Geplaatst: 27 februari 200916 jaren comment_1284888 Nieuwe R* Propaganda Email! Jaja, hij is zojuist vers mijn inbox binnen komen rollen!De nieuwe R* Propaganda Email met de nieuwste nieuwtjes van Rockstar Games!Zoals dat er een nieuwe DLC voor Midnight Club L.A. gaat komen En allemaal nieuws over GTA: CW en GTAIV: TLAD!Klik op Ware Grootte om de mail goed te kunnen lezen!Veel leesplezier! Dat was het weer voor deze keer! - Haakon PS: Ik weet niet of ik dit topic hier goed heb gezet, maar dit leek mij wel een algemene GTA plek Edit: Plaatje is weer gefixt Bewerkt: 27 februari 200916 jaren door -Haakon-
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren comment_1284948 ik heb hem ook gekregen, ik vind het nu wel jammer dat ik midnight club LA verkocht heb. maarja
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren comment_1285050 Waarom post je de mail hier altijd? Ik denk dat als mensen geïnteresseerd zijn in zulke mails ze zich wel abonneren, zoals mij.
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren Auteur comment_1285155 Waarom post je de mail hier altijd? Ik denk dat als mensen geïnteresseerd zijn in zulke mails ze zich wel abonneren, zoals mij. Omdat als mensen zich niet abboneren zij veel nieuws missen Dus post ik het hier
Nieuwe R* Propaganda Email!
Jaja, hij is zojuist vers mijn inbox binnen komen rollen!
De nieuwe R* Propaganda Email met de nieuwste nieuwtjes van Rockstar Games!
Zoals dat er een nieuwe DLC voor Midnight Club L.A. gaat komen
En allemaal nieuws over GTA: CW en GTAIV: TLAD!
Klik op Ware Grootte om de mail goed te kunnen lezen!
Veel leesplezier!
Dat was het weer voor deze keer!
- Haakon
PS: Ik weet niet of ik dit topic hier goed heb gezet, maar dit leek mij wel een algemene GTA plek
Edit: Plaatje is weer gefixt
Bewerkt: door -Haakon-