Geplaatst: 25 februari 200916 jaren comment_1283705 Eindelijk! Het 4de deel van de actie reeks The Fast & Furious komt uit op 8 april! Hier geef ik je wat info over de racefilm: Fast & Furious 4 Land: Verenigde Staten (2009) | Kinderen toegelaten Première: 08 April 2009 -------------------------------------------------------------------------------- Regie: Justin Lin Met: Vin Diesel, Paul Walker, Michelle Rodriguez, Jordana Brewster, John Ortiz, Laz Alonso, Gal Gadot, Shea Whigham, Tego Calderón Genre: Actie Trailer: Bewerkt: 3 mei 200916 jaren door RobbieB
Geplaatst: 2 april 200916 jaren comment_1316344 Wat deel 3 was slecht? Ik ben de enige die gek van driften is? Ghehe, is de mooiste stijl van rijden mannen Ontopic, vandaag is ie uitgekomen Ik ben een enorme fan van deze films. Ik ben ook een beetje heel erg autogeK Super serie Ik hoop echt dat ze door gaan na dit deel met deze acteurs... Tis btw wel beter dat het verdergaat wanneer Vin Diesel de Supra krijgt in het 1e deel Deel 3 was niet slecht, het paste alleen totaal niet bij de stijl van de eerdere twee delen
Geplaatst: 2 april 200916 jaren comment_1316346 Wat deel 3 was slecht? Ik ben de enige die gek van driften is? Ghehe, is de mooiste stijl van rijden mannen Ontopic, vandaag is ie uitgekomen Ik ben een enorme fan van deze films. Ik ben ook een beetje heel erg autogeK Super serie Ik hoop echt dat ze door gaan na dit deel met deze acteurs... Tis btw wel beter dat het verdergaat wanneer Vin Diesel de Supra krijgt in het 1e deel Deel 3 was niet slecht, het paste alleen totaal niet bij de stijl van de eerdere twee delen Dat is waar. Vandaag komt deel twee op de buis.
Geplaatst: 9 april 200916 jaren Auteur comment_1322890 Gisteren was de première!!! (8 april) Hij staat al op nummer 3 in de top 20 van beste film in de bioscoop. Alleen Monsters Vs. Aliens en Knowing deden beter.
Geplaatst: 9 april 200916 jaren Auteur comment_1322909 Is 'ie aan te raden? Ik weet het gewoon zeker! Ik heb 'm nog niet gezien, maar ik zal hem zeker eens gaan bewonderen! Bewerkt: 10 april 200916 jaren door RobbieB
Geplaatst: 9 april 200916 jaren comment_1322915 Ik ben vandaag met wat vrienden naar de film geweest Zeer vette film Het nodigt uit om het mogelijk volgende deel ook te bekijken. Natuurlijk weer een sh*tload aan actie en races en ook veel onverwachte stukjes. Gewoon echt het kijken in de bios waard
Geplaatst: 9 april 200916 jaren comment_1323064 Ik ben vandaag met wat vrienden naar de film geweest Zeer vette film Het nodigt uit om het mogelijk volgende deel ook te bekijken. Natuurlijk weer een sh*tload aan actie en races en ook veel onverwachte stukjes. Gewoon echt het kijken in de bios waard Ja sowieso, het is het echt waard Ik ben weeer tevreden over deze film, echt een aanrader Vooral hoe die kerel op het laatst vermoord wordt [/font] Echt een top verhaal, en veel actie, vette wagens Aanrader! >>> Door Jowx: Spoilers tussen tags aub.. <<< Srry Bewerkt: 10 april 200916 jaren door nick_kerkwijk
Geplaatst: 10 april 200916 jaren Auteur comment_1323605 De verleiding nog niet weerstaan? Geen geld meer om te gaan kijken? Geniet van een stukje à là Fast & Furious 4
Geplaatst: 10 april 200916 jaren comment_1323608 Heb de film al gedownload. F&F films zijn altijd mooi vind ik.
Geplaatst: 11 april 200916 jaren comment_1324106 Heb de film al gedownload. F&F films zijn altijd mooi vind ik. Inderdaad zijn erg leuke films ik ga er morgen naar toe in de bioscoop.
Geplaatst: 11 april 200916 jaren comment_1324112 Ik ben er donderdag al naar toe geweest. Zeker een aanrader! Ik ga niks verklappen over het verhaal, kijk zelf maar!
Geplaatst: 11 april 200916 jaren comment_1324605 Ik ben er donderdag al naar toe geweest. Zeker een aanrader! Ik ga niks verklappen over het verhaal, kijk zelf maar! Ik ga vanavond ik kan niet wachten. Volgens iedereen die hem al gezien hebben is het een geweldige film
Geplaatst: 13 april 200916 jaren Auteur comment_1326547 Joepie!! Vanmiddag mag ik naar de kinepolis om de film te bewonderen! Ik zal dan vanavond (of morgen) een klein verhaaltje posten.
Geplaatst: 13 april 200916 jaren comment_1326572 Joepie!! Vanmiddag mag ik naar de kinepolis om de film te bewonderen! Ik zal dan vanavond (of morgen) een klein verhaaltje posten. Nee ik dacht het niet zo verkloot je het voor iedereen die hem nog niet heeft gezien!
Geplaatst: 13 april 200916 jaren Auteur comment_1326580 Joepie!! Vanmiddag mag ik naar de kinepolis om de film te bewonderen! Ik zal dan vanavond (of morgen) een klein verhaaltje posten. Nee ik dacht het niet zo verkloot je het voor iedereen die hem nog niet heeft gezien! Diegene die het willen lezen, lezen het. Diegene die het niet willen lezen, lezen het niet.
Eindelijk!
Het 4de deel van de actie reeks The Fast & Furious komt uit op 8 april!
Hier geef ik je wat info over de racefilm:
Fast & Furious 4
Land: Verenigde Staten (2009) | Kinderen toegelaten
Première: 08 April 2009
--------------------------------------------------------------------------------
Regie: Justin Lin
Met: Vin Diesel, Paul Walker, Michelle Rodriguez, Jordana Brewster, John Ortiz, Laz Alonso, Gal Gadot, Shea Whigham, Tego Calderón
Genre: Actie
Trailer:
Bewerkt: door RobbieB