Geplaatst: 25 februari 200916 jaren comment_1283705 Eindelijk! Het 4de deel van de actie reeks The Fast & Furious komt uit op 8 april! Hier geef ik je wat info over de racefilm: Fast & Furious 4 Land: Verenigde Staten (2009) | Kinderen toegelaten Première: 08 April 2009 -------------------------------------------------------------------------------- Regie: Justin Lin Met: Vin Diesel, Paul Walker, Michelle Rodriguez, Jordana Brewster, John Ortiz, Laz Alonso, Gal Gadot, Shea Whigham, Tego Calderón Genre: Actie Trailer: Bewerkt: 3 mei 200916 jaren door RobbieB
Geplaatst: 22 april 200916 jaren Auteur comment_1336475 Het is een nice film, alleen jammer dat Letty sterft. Dat is gewoon een flinke opdoffer voor het verhaal. Ook de levenslange gevangenisstraf voor Dominic is echt wel een opdoffer en nogal raar, aangezien ze echt wel geen rekening hebben gehouden met zijn levensgrote aandeel in de arrestatie van Braga. De ending scene is dan weer fantastisch met Mia, die Mexicanen en Brian die Dominic gaan bevrijden. Het is echt een topfilm en ik heb er met plezier wat Megabytes/Gigabytes van m'n downloadlimiet aan opgeofferd.[/font]Robbie, jij bent dus totaal geen filmkenner, er komt geen drifting voor in deze film en dan beoordeel je het daar op. [sarcasme] Echt wel professioneel, hoe jij die dingen aanpakt en beoordeelt! [/sarcasme] Jouw post bewijst echt dat jij zeker niets kent, en je The Fast & Furious 4 nog niet gezien hebt, je hebt er zelfs nog niets van gehoord! En ik ben wel een filmkenner genre Actie/Horror/Komedie.
Geplaatst: 20 mei 200916 jaren comment_1360516 Ik vind het een goede film Net zoals alle films van die serie. @ Hierboven, waarom dubbelpost je >.<
Geplaatst: 20 mei 200916 jaren comment_1360955 [grapje] Omdat ie behalve films ook de regels niet kent [/grapje] Intussen, de arrestatie van Dominic vond ik idd een negatieve onverwachte wending. Dominic was mijn favoriete karakter . Bewerkt: 20 mei 200916 jaren door Cuban Gangster
Geplaatst: 22 mei 200916 jaren comment_1363058 Ik heb Fast & Furious een weekje terug ook in de bios gekeken, was wel een nice film zo voor op de zaterdagavond.
Geplaatst: 22 mei 200916 jaren comment_1363202 Nu dit topic gebumpt wordt, wil ik eens reageren op het feit dat ik de film niet zou hebben gezien. Jouw post bewijst echt dat jij zeker niets kent, Ja hoor, knulletje. en je The Fast & Furious 4 nog niet gezien hebt, Man, ik moet geen kaartje kopen aan de bios, ik download hem in perfecte kwaliteit en brand er zelf m'n ondertiteling op. Lulkoek dat ik 'm niet zou hebben gezien.. je hebt er zelfs nog niets van gehoord! Lol, besef je zelf wel hoe dom dit klinkt? En ik ben wel een filmkenner genre Actie/Horror/Komedie. Zelfkennis is het begin van alle wijsheid. Begin er dan maar aan.. @ hierboven: Ik durf er 2 euro op te verwedden dat hij bevrijd is, de endig scene is niet voor niets die Mexicanen met Brian en Mia in raceauto's, klaar om de bus te overvallen.[/font] Bewerkt: 22 mei 200916 jaren door MegaPilot
Geplaatst: 24 mei 200916 jaren comment_1364443 Wou zelf heel graag naar de bios om deze film maar kon t niet weerstaan hem te downloaden, moet zeggen dat ik iig blij ben dat ik niet me geld aan de bioscoop eraan heb verprutst. Ben zelf echt een fast and the furious reeks fan en heb de vorige echt al meerdere malen opnieuw bekeken, deze vond ik vrij slap, niemand die meer echt vaste auto's hadden met een verhaal erachter etc, de scenes met het autoracen vond ik gewoon niet meer hoe het was, niet meer echt dat straatracen en niet zo intensief. Verhaal had ik ook een stuk meer van verwacht, vooral omdat het zeg maar het echte 2e deel was op de eerste the fast and the furious die toch een aardig sterk verhaal had..
Eindelijk!
Het 4de deel van de actie reeks The Fast & Furious komt uit op 8 april!
Hier geef ik je wat info over de racefilm:
Fast & Furious 4
Land: Verenigde Staten (2009) | Kinderen toegelaten
Première: 08 April 2009
--------------------------------------------------------------------------------
Regie: Justin Lin
Met: Vin Diesel, Paul Walker, Michelle Rodriguez, Jordana Brewster, John Ortiz, Laz Alonso, Gal Gadot, Shea Whigham, Tego Calderón
Genre: Actie
Trailer:
Bewerkt: door RobbieB