Jump to content
Geplaatst:
comment_1282826
gallery_1_5_10518.jpg
De uitslag van The Lost and Damned actie is bekend. Met bijna 200 inzendingen heeft deze actie het meest aantal inzendingen tot nu toe gehad. Zoals sommige al geraden hebben is er over gegaan tot loting van de prijzen. De winnaars krijgen Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned inclusief een jaar lang gratis Xbox Live, behalve dat krijgen de winnaars net zo als de mensen die de troostprijzen hebben gewonnen een heleboel leuke Grand Theft Auto spullen waaronder een exclusieve GTAGames.nl goodie.

Winnaars:
Forumrunner, S.W.A.T. & strandpop

Troostprijzen:
GrandTheftTwanO, indo1991, johnnnyboy15nl, thomasvdbosch & Vincenzo

Hierbij felicitaties aan alle winnaars en veel succes met hun prijzen. De antwoorden van The Lost and Damned actie staan hier.
Heb je niets gewonnen? Niet getreurd want rond de zomer is weer een 'coole actie' met allerlei GTAGames.nl en Grand Theft Auto prijzen!
  • Reacties 57
  • Bezichtigingen 16.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1284422
FF een vraagje..... Wat nou als je gewonnen hebt en je hebt geen Xbox 360? :7

Ja dat probleem heb ik dus....

Geef mij je code en je probleem is opgelost. :D Alle winnaars in ieder geval van harte gefeliciteerd! :tu: En voor degenen die niets gewonnen hebben, waar ik dus ook onder val, de volgende keer dus maar hopen op meer geluk.

Dan ga je de code verkopen voor 50 euries. :ch:

Geplaatst:
comment_1284472

Ik kreeg net een hele mooie PB van Joriz, waarin stond dat ik maandag of dinsdag mijn pakketje kan verwachten. Alleen dan is er niemand thuis dus moeten de buren hem aan ons geven.

Geplaatst:
comment_1284507
Ik kreeg net een hele mooie PB van Joriz, waarin stond dat ik maandag of dinsdag mijn pakketje kan verwachten. Alleen dan is er niemand thuis dus moeten de buren hem aan ons geven.

Hopen maar voor je dat ze hem niet zelf houden :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1284562

Mocht je een hoofdprijs hebben gewonnen dan worden deze aangetekend verzonden vanwege de waarde.

Geplaatst:
comment_1285108

Mocht je een hoofdprijs hebben gewonnen dan worden deze aangetekend verzonden vanwege de waarde.

Dus wat moet ik nu doen?

Geplaatst:
comment_1285130

Even niets......het pakketje gewoon afwachten. Mocht je thuis zijn als deze wordt aangeboden zul je ervoor moeten tekenen. Mocht er niemand thuis zijn dan zal de zending nogmaals op een ander tijdstip worden aangeboden en daarna op het postkantoor komen te staan. Je krijgt dan een briefje in de bus dat je het pakje kan gaan ophalen......

Geplaatst:
comment_1290332
Ik heb vandaag mijn pakketje ontvangen en ik moet zeggen dat het erg leuke goodies zijn! :D

Joriz zei dat hij hem gisteren heeft verstuurd tegen mij. Maar ik heb hem nog niet.

Geplaatst:
comment_1290358
Ik heb vandaag mijn pakketje ontvangen en ik moet zeggen dat het erg leuke goodies zijn! :D

Joriz zei dat hij hem gisteren heeft verstuurd tegen mij. Maar ik heb hem nog niet.

Misschien krijg je hem wel vanmiddag ofzo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.