Geplaatst: 24 februari 200916 jaren comment_1282737 Ik kan Claude in mijn eerste script (en dus map) niet bewegen, alleen laten springen... Script: PLAYER_PED ClaudeSpeed = (16.0, 12.0, 1.0) 25 270 LEVELSTART LEVELEND Map kon niet geüpload worden naar de server van GTAForum, dus op devolgende manier kun je de map downloaden: Klik hier voor de map, als je deze nodig hebt
Geplaatst: 24 februari 200916 jaren comment_1282927 Je laat de speler onder de grond spawnen. Geef de playerped 2.0 als Z-coördinaat en je kunt gewoon rondlopen. Om maps via GTAForum te uploaden moet je ze eerst inpakken met bijvoorbeeld WinRAR.
Geplaatst: 25 februari 200916 jaren Auteur comment_1283095 Je laat de speler onder de grond spawnen. Geef de playerped 2.0 als Z-coördinaat en je kunt gewoon rondlopen.Om maps via GTAForum te uploaden moet je ze eerst inpakken met bijvoorbeeld WinRAR. Oh ok Ty ^^
Ik kan Claude in mijn eerste script (en dus map) niet bewegen, alleen laten springen...
Script:
Map kon niet geüpload worden naar de server van GTAForum, dus op devolgende manier kun je de map downloaden:
Klik hier voor de map, als je deze nodig hebt