Jump to content
Geplaatst:
comment_134780

Er is iets heel raar gebeurd

Ik was in LS toen ik effe een gang war wou starte op het strand waar die vuurtoren staat

Toen het begon was het icoontje vanwaar de Ballas kwamen niet recht voor mij maar in het water dit vond ik heel raar toen ging ik het water in en toen kwamen er schoten door het water maar er was geen enkel mens te zien omdat het aan het onweren was bliksem voor de duidelijkheid

Hoe kan zoiets raars gebeuren?

:blink:

Bewerkt: door Royce Da 5'9''

Featured Replies

Geplaatst:
comment_134787

Het Zou gewoon een foutje zijn of er was een stuk van dat grond van de ballas op straat en het andere stuk in het water,toen jij in het water was schoten zij vanaf de straat op jou ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_134789
Het Zou gewoon een foutje zijn of er was een stuk van dat grond van de ballas op straat en het andere stuk in het water,toen jij in het water was schoten zij vanaf de straat op jou ;)

NEEENNN

Ik zag ze gewoon niet ik snap het ni

Geplaatst:
comment_134791

Ik was in LS toen ik effe een gang war wou starte op het strand waar die vuurtoren staat

Toen het begon was het icoontje vanwaar de Ballas kwamen niet recht voor mij maar in het water dit vond ik heel raar toen ging ik het water in en toen kwamen er schoten door het water maar er was geen enkel mens te zien omdat het aan het onweren was bliksem voor de duidelijkheid

Ja ik heb het ook gehad dat is vervelend

toen ik in het water zwon en duikte toen zag ik ze daar staan in het water

heeel raar :blink:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_134808

Ja ik heb het ook gehad dat is vervelend

toen ik in het water zwon en duikte toen zag ik ze daar staan in het water

heeel raar :blink:

ja dat bedoel ik nu maar ik zag ze niet onder water

Geplaatst:
comment_135161
Granaat in het water gooien :puh:

dat werkt niet bij mij want dat had ik ook gedaan een granaat gooien in het water maar die mensen van de ballas blijven heel de tijd in het water.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_135503
Granaat in het water gooien  :puh:

Post iets liever nuttigs

ten eerste gaat het niet

ten tweede ik was weggegaan van het gangwar gebied maar er waren geen ballas meer omdat het aant bliksemen was

Bewerkt: door Royce Da 5'9''

Geplaatst:
comment_140146

Vaag!!!!

Want als je een gebied wilt overnemen staan ze altijd in de buurt.

Als het alleen om een gebied waar water in zit, komen ze in bootjes aanvaren (dat zei mijn vriend).

PS: Maar als je het opnieuw probeert.

Krijg je dan hetzelfde?

Bewerkt: door GTA Gangster

Geplaatst:
  • Auteur
comment_140678
Vaag!!!!

Want als je een gebied wilt overnemen staan ze altijd in de buurt.

Als het alleen om een gebied waar water in zit, komen ze in bootjes aanvaren (dat zei mijn vriend).

PS: Maar als je het opnieuw probeert.

Krijg je dan hetzelfde?

Ja altijd hetzelfde

Geplaatst:
comment_140684

Dat probleem had ik ook, die Ballas worden gewoon ergens gespawnd, en ze worden dus in 't water gespawnt, je ken ze bijna nie zien, maar ze staan heeeel diep..... je moet gewoon ff weg lopen, totdat je zo'n mededeling krijgt van:

ga trug naar de Warzone, loop dan terug en je zal (waarschijnlijk) zien dat ze op het strand rennen, waarna je ze van hun leventje berooft :puh: B)

Suc6 ;)

Bewerkt: door Nasty-Toilet-Man

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.