Jump to content
Geplaatst:
comment_1284633

Beste

De laatste tijd ben ik bezig met het maken van mijn eigen generics. Deze generics wil ik natuurlijk in mijn mod (Mafia Stories :D) gebruiken. Maar om tijd te besparen heb ik besloten dat ik geen LOD wil maken, aangezien er behoorlijk veel van die generics ingame moeten. Dus daarom vraag ik me af hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn generics net als in GTA SA geen LOD nodig hebben, en toch zichtbaar zijn.

In eerste instantie heb ik gewoon een model.dff gemaakt, en deze ingame gezet.

Dit model heeft geen LOD. Maar omdat deze geen LOD heeft zie ik hem niet ingame, en de reden datie onzichtbaar is heeft niets met de .col te maken.

Ik heb bekeken hoe de generics in SA in hun IDE zijn gezet, hierbij heb ik gezien dat hun bijvoorbeeld 128 als laatste parameter van de .ide lijn hebben ingevuld. Vervolgens heb ik dit dus op mijn eigen models getest, maar met geen resultaat :(

Mijn vraag is dus hoe ik een generic model ingame zichtbaar kan maken (gewoon dat het model goed werkt), zonder dat ik een LOD nodig heb.

m.v.g. Tim

Bewerkt: door Tim

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1293868

Ik snap je probleem niet echt.. Je wilt een object ingame zetten zonder LOD? Meestal voeg je een LOD pas toe als je object ingame staat. Als je dat niet doet dan heeft het object dus geen LOD...

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
comment_1294209
Ik snap je probleem niet echt.. Je wilt een object ingame zetten zonder LOD? Meestal voeg je een LOD pas toe als je object ingame staat. Als je dat niet doet dan heeft het object dus geen LOD...

Een lod is toch een gebouw met een lowpoly texture toch? Die je dan van afstand ziet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.