Geplaatst: 27 februari 200916 jaren comment_1285443 Hallo ik heb een klein probleempje met gta iv ik moet als ik wil lopen heel de tijd op shift L drukken rap na elkaar terwijl ik vroeger hem gwn ingedrukt moest houden weet iemand hier een oplossing voor want dit is heel irritant. vriendelijke groeten
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren comment_1285506 Volgens mij, als je hem niet indrukt wandelt hij, als je hem indrukt rent hij, en als je tapt sprint hij.
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren Auteur comment_1285527 Volgens mij, als je hem niet indrukt wandelt hij, als je hem indrukt rent hij, en als je tapt sprint hij. ja dat deed hij vroeger maar als ik nu op Z druk doet hij niets en als ik hem ingedrukt houd doet hij ook niets alleen als ik shift L rap indruk + Z sprint hij.
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren comment_1285565 Ik weet niet veel van de PC versie, maar je kunt ook je controls veranderen.
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren Auteur comment_1285583 Ik weet niet veel van de PC versie, maar je kunt ook je controls veranderen. heb het zojuist geprobeerd maar dat werkt ook niet toch bedankt
Hallo
ik heb een klein probleempje met gta iv
ik moet als ik wil lopen heel de tijd op shift L drukken rap na elkaar terwijl ik vroeger hem gwn ingedrukt moest houden weet iemand hier een oplossing voor want dit is heel irritant.
vriendelijke groeten