk ik ook wel. Je zou denken dat als je beide samenvoegt een blokkerig werkje zal krijgen. Nou het lid EclecticAsylumArt van Youtube haalt het maximale uit paint om een vernuftig staaltje Paint werk neer te zetten. Hij maakt namelijk de Mona Lisa in Paint. Het resultaat is zoals ik al zei prachtig. Hij heeft in het filmpje zelfs een uitleg gemaakt hoe je dit maakt. Kijk maar eens hier:

http://www.youtube.com/watch?v=uk2sPl_Z7ZU

Hoe je het ook wilt namaken. Je kunt lang proberen. Tenminste denk ik. In de uitleg gaat alles snel. Maar dat is denk ik speciaal gedaan zodat je anders geen uren zit te kijken.

Wat vinden jullie van dit werk? Ik vind het werkelijk prachtig. -Matthijs- geloofd niet dat het met een Computer muis is gemaakt maar met het zekere Wacom Tablet. Dit is een touchscreen waarmee je dus kan tekenen in bijvoorbeeld Paint.

Met Vriendelijke Groeten,

Zamg0d1

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1282998
Heb het filmpje ook even gezien. Ik moet zeggen dat het nou niet echt de perfecte ''tutorial'' is, maar je kan wel zien dat je met paint hele mooie dingen kan maken. Natuurlijk gaat hier wel heel veel tijd in zitten, maar je kan dus zien dat het hem wel waard is. Maarja aan de andere kant denk ik weer.. wat mensen allemaal wel niet doen voor een beetje vieuws op youtube :duh:

Jep je hebt eigenlijk alleen iets nodigs als een rickroll voor 15 miljoen views in een paar maanden.

Geplaatst:
comment_1283089
Heb het filmpje ook even gezien. Ik moet zeggen dat het nou niet echt de perfecte ''tutorial'' is, maar je kan wel zien dat je met paint hele mooie dingen kan maken. Natuurlijk gaat hier wel heel veel tijd in zitten, maar je kan dus zien dat het hem wel waard is. Maarja aan de andere kant denk ik weer.. wat mensen allemaal wel niet doen voor een beetje vieuws op youtube :duh:

Haha, hij doet het niet voor de views. Hij doet het om te laten zien wat hij kan, en hoe de mensen de Mona Lisa kunnen tekenen. Al is dat wel érg moeilijk. :Y Btw, dit heb ik getekend:

01-Mona-Lisa--Duckomenta.jpg

Prachtig toch! :D

Geplaatst:
comment_1283100

Wow, erg knap als je dat kunt in Paint. Dat gaat mij nooit van mijn leven lukken, maakt niet uit of ik het met zo'n bord doe, of met de muis. Moet je voorstellen, heb je twee uur aan die Mona Lisa gewerkt, valt je pc uit. Of druk je hem perongeluk weg zonder op te slaan. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.