Geplaatst: 28 februari 200916 jaren comment_1286315 Heey mensen, Ik dacht laat ik maar is een webdesigntje proberen te maken voor mijn muziek vereniging. De kleur van de vereniging is groen dus is mijn design ook groen Niet afkraken graag alleen kritiek :") PS: Dit is nog maar een opzetje! er moet nog tekst in enzo ! EDIT: Een update Bewerkt: 1 maart 200916 jaren door CorrectHost
Geplaatst: 28 februari 200916 jaren comment_1286318 Misschien kun je er beter tekst in zetten Dit is wel heel erg "snel" gepost. Ga je het zelf ook nog slicen ?
Geplaatst: 28 februari 200916 jaren Auteur comment_1286322 Misschien kun je er beter tekst in zetten Dit is wel heel erg "snel" gepost. Ga je het zelf ook nog slicen ? Dat is waar ik post straks wel een edit dat slicen doet waarschijnlijk iemand ander
Geplaatst: 28 februari 200916 jaren comment_1286329 Dat Pentool effect is niet zo mooi, je moet hem vloeiender doen. Voor de rest kan je nog heel veel aan de lay-out doen. Bewerkt: 28 februari 200916 jaren door Carl_Johnson2
Geplaatst: 28 februari 200916 jaren Auteur comment_1286331 Dat Pentool effect is niet zo mooi, je moet hem vloeiender doen.Voor de rest kan je nog heel veel aan de lay-out doen. Ik haal die pentool ook weg maar hij is ook nog niet af hoor :") maar als jullie me nou wat tips kunnen geven :")
Geplaatst: 28 februari 200916 jaren comment_1286380 Misschien kun je nog een gradient in de achtergrond verwerken
Geplaatst: 28 februari 200916 jaren Auteur comment_1286391 Misschien kun je nog een gradient in de achtergrond verwerken er zit al een licht gradient in
Geplaatst: 28 februari 200916 jaren comment_1286999 Ik vind het wel wat hebben. Alleen de Pen Tool moet weg. Dan is het al stukken beter. Ook moet je wat anderen zeggen er een beetje willekeurige tekst in plaatsen. Misschien proberen om ook nog een rendertje ofzo van het onderwerp er met een lage opacity ( 30% á 50% ) en die op de layer net boven de Groene Achtergrond. Gewoon net onder de tekst. Misschien ook leuk om bijvoorbeeld meer simpele effectjes in de achtergrond te verwerken. Maar ga nooit een te drukke achtergrond maken. Dit zal te veel afleiden waardoor de tekst minder leesbaar word dat slicen doet waarschijnlijk iemand ander Ikke? Ik kan wel slicen Bewerkt: 28 februari 200916 jaren door zamg0d1
Geplaatst: 1 maart 200916 jaren Auteur comment_1287365 Ik vind het wel wat hebben. Alleen de Pen Tool moet weg. Dan is het al stukken beter. Ook moet je wat anderen zeggen er een beetje willekeurige tekst in plaatsen. Misschien proberen om ook nog een rendertje ofzo van het onderwerp er met een lage opacity ( 30% á 50% ) en die op de layer net boven de Groene Achtergrond. Gewoon net onder de tekst. Misschien ook leuk om bijvoorbeeld meer simpele effectjes in de achtergrond te verwerken. Maar ga nooit een te drukke achtergrond maken. Dit zal te veel afleiden waardoor de tekst minder leesbaar word dat slicen doet waarschijnlijk iemand ander Ikke? Ik kan wel slicen Dankje voor de tips! zou je willen slicen?! EDIT: UPDATE! Bewerkt: 1 maart 200916 jaren door CorrectHost
Geplaatst: 3 maart 200916 jaren comment_1290102 Gebruik allereerst 'mooiere' kleuren groen. Verder maak een banner met bijv. het logo van je vereniging. Gebruik voor het menu een mooier lettertype want nu is het een heel pixelig en onduidelijk menu. Zoek op deviantart.com eens op 'webdesign', daar staan vele mooie voorbeelden waar je misschien wat aan hebt.
Geplaatst: 4 maart 200916 jaren Auteur comment_1290835 Gebruik allereerst 'mooiere' kleuren groen. Verder maak een banner met bijv. het logo van je vereniging. Gebruik voor het menu een mooier lettertype want nu is het een heel pixelig en onduidelijk menu. Zoek op deviantart.com eens op 'webdesign', daar staan vele mooie voorbeelden waar je misschien wat aan hebt. Ok, bedankt voor de tip! hopelijk is dit niet negatief bedoeld...
Heey mensen,
Ik dacht laat ik maar is een webdesigntje proberen te maken voor mijn muziek vereniging.
De kleur van de vereniging is groen dus is mijn design ook groen
Niet afkraken graag alleen kritiek :")
PS: Dit is nog maar een opzetje! er moet nog tekst in enzo !
EDIT: Een update
Bewerkt: door CorrectHost