Geplaatst: 24 februari 200916 jaren comment_1282889 Missie(s): Flightschool Cheaten: Liever niet Versie: versie 1 Overig: n.v.t. Ik ben inmiddels 2 courses verder maar zit weer vast.. Wie zou de flightschool willen afronden? Alvast bedankt! Groetjes, Ilana GTASAsf4.b
Geplaatst: 24 februari 200916 jaren comment_1282904 Flight School: alles goud Rustler, Stuntplane en Hunter (= handig voor Vigilante) staan op je vliegveld, de kledingwinkel Victim heeft z'n deuren geopend. Ik heb geen cheats gebruikt o.i.d., wel heb ik maar 1 saveslot vrij (nummer 1) vandaar dat de savegame een '1' in de naam heeft. Als je dat weer op saveslot 4 wilt hebben moet je dus even de naam van de savegame veranderen: van de 1 een 4 maken. Veel plezier met de rest van het spel. @ hieronder: Kwestie van oefenen, ik heb eind 2006 / begin 2007 ook een lange tijd gedaan (1 of 2 maanden) om het te halen op de PS2. Voor de PC gebruik ik ook eenzelfde controller (gamepad). En ik wordt er niet gek van, omdat ik nu weet hoe het moet is het juist leuk om het af en toe te doen. Anders had ik deze aanvraag ook niet aangenomen.
Geplaatst: 24 februari 200916 jaren Auteur comment_1282907 Hoe doe je dat toch? En ook: word je niet gek van tig keer deze gekke missie te spelen? Edit: Thanks! Bewerkt: 24 februari 200916 jaren door Ilana
Missie(s): Flightschool
Cheaten: Liever niet
Versie: versie 1
Overig: n.v.t.
Ik ben inmiddels 2 courses verder maar zit weer vast..
Wie zou de flightschool willen afronden?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Ilana
GTASAsf4.b