Jump to content
Geplaatst:
comment_1285874

De afgelopen tijd is er bij de crew een aantal voorstellen binnengekomen voor projecten binnen de Gangs & Corporations. Nu hebben wij daar heel lang en hard over nagedacht, om uiteindelijk tot de beslissing te komen er geen besluit over te nemen.

Waarom? Dit heeft niet te maken met de kwaliteit van de ingezonden voorstellen. Integendeel, we willen vanaf heden de gangs & corporations de mogelijkheid geven dit soort projecten direct voor te stellen aan de rest van de gang scene, in plaats van aan alleen de crew. Dit omdat de gangscene uiteindelijk het publiek is waar het project voor bedoeld is, en daarom de aangewezen groep om te peilen of er überhaupt interesse voor is. Dat geeft de crew een beter inzicht in de potentie van het project en wordt het dus gemakkelijker om te kijken of een project door zou moeten gaan of niet. Voor de gangscene geeft het de mogelijkheid direct te peilen wat er eventueel verbetert kan worden aan beginnende projecten, wat het organiseren een stuk opener maakt.

Hoe gaat het in zijn werk?

• Iemand die een project, contest, event of iets soortgelijks wil opzetten kan een uitgewerkt plan plaatsen in The Families. Dit concept is in feite datgene wat voorheen aan de crew gestuurd werd.
  • Iedereen is vrij om direct zijn of haar mening posten in dit topic. Er is geen maximum van één spreker per team zoals het geval is bij geschillen in The Families. Dit betekent natuurlijk wel dat posts constructief moeten zijn; meningen zijn prima, maar zonder argumenten hebben de projectleiders er weinig aan.
  • Of een project doorgaat, hangt in eerste instantie af van hoe de rest van de gangs & corporations op het idee reageert. Is men enthousiast, zijn er voldoende kandidaten en ziet ook de crew geen bezwaren, kan het project van start gaan. Het is dus voor projectleiders zaak om ervoor te zorgen dat de rest van de gangscene op de hoogte is van projecten in ontwikkeling.

Hopelijk geeft dit de projecten op stapel de mogelijkheid om van de grond te komen, en helpt het bij de ontwikkeling van toekomstige projecten in de gangscene!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1439172
Ik denk dat het verschil tussen de gangs en corporations te groot zijn. Want ookal ben ik een zeer lange tijd niet meer online geweest hier, ik zie toch wel dat het Gangs gedeelte er maar redelijk dood bijligt. Toen ik nog eens een gang had, waren er nog minstens 10 andere gangs (Als het niet meer was) die super actief meededen! Daarom vind ik het een goede oplossing dat die privé gedeeltes worden afschaft, en dat iedereen weer gewoon één topic heeft. Maar dat is mijn mening.

Dit lijkt mij een minder goed idee.

Mensen starten gang om en fun met elkaar te hebben. Maar ook zijn er gang die het wel een willen proberen om te kijken hoe goed hun gang is. En een privé gedeelte voor een gang is eigenlijk een soort voorrecht die laat zien hoe goed een gang het doet. Daarom krijg die gang de tittel Corporation en Een privé gedeelte. Om zo uit te kunnen groeien. Je hebt het denk ik gemist. Maar er zijn bijv. speciale evenementen die eens in de zoveel tijd plaats vinden. Zo stelt een corp dan zijn subforum open om de buitenstaanders weer toe te laten.

Ik vind voor de grote corp's vind ik een subforum ook wel handig omdat ze dan in een besloten groep beslissingen kunnen maken. Om de corp & het forum een beter uiterlijk te geven.

Geplaatst:
comment_1439253
Dit topic is van Februari 2009..
Dank voor je schitterende bijdrage...wat boeit het nou hoe oud een topic is? Lijkt me niet verkeerd dat dit topic nog 's onder de aandacht van de leden komt; Wie weet komt er nog wel iemand met een briljant idee.
Geplaatst:
comment_1440562
Goed onderwerp,

ik ben het er helemaaal mee eens omdat ik al eerder lid was op www.gtaforum.nl ^_^

Goed dat je 't zelf aangeeft, kun je binnenkort nog een poging wagen om een account aan te maken...tenzij je natuurlijk slechts je oude wachtwoord kwijt was, maar ik vertrouw je niet.
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.