Jump to content
Geplaatst:
comment_1285268

hx0sbm.jpg

Ik weet het, er is al ergens een topic, maar de datum daarvan is al een tijdje gelden, dus heb besloten een nieuwe aan te maken. Mag dit niet, sorry daarvoor.

FM is een spel waarbij jij de echte manager van het team bent. Je speelt nu niet zelf met de spelers, maar jij maakt de tactiek, zoals Louis van Gaal goed doet bij AZ. Jij doet de transfers en jij hebt de controle over de staf.

Het is een heel tof spel, wat een keer wat anders is dan FIFA of PES, waarbij je zelf de spelers bestuurt. Wat ook erg leuk is aan het spel, als je verder en verder komt, kan je zelfs met Cambuur de Champions League winnen.

Ik vroeg me af of hier ook mensen FM2009 spelen en wil graag van ze horen met welk team en hoe ze dat doen :)

Ik ben zelf Ajax, heb Guardado, Veloso, Keirrison, Prudnikov, Wijnaldum, Zapata, Luiz en Asenjo gehaald binnen twee seizoenen. Mijn opstelling is als volgt: Stekelenburg, v/d Wiel, Zapata, Luiz, Guardado, Vertonghen, Veloso, Suarez, Sarpong, Sulejmani en Keirrison. Aissati en Huntelaar zijn weg voor in totaal 80 miljoen euro. Heb eerste seizoen de Eredivisie en de beker gewonnen en doe in het 2de seizoen nog om alles mee :)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1756513

Intussen is FM2011 ook uit. Is het spel de moeite waard om te kopen?

Als je een eeuwigheid bezig bent met tactieken maken en analyseren zou je FM11 kunnen kopen. Maar voor mij voelt FM11 aan als FM10, zoals elke nieuwe FM op zijn voorganger lijkt.

Bedankt voor je antwoord. Ik zal er is over na denken!

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1782493

Haha, ik heb nog FM2010. Ga wel een keer 11 halen.

Intussen is FM2011 ook uit. Is het spel de moeite waard om te kopen?

Jazeker!

>>> Door Kai-ShockWave: Berichten samengevoegd. Gebruik voortaan de EDIT-knop. <<<

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1790008

Ik ben van plan om Football Manager te gaan halen voor de PSP, ik zit zelf te denken aan een iets oudere versie om mee te beginnen.

Hierbij dacht ik aan 2010, maar geen sites die ik ken verkoopt dat spel meer. Allemaal 2009 of 2011. Weet iemand toevallig nog een site waar je het spel zou kunnen kopen? Zelfs in de Playstation Store kan ik hem niet meer kopen.

Geplaatst:
comment_1790024

Ik ben van plan om Football Manager te gaan halen voor de PSP, ik zit zelf te denken aan een iets oudere versie om mee te beginnen.

Hierbij dacht ik aan 2010, maar geen sites die ik ken verkoopt dat spel meer. Allemaal 2009 of 2011. Weet iemand toevallig nog een site waar je het spel zou kunnen kopen? Zelfs in de Playstation Store kan ik hem niet meer kopen.

Ga gewoon voor 2011, Ik heb die namelijk ook, Bijna hetzelfde als 2010 alleen wat bugjes gefixt hoewel er nog vrijveel buggs inzitten.,

• 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.