Geplaatst: 3 maart 200916 jaren comment_1289553 Ik heb jaren lang allerlei GTA's gespeeld; Vice City, San Andreas, III, dus ik ben een normaal richt-punt* gewend bij het schieten. Dus het valt me een beetje tegen hoe het richt-punt eruit ziet bij GTA IV. Is dit aan te passen? *het puntje dat je ziet als je 'aimt'.
Geplaatst: 3 maart 200916 jaren comment_1289617 Je zou eventueel kunnen proberen om het plaatje van de Aimer in te kunnen kleuren met bijvoorbeeld Blauw. Dan is hij vast een stuk beter zichtbaar, of bedoel je dat niet?
Geplaatst: 3 maart 200916 jaren Auteur comment_1289656 Je zou eventueel kunnen proberen om het plaatje van de Aimer in te kunnen kleuren metbijvoorbeeld Blauw. Dan is hij vast een stuk beter zichtbaar, of bedoel je dat niet? Ja, dat zou inderdaag best wat kunnen schelen! Waar kan ik dat plaatje vinden? En kan ik het plaatje zelf niet aan kunnen passen?
Geplaatst: 3 maart 200916 jaren comment_1289669 Het Aimpuntje is normaal een klein stipje bij Gta IV. Maar je kan het ook aanpassen, dan is het een cirkeltje met een stipje erin. Dat heb ik gedaan en het schieten gaat nu ook wel makelijker.
Geplaatst: 3 maart 200916 jaren comment_1289672 het richtpuntje kun je aanpassen(net zoals andere hud onderdelen) in de file hud.dat, je kunt het puntje groter of kleiner maken, de positie veranderen en de kleur veranderen. Deze kleuren zijn in de file hudcolors.dat defined
Geplaatst: 3 maart 200916 jaren comment_1289681 het richtpuntje kun je aanpassen(net zoals andere hud onderdelen) in de file hud.dat, je kunt het puntje groter of kleiner maken, de positie veranderen en de kleur veranderen. Deze kleuren zijn in de file hudcolors.dat defined Kan dit ook op de PS3, of alleen op de PC?
Geplaatst: 3 maart 200916 jaren comment_1289691 het richtpuntje kun je aanpassen(net zoals andere hud onderdelen) in de file hud.dat, je kunt het puntje groter of kleiner maken, de positie veranderen en de kleur veranderen. Deze kleuren zijn in de file hudcolors.dat defined Kan dit ook op de PS3, of alleen op de PC? Alleen PC.
Geplaatst: 3 maart 200916 jaren Auteur comment_1290234 Mooi, bedankt allemaal! Het scheelt inderdaad veel met schieten...
Ik heb jaren lang allerlei GTA's gespeeld; Vice City, San Andreas, III, dus ik ben een normaal richt-punt* gewend bij het schieten. Dus het valt me een beetje tegen hoe het richt-punt eruit ziet bij GTA IV. Is dit aan te passen?
*het puntje dat je ziet als je 'aimt'.