Geplaatst: 2 maart 200916 jaren comment_1289138 Engels Hello guys. This is my first map. I created this in MTA Map Editor. Some screens: Random screens: http://img134.imageshack.us/my.php?image=g...30114353929.png http://img410.imageshack.us/my.php?image=g...30114364207.png http://img410.imageshack.us/my.php?image=g...30114382764.png Spawnplace: http://img134.imageshack.us/my.php?image=g...30114360795.png Objects: [PAWN code] CreateObject(18449,-1871.406,270.743,68.036,0.0,-48.128,0.0); CreateObject(18449,-1887.747,270.804,52.889,0.0,-42.112,0.0); CreateObject(18449,-1886.572,270.633,56.983,0.0,-35.237,0.0); CreateObject(18449,-1887.799,271.047,57.649,0.0,-31.799,-0.859); CreateObject(18449,-1906.919,271.220,45.974,0.0,-22.345,-1.719); CreateObject(18449,-1907.202,271.278,48.792,0.0,-24.924,0.0); CreateObject(18449,-1924.439,271.494,43.125,0.0,-13.751,0.0); CreateObject(18449,-1871.585,270.970,70.920,0.0,-38.675,0.0); CreateObject(18449,-1852.039,270.794,92.642,0.0,-57.582,0.0); CreateObject(18449,-1826.814,270.748,132.610,0.0,-58.442,0.0); CreateObject(18449,-1798.077,270.621,182.068,0.0,-61.879,0.0); CreateObject(18449,-1779.977,270.838,216.209,0.0,-62.739,0.0); CreateObject(18449,-1753.152,270.773,267.664,0.0,-61.879,0.0); CreateObject(16776,-1916.404,288.275,39.573,0.0,0.0,0.0); CreateObject(16776,-1916.461,254.061,39.673,0.0,0.0,-180.000); CreateObject(18449,-1719.505,270.841,329.371,0.0,-61.020,0.0); CreateObject(18449,-1660.484,270.852,364.160,0.0,0.0,0.0); CreateObject(3331,-1662.074,279.179,373.789,0.0,0.0,-90.000); CreateObject(16776,-1627.120,271.430,365.380,0.0,0.0,-180.000); CreateObject(3359,-1639.375,270.926,364.230,0.0,0.0,-90.000); CreateObject(18449,-1927.120,272.008,39.695,0.0,0.0,0.0); CreateObject(1655,-1971.291,270.562,41.048,0.0,0.0,-270.000); CreateObject(1655,-1971.188,273.340,41.005,0.0,0.0,-270.000); CreateObject(1697,-1975.127,275.520,43.451,0.0,1.719,-90.859); CreateObject(1697,-1975.151,271.161,43.395,0.0,0.0,-90.000); CreateObject(1697,-1975.146,268.499,43.381,0.0,0.0,-90.000); CreateObject(1257,-1639.721,274.032,365.433,0.0,0.0,90.000); CreateObject(3267,-1642.167,274.280,367.667,0.0,20.626,-222.422); CreateObject(3885,-1636.921,266.811,364.601,0.0,0.0,-326.250); CreateObject(18449,-1855.050,270.712,91.110,0.0,-47.269,0.0); CreateObject(18449,-1864.662,271.068,81.374,0.0,-49.847,0.0); CreateObject(18449,-1886.345,271.266,62.095,0.0,-42.112,0.0); CreateObject(18449,-1885.957,271.225,63.237,0.0,-42.112,0.0); CreateObject(18449,-1892.234,271.288,58.852,0.0,-39.534,0.0); CreateObject(1245,-1977.398,277.346,45.477,0.0,18.908,-2.578); CreateObject(1245,-1977.467,274.448,45.406,0.0,18.048,0.0); CreateObject(3264,-1636.107,268.148,364.826,0.0,0.0,-90.000); CreateObject(2036,-1639.819,272.561,364.537,0.0,0.0,-56.250); CreateObject(1245,-1977.497,271.490,45.338,0.0,15.470,0.0); CreateObject(1245,-1977.415,268.673,45.242,0.0,15.470,0.0);
Geplaatst: 3 maart 200916 jaren comment_1289309 Waarom ingodsnaam in het engels? Dit is een Nederlands forum hoor.. Zoals je weet heb ik m eerder voor je getest, maar ik vind m nogal simpel. Bovenaan bij de spawnplek kan je beter object 8040 gebruiken, een mooie parkeerplaats. Ook, voor de wegen die evenwijdig schuin gaan kun je beter een rekensom gebruiken. Je zet 2 schuine wegen neer, perfect op elkaar afgesteld. Dan meet je het verschil in de X/Y/Z as. Dat tel of trek je dan steeds af van het laatste wegstuk, totdat je bij een gewenst coordinaat zit. Tadaa, een perfect rechte baan. En engels kan op het echte SA:MP forum.
Geplaatst: 3 maart 200916 jaren comment_1290178 Dan meet je het verschil in de X/Y/Z as. Dat tel of trek je dan steeds af van het laatste wegstuk, totdat je bij een gewenst coordinaat zit. Tadaa, een perfect rechte baan. WTF.. ik map al heel wat jaren en ik heb het nooit zo gedaan, wat moet je in gods naam uitrekenen en als je op een bepaalde plek wild eindigen begin je tog gewoon daar met mappen
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1293672 voor de wegen die evenwijdig schuin gaan kun je beter een rekensom gebruiken. Je zet 2 schuine wegen neer, perfect op elkaar afgesteld. Dan meet je het verschil in de X/Y/Z as. Dat tel of trek je dan steeds af van het laatste wegstuk, totdat je bij een gewenst coordinaat zit. Tadaa, een perfect rechte baan. Jij hebt zeker nog nooit van de ALT+F9 toets knop gehoort op MTA Map editor?
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1293705 Natuurlijk wel, maar ik verzeker je: op mijn manier heb je sneller en een rechtere baan dan constant zelf de banen zitten te maken. Ik zal je desnoods een voorbeeld kunnen geven. En bij ALT+F9 is het niet nodig om ALT te gebruiken naar mijn weten
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1293793 Het is CTRL+F9 Dan wordt er een kloon gemaakt van het object, op exact dezelfde plaats. Als je dan je weg in een hoek van 90° hebt kan je zo snel en makkelijk rechte banen maken.
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1294038 Ik heb geen CTRL of ALT nodig, ik doe gewoon F9, en klaar. Exact hetzelfde en alles...
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1294062 Ziet er leuk uit voor een eerste map, alleen kun je misschien je foto's ergens anders uploaden. Ik heb namelijk een schijthekel aan ImageShack met hun slome gelaad en al die reclame en programma's die je moet installeren. Ik heb geen CTRL of ALT nodig, ik doe gewoon F9, en klaar. Exact hetzelfde en alles... Bij mij is het ook gewoon F9.
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren Auteur comment_1294196 Rate gewoon zoals Bas. En niet over extracten enzo praten :S
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1294240 net zegge alt + F9 ken ik niet maar ik ken wel F9 dat werkt in MTA race 1.1.1 en mta race 1.2 of 1.1.2
Engels
Hello guys. This is my first map. I created this in MTA Map Editor.
Some screens:
Random screens:
http://img134.imageshack.us/my.php?image=g...30114353929.png
http://img410.imageshack.us/my.php?image=g...30114364207.png
http://img410.imageshack.us/my.php?image=g...30114382764.png
Spawnplace:
http://img134.imageshack.us/my.php?image=g...30114360795.png
Objects: [PAWN code]