Geplaatst: 5 mei 200520 jaren comment_134582 Foutmelding die ik krijg: Waarom? Er zat een dood normale CD in DVD-station (J:) Sinds die eruit is en ik de computer op start krijg ik deze foutmelding. :huh: Je kunt wel op annuleren of iets anders klikken maar dan mag je dat nog 10x doen voor dat het weg is <_<
Geplaatst: 5 mei 200520 jaren comment_134593 Heb ik ook met Joint Operations. Je moet als je je spel wilt stoppen gewoon afsluiten, even wachten tot je PC is uitgeladen, dan je CD eruit halen.
Geplaatst: 5 mei 200520 jaren comment_134614 qttask, die heb ik ook... dat is quicktime player, gooi die uit in: Start > Uitvoeren > MSCONFIG > tabblad opstarten > en dan het vinkje weghalen bij qttask. anders sluit je hem onder CRTL + ALT + DELETE en dan qttask weghalen...
Geplaatst: 5 mei 200520 jaren Auteur comment_134621 Bedankt he! Raar wat heeft Quicktime Player nou weer met die CD te maken @ Hayate, het is niet eens een spel het is zo'n CD voor school :ph34r:
Geplaatst: 5 mei 200520 jaren comment_134664 NP, ik hbe geen idee waarom ie onm een cd zeurt, ik heb et niet...
Foutmelding die ik krijg:
Waarom?
Er zat een dood normale CD in DVD-station (J:)
Sinds die eruit is en ik de computer op start krijg ik deze foutmelding. :huh:
Je kunt wel op annuleren of iets anders klikken maar dan mag je dat nog 10x doen voor dat het weg is <_<