Straks heft m'n broer m'n laptop nodig, dus heb ik SA maar op z'n PCtje geïnstalleerd. Z'n PC kan SA gerust aan. Maar het probleem is dat na het San Andreas laadscherm(zoiets, maar met eronder de reclame en al die onzin over dat het allemaal fictie is en niet op iemand gebaseerd is) SA afsluit. SA is al op m'n laptop geïnstalleerd, mocht dit jullie helpen. Ikn heb dat topic van Remi-X bekeken maar volgens hem is er nog geen oplossing voor of is m'n SA illigaal, DAT IS NIET WAAR! Op, 'mn laptop doet SA het perfect. Ik heb echt alles, maar echt alles gedaan watr m'n kennis van SA me zei. Ik heb m'n drivers geüpdate, de PC heropgestart, gta_sa.set verwijderen kan nog niet aangezien dat niet aangemaakt wordt als je het laadscherm niet bereikt. Ik ga nu een herinstallatie doen, maar het zal waarschijnlijk hetzelfde effect geven. M'n disc is niet beschadigd, maar heeft wat krassen, maar ik heb SA nog niet zo lang geleden op m'n laptop geherinstalleerd. Ikga nu een herinstallatie doen en eerst m'n disc wat oppoetsen met een doekje. Het heeft waarschijnlijk geen effect zoals ik al zei, dus brand maar los over de dingen die ik kan doen.
Hallo forummertjes!
Straks heft m'n broer m'n laptop nodig, dus heb ik SA maar op z'n PCtje geïnstalleerd. Z'n PC kan SA gerust aan.
Maar het probleem is dat na het San Andreas laadscherm(zoiets, maar met eronder de reclame en al die onzin over dat het allemaal fictie is en niet op iemand gebaseerd is) SA afsluit. SA is al op m'n laptop geïnstalleerd, mocht dit jullie helpen. Ikn heb dat topic van Remi-X bekeken maar volgens hem is er nog geen oplossing voor of is m'n SA illigaal, DAT IS NIET WAAR! Op, 'mn laptop doet SA het perfect. Ik heb echt alles, maar echt alles gedaan watr m'n kennis van SA me zei. Ik heb m'n drivers geüpdate, de PC heropgestart, gta_sa.set verwijderen kan nog niet aangezien dat niet aangemaakt wordt als je het laadscherm niet bereikt. Ik ga nu een herinstallatie doen, maar het zal waarschijnlijk hetzelfde effect geven. M'n disc is niet beschadigd, maar heeft wat krassen, maar ik heb SA nog niet zo lang geleden op m'n laptop geherinstalleerd. Ikga nu een herinstallatie doen en eerst m'n disc wat oppoetsen met een doekje. Het heeft waarschijnlijk geen effect zoals ik al zei, dus brand maar los over de dingen die ik kan doen.
Mvg,
MegaPilot.
Bewerkt: door MegaPilot