Ik had graag een interiormarker gemaakt voor éénmalig gebruik naar een lokatie dat niet werd gebruikt in de originele game nl. 'POLICE2' - SFPD HQ. De lokatie bestaat maar is niet toegankelijk in de game. Ik had het graag gedaan zonder dat ik aan de IPL ENEX hoef te komen. Actors teleporteren is niet moeilijk binnen dezelfde wereld zoals van exterior naar exterior of interior naar interior maar wanneer ik het probeer van exterior naar interior zijn er problemen.
08DC: create_interior_marker $FACTORY at 1040.7585 1015.8489 radius 1.5
repeat
wait 0
if or
0118: actor $ACTOR_1 dead
0118: actor $ACTOR_2 dead
0118: actor $ACTOR_3 dead
then
jump @MISSION_21_FAIL
end
until 00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1040.7585 1015.8489 radius 1.5 1.5 on_foot
04BB: select_interior 10
07FB: set_interior 'POLICE2' access 1 // SFPD HQ
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 10
08AD: put_actor $PLAYER_ACTOR at 246.441 112.164 1003.219 radius 1.5 // interior version
0173: set_actor $PLAYER_ACTOR Z_angle_to 0.0
De game crasht niet maar het doet CJ verschijnen op een lokatie zonder enige omgeving, omringt door zwart en duisternis. Welke opcodes mis ik of gebruik ik verkeerd?
Hi
Ik had graag een interiormarker gemaakt voor éénmalig gebruik naar een lokatie dat niet werd gebruikt in de originele game nl. 'POLICE2' - SFPD HQ. De lokatie bestaat maar is niet toegankelijk in de game. Ik had het graag gedaan zonder dat ik aan de IPL ENEX hoef te komen. Actors teleporteren is niet moeilijk binnen dezelfde wereld zoals van exterior naar exterior of interior naar interior maar wanneer ik het probeer van exterior naar interior zijn er problemen.
Info lokatie http://en.wikigta.org/wiki/SFPD_Headquarters
Dit is de code:
De game crasht niet maar het doet CJ verschijnen op een lokatie zonder enige omgeving, omringt door zwart en duisternis. Welke opcodes mis ik of gebruik ik verkeerd?
Groeten
Leumas
Bewerkt: door Leumas