Geplaatst: 25 februari 200916 jaren comment_1283332 ik heb eens TLAD gedownload,uitgespeeld,en verwijderd.. dan had ik weer zin om het te spelen.. ik download het opnieuw,start GTA IV.. maar ze vragen mij niet meer (voor het intro filmje begint) om TLAD te spelen.. hoe komt dat?? ik hoop dat ik het weer kan spelen
Geplaatst: 25 februari 200916 jaren comment_1283342 Ik denk dat je hem opnieuw moet downloaden, of tog moet kopen.
Geplaatst: 25 februari 200916 jaren comment_1283366 Logisch dat je hem niet kunt spelen, je hebt hem verwijdert Normaal kan je hem opnieuw (gratis) downloaden.
Geplaatst: 25 februari 200916 jaren comment_1283456 Logisch dat je hem niet kunt spelen, je hebt hem verwijdert Normaal kan je hem opnieuw (gratis) downloaden. waarom verwijder je hem dan ruimte tekort?
Geplaatst: 25 februari 200916 jaren comment_1283549 Je kunt gekochte items van Marketplace tot 10× gratis opnieuw downloaden. Maar je moet gewoon je TLAD savegame laden. Want GTA IV laadt altijd de meest recente savegame, dus is het logisch dat hij het nu niet meer vraagt... Bewerkt: 25 februari 200916 jaren door Dvt
Geplaatst: 26 februari 200916 jaren comment_1284021 Je kunt gekochte items van Marketplace tot 10× gratis opnieuw downloaden.Maar je moet gewoon je TLAD savegame laden. Want GTA IV laadt altijd de meest recente savegame, dus is het logisch dat hij het nu niet meer vraagt... best wel gierig waarom niet gewoon zo vaak als je wilt downloaden
Geplaatst: 26 februari 200916 jaren comment_1284025 Je kunt gekochte items van Marketplace tot 10× gratis opnieuw downloaden.Maar je moet gewoon je TLAD savegame laden. Want GTA IV laadt altijd de meest recente savegame, dus is het logisch dat hij het nu niet meer vraagt... best wel gierig waarom niet gewoon zo vaak als je wilt downloaden Je gaat hem toch ook niet 10 keer verwijderen en 10 maal downloaden.
ik heb eens TLAD gedownload,uitgespeeld,en verwijderd..
dan had ik weer zin om het te spelen..
ik download het opnieuw,start GTA IV..
maar ze vragen mij niet meer (voor het intro filmje begint) om TLAD te spelen..
hoe komt dat??
ik hoop dat ik het weer kan spelen