Ik heb zonet een map gemaakt met MTA race 1.1.2, die ik dan gebruik voor SA:MP. Op het einde van het vliegveld op San Fiero Airport heb ik een lange baan omhoog gemaakt, die uiteindelijk op een parkeerplaats uitkomt om weer van de baan af te racen. Alleen meerdere rare dingen.
Als ik gewoon direct een teleport naar de parkeerplaats maak val ik ereen heel stuk naast, zeker wel 50 meter. Dus ik val daarna gewoon dood op de grond
Als ik dan naar die parkeerplaats kijk zie ik alle objecten die erbovenop horen te staan, en een stuk baan die naar beneden gaat. Verder niks
Dan ga ik dus vanaf San Fiero Airport met een motor gewoon die lange baan op, kom ik aan het einde, gaat de baan niet verder!
Als ik naar de coördinaten kijk horen ze in de buurt te zijn, maar totaal niet! De X coördinaten zijn allemaal min, maar toch zit die parkeerplaats enzo in de plus
Hoe kan dit nou? Ik zie helemaal geen fout! En zoals =>Sandra<= verteld met dit plaatje hoort het echt niet te zijn waar het nu staat, namelijk de parkeerplaats hier, en het einde van de baan op het vliegveld hier.
Ik heb zonet een map gemaakt met MTA race 1.1.2, die ik dan gebruik voor SA:MP. Op het einde van het vliegveld op San Fiero Airport heb ik een lange baan omhoog gemaakt, die uiteindelijk op een parkeerplaats uitkomt om weer van de baan af te racen. Alleen meerdere rare dingen.
Hoe kan dit nou? Ik zie helemaal geen fout! En zoals =>Sandra<= verteld met dit plaatje hoort het echt niet te zijn waar het nu staat, namelijk de parkeerplaats hier, en het einde van de baan op het vliegveld hier.
Iemand enig idee?
Hier is mn code, ik gebruik Y_less.
Bewerkt: door Remi-X