Geplaatst: 27 februari 200916 jaren comment_1285471 help!! weet een van jullie mischien wat ik moet doen kijk: ik heb al een hele tijd geen missies meer weet een van jullie wat ik moet doen? reageer asjeblieft snel! Bewerkt: 27 februari 200916 jaren door E.L.Nino
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren Auteur comment_1285733 Poging 2 van wat? dat je naar de deal moest gaan of naar revenge ik heb revenge gedaan en gehaald wat nu. (sorry voor onduidelijkheid)
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren comment_1285734 Dan krijg je nog 3 zij-missie's. Namelijk: A Dish Served Cold, Mr. and Mrs. Bellic, Out of Commission. De andere 3 kan je alleen krijgen als je voor Deal koos, wat je dus niet gedaan hebt en dus ook die missie's niet zult ontvangen. Voortaan trouwens alles in 1 topic houden aangezien je nu al in een half uur tijd 3 of 4 topics heb aangemaakt. ( Nog mijn exuses dat ik zo zeikerig overkom ).
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren Auteur comment_1285736 Dan krijg je nog 3 zij-missie's. Namelijk: A Dish Served Cold, Mr. and Mrs. Bellic, Out of Commission. De andere 3 kan je alleen krijgen als je voor Deal koos, wat je dus niet gedaan hebt en dus ook die missie's niet zult ontvangen. Voortaan trouwens alles in 1 topic houden aangezien je nu al in een half uur tijd 3 of 4 topics heb aangemaakt. ( Nog mijn exuses dat ik zo zeikerig overkom ). a dish severd cold heb ik gehad met dimitri hij ging daar dood Dan krijg je nog 3 zij-missie's. Namelijk: A Dish Served Cold, Mr. and Mrs. Bellic, Out of Commission. De andere 3 kan je alleen krijgen als je voor Deal koos, wat je dus niet gedaan hebt en dus ook die missie's niet zult ontvangen. Voortaan trouwens alles in 1 topic houden aangezien je nu al in een half uur tijd 3 of 4 topics heb aangemaakt. ( Nog mijn exuses dat ik zo zeikerig overkom ). a dish severd cold heb ik gehad met dimitri hij ging daar dood okeey ik ben net nieuw dus ik snap het nog niet zo goed dus . wel alvast bedankt hoe doe ik dat dan?
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren comment_1285744 Mooi, nu krijg je de missie Mr. and Mrs. Bellic, dit is een soort van Cutscene missie, in deze missie gaat Roman trouwen om 10 uur, 2 uur van te voren belt Niko naar Kate. De missie start zich als Niko Kate belt. Bewerkt: 27 februari 200916 jaren door GekkieJ01
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren Auteur comment_1285749 okeey ik ga beginnen Bewerkt: 27 februari 200916 jaren door E.L.Nino
help!! weet een van jullie mischien wat ik moet doen kijk: ik heb al een hele tijd geen missies meer weet een van jullie wat ik moet doen?
reageer asjeblieft snel!
Bewerkt: door E.L.Nino