Geplaatst: 24 februari 200916 jaren comment_1282237 Hoi, Als ik een auto download, bijvoorbeeld een Rolls-Royce en de RAR bevat een gemodde stafford, kan ik die naam dan ook veranderen en dan bijv. de camper vervangen? En ff offtopic, wat betekend dat import/export gerelateerd in Wikigta? Bewerkt: 24 februari 200916 jaren door NFSGTA
Geplaatst: 24 februari 200916 jaren comment_1282262 Ja, de naam kun je veranderen met de GXT-editor. Zoek de naam en verander het naar ... ? Met dat import/export gerelateerd wordt de vindplaats bedoeld voor de auto's voor de import/export in de haven van San Fierro. Deze auto's staan er dus alleen voordat je de import/export hebt gedaan, daarna volgens mij niet meer. Bewerkt: 24 februari 200916 jaren door joppie
Geplaatst: 24 februari 200916 jaren Auteur comment_1282267 Kan ik niet gewoon de naam van dat bestand veranderen? Rechtermuisknop>naam wijzigen? Of moet het echt met die GXT editor?
Geplaatst: 24 februari 200916 jaren comment_1282270 Oh ik had het verkeerd gelezen, ik dacht dat je de naam van de auto ingame wilde veranderen... Uhm, nee dat gaat ook niet. Mensen pakken een auto die ze dan veranderen o.i.d. en slaan hem dan op op dezelfde .dff/.txd en die dff/txd is dan van die ene auto en als je die anders gaat noemen en op een ander voertuig gaat zetten gaat het niet werken.
Geplaatst: 24 februari 200916 jaren Auteur comment_1282273 Dus dan klopt deze Readme niet? READ_THIS_NOW____.txt
Geplaatst: 24 februari 200916 jaren comment_1282299 Denk dat ie wel klopt hoor, maar deze kan dan alleen de Stafford vervangen...
Geplaatst: 24 februari 200916 jaren Auteur comment_1282300 Lees dat onder de 12) nog eens. Klopt dat?
Geplaatst: 24 februari 200916 jaren comment_1282306 Volgens mij kan dit niet hoor... Ja, je kan het proberen maar back-up dan wel de bestanden. En als je GTA wilt opstarten kijk dan ffies of ie vastloopt bij het laden of dat ie na het laden afsluit of zoiets in die richting... dan komt dat doordat de mod dan niet goed is geplaatst... Probeer maar en zie of het werkt. Ik zeg nee.
Geplaatst: 24 februari 200916 jaren comment_1282755 Ik zeg dat 't wel kan. Zolang de .dff en de .txd maar de naam hebben van een voertuig dat reeds bestaat, bijvoorbeel de stafford of de uranus of welk voertuig dan ook, zal de engine het bestand gewoon laden inclusief bijbehorende data. Als jij liever de camper wilt vervangen kan dit ook gewoon. Je moet er dan alleen op letten dat je die data regeltjes (uit carmods.dat, handling.cfg en vehicles.ide) even aanpast. Als je het niet geloofd maakt het ook niks uit. Je probeert het gewoon. Er kan echt helemaal niks mis gaan eigenlijk. Het is sowieso wel verstandig om even wat backups te maken voor je gaat modden. Dan hernoem je de bestanden en zet je ze in gta3.img (en wijzig je de data regels). Als het werkt, is het goed. Als het niet werkt heb je je backups nog en probeer je het gewoon op een andere manier.
Geplaatst: 25 februari 200916 jaren comment_1283432 hallo mensen, ik heb laatst een aantal mods gedownload en wil ze nu op mijn schijf zetten maar weet niet hoe kan iemand mij misschien helpen door het stap voor stap uit te leggen alvast bedankt iedereen
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren Auteur comment_1285267 HET WERKT GEWOON! IK BEN NU HARTSTIKKE HAPPY!
Hoi,
Als ik een auto download, bijvoorbeeld een Rolls-Royce en de RAR bevat een gemodde stafford, kan ik die naam dan ook veranderen en dan bijv. de camper vervangen?
En ff offtopic,
wat betekend dat import/export gerelateerd in Wikigta?
Bewerkt: door NFSGTA