Ik speel al een maand of 2 GTA IV maar niet zo heel erg vaak de laatste tijd. Ik heb al een paar vrienden in mijn friendlist staan op Live en soms vragen ze via een bericht 'kom mij joinen in freemode ' maar ik weet helemaal niet hoe ik dat moet doen! Ik heb heel zijn Live account bespeurt naar een knopje zoals 'Join GTA IV' of 'Join Match' maar ik vind het niet. En is het ook mogelijk om zelf iemand uit te nodigen zodat 'ie in de server komt waar jijzelf zit? Kortom:
1. Als iemand me vraagt dat ik de server join waar hij in zit en ze al misschien bezig zijn met het spelen, hoe doe ik dat dan?
2. Kan ik iemand uitnodigen om in de server waar ik zit te komen als we al begonnen zijn?
Hallo,
Ik speel al een maand of 2 GTA IV maar niet zo heel erg vaak de laatste tijd. Ik heb al een paar vrienden in mijn friendlist staan op Live en soms vragen ze via een bericht 'kom mij joinen in freemode
' maar ik weet helemaal niet hoe ik dat moet doen! Ik heb heel zijn Live account bespeurt naar een knopje zoals 'Join GTA IV' of 'Join Match' maar ik vind het niet. En is het ook mogelijk om zelf iemand uit te nodigen zodat 'ie in de server komt waar jijzelf zit? Kortom:
1. Als iemand me vraagt dat ik de server join waar hij in zit en ze al misschien bezig zijn met het spelen, hoe doe ik dat dan?
2. Kan ik iemand uitnodigen om in de server waar ik zit te komen als we al begonnen zijn?
Alvast bedankt!