Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1283278

Hoi,

Ik ben maar eens gaan proberen een model in San Andreas te zetten, en het ging goed tot het punt van de .txd maken..

Ik kan de .bmp importeren, hem een naam geven, compressen, maar bij saven gaat het fout, dan krijg ik namelijk deze error:

TProgressbar property out of range

En loopt het progje vervolgens vast met een niet bewegend laadbalkje van het compressen (wat ik allang gedaan had en zonder compressen heb ik dezelfde error)

Nu heb ik natuurlijk gegoogled en kwam ik bij bv. dit topic..

Ik snapte niet helemaal wat ze bedoelden maar ik dacht dat het erop neer kwam dat ik het programma waarmee de .bmp normaal geopend zou worden Windows Viewer moest zijn i.p.v Photoshop of i.d...

Dit heb ik dus veranderd bij

Eigenschappen --> Openen Met: [Wijzigen] ---> Windows Viewer voor Afbeeldingen en Faxen.

Hij geeft echter nogsteeds dezelfde error..

Iemand een oplossing of een tip? :)

Bvd, Awi

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1283402

Probeer het bestand eens in een ander formaat op te slaan. Dus bijvoorbeeld .tga in plaats van .bmp. Ook kan het aan de software liggen waarmee je het bestand opgeslagen hebt. Dus stel dat je het plaatje hebt gemaakt en opgeslagen in Photoshop, dan moet je het bestand even openen in bijvoorbeeld MS Paint en met dat programma opnieuw opslaan (als).

Geplaatst:
comment_1283796

"Bijvoorbeeld een texture dat is gemaakt in Photoshop, die kan TXD Workshop niet importeren.

De allerbeste formaat is de .bmp dat met Windows Viewer opgeslagen is."

hij bedoelt dat als je het bewerkt met MS Photoshop ( van ms toch??) dat ie hem dan niet zou herkennen.

dus als ik jou was ging ik de bestand openen met Viewer en dan via Viewer opslaan.

Bewerkt: door max_gtafreak

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1284138
"Bijvoorbeeld een texture dat is gemaakt in Photoshop, die kan TXD Workshop niet importeren.

De allerbeste formaat is de .bmp dat met Windows Viewer opgeslagen is."

hij bedoelt dat als je het bewerkt met MS Photoshop ( van ms toch??) dat ie hem dan niet zou herkennen.

dus als ik jou was ging ik de bestand openen met Viewer en dan via Viewer opslaan.

Had ik dus gedaan, haalde niks uit.. Ik heb ondertussen Texture Builder en die werkt wel, dus problem solved ;)

Toch allebei bedankt voor de hulp :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.