Geplaatst: 26 februari 200917 jaren Ik heb op een filmpje van youtube, een gewone slechte versie, maar ik wil hem graag in goede kwaliteit. Ik heb het bestand al, ik weet alleen niet hoe ik hem kan uploaden..
Geplaatst: 26 februari 200917 jaren Ik heb op een filmpje van youtube, een gewone slechte versie, maar ik wil hem graag in goede kwaliteit.Ik heb het bestand al, ik weet alleen niet hoe ik hem kan uploaden.. Je moet hem via de upload knop uploaden. Daarna wordt het automatisch HQ
Geplaatst: 26 februari 200917 jaren Maar dat filmpje had ik al een keer geupload.. Hoe heet je op Youtube?
Geplaatst: 27 februari 200917 jaren Auteur Maar dat filmpje had ik al een keer geupload.. Hoe heet je op Youtube? Ik heb even gekeken, en wat geprobeert: Is dit de goede HQ?
Geplaatst: 27 februari 200917 jaren Maar dat filmpje had ik al een keer geupload.. Hoe heet je op Youtube? Ik heb even gekeken, en wat geprobeert: Is dit de goede HQ? Dat is al iets betere kwaliteit Door: &fmt=18 toe te voegen aan de link word de kwaliteit iets hoger
Geplaatst: 27 februari 200917 jaren Wat kan ik beter pakken? HD Of HQ? Vind de film niet slecht er uit zien de muziek niet. In mij mening en ervaring hd Bewerkt: 27 februari 200917 jaren door thedutchrocks
Geplaatst: 8 april 200917 jaren Het licht er ook aan of die filmpje die je gaat downloaden ook van goede kwaliteit is...
Geplaatst: 8 april 200917 jaren Maar dat filmpje had ik al een keer geupload.. Hoe heet je op Youtube? Ik heb even gekeken, en wat geprobeert: Is dit de goede HQ? Dat is al iets betere kwaliteit Door: &fmt=18 toe te voegen aan de link word de kwaliteit iets hoger Dieko, Heb je ook de toe te voegen code al ontdekt voor HD? Of heeft dat een afzonderlijk format?
Geplaatst: 9 april 200917 jaren Maar dat filmpje had ik al een keer geupload.. Hoe heet je op Youtube? Ik heb even gekeken, en wat geprobeert: Is dit de goede HQ? Dat is al iets betere kwaliteit Door: &fmt=18 toe te voegen aan de link word de kwaliteit iets hoger Dieko, Heb je ook de toe te voegen code al ontdekt voor HD? Of heeft dat een afzonderlijk format? &fmt=22&hl=en&fs=1&rel=0
Geplaatst: 28 april 200917 jaren Auteur *Bump* Dit gaat ook over youtube, eigenlijk, want bij een kan je maar tot 1 gigabyte, en 4.000.000 kb bestand, past dat er op?
Geplaatst: 28 april 200917 jaren *Bump*Dit gaat ook over youtube, eigenlijk, want bij een kan je maar tot 1 gigabyte, en 4.000.000 kb bestand, past dat er op? Leg je vraag goed uit.. Je kan maar tot 1 gig op Youtube uploaden.
Geplaatst: 28 april 200917 jaren *Bump*Dit gaat ook over youtube, eigenlijk, want bij een kan je maar tot 1 gigabyte, en 4.000.000 kb bestand, past dat er op? Je kan maximum 1 gig uploaden, en 4.000.000 kb = 4 gigabyte. Dus nee, dat gaat niet.
Geplaatst: 29 april 200917 jaren Ik vind de HD nu echt vet goed man! Je moet er wel een goede computer voor hebben, want bij mijn zus haar computer gaat ie niet zo goed, daar is er nog wat lag bij, maar ik maak zelf ook wel HD filmpjes met AudioSwap muziek, want ik mag mijn favo bands er niet meer in zetten...
Ik heb op een filmpje van youtube, een gewone slechte versie, maar ik wil hem graag in goede kwaliteit.
Ik heb het bestand al, ik weet alleen niet hoe ik hem kan uploaden..