De laatste tijd ben ik bezig met het maken van mijn eigen generics. Deze generics wil ik natuurlijk in mijn mod (Mafia Stories ) gebruiken. Maar om tijd te besparen heb ik besloten dat ik geen LOD wil maken, aangezien er behoorlijk veel van die generics ingame moeten. Dus daarom vraag ik me af hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn generics net als in GTA SA geen LOD nodig hebben, en toch zichtbaar zijn.
In eerste instantie heb ik gewoon een model.dff gemaakt, en deze ingame gezet.
Dit model heeft geen LOD. Maar omdat deze geen LOD heeft zie ik hem niet ingame, en de reden datie onzichtbaar is heeft niets met de .col te maken.
Ik heb bekeken hoe de generics in SA in hun IDE zijn gezet, hierbij heb ik gezien dat hun bijvoorbeeld 128 als laatste parameter van de .ide lijn hebben ingevuld. Vervolgens heb ik dit dus op mijn eigen models getest, maar met geen resultaat
Mijn vraag is dus hoe ik een generic model ingame zichtbaar kan maken (gewoon dat het model goed werkt), zonder dat ik een LOD nodig heb.
Beste
De laatste tijd ben ik bezig met het maken van mijn eigen generics. Deze generics wil ik natuurlijk in mijn mod (Mafia Stories
) gebruiken. Maar om tijd te besparen heb ik besloten dat ik geen LOD wil maken, aangezien er behoorlijk veel van die generics ingame moeten. Dus daarom vraag ik me af hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn generics net als in GTA SA geen LOD nodig hebben, en toch zichtbaar zijn.
In eerste instantie heb ik gewoon een model.dff gemaakt, en deze ingame gezet.
Dit model heeft geen LOD. Maar omdat deze geen LOD heeft zie ik hem niet ingame, en de reden datie onzichtbaar is heeft niets met de .col te maken.
Ik heb bekeken hoe de generics in SA in hun IDE zijn gezet, hierbij heb ik gezien dat hun bijvoorbeeld 128 als laatste parameter van de .ide lijn hebben ingevuld. Vervolgens heb ik dit dus op mijn eigen models getest, maar met geen resultaat
Mijn vraag is dus hoe ik een generic model ingame zichtbaar kan maken (gewoon dat het model goed werkt), zonder dat ik een LOD nodig heb.
m.v.g. Tim
Bewerkt: door Tim