Geplaatst: 4 maart 200916 jaren comment_1290349 Heey! Weet iemand toevallig welk bedrijf de post van Play.com bezorgd? Het spel is 25 februari verzonden en ik wil hem nu wel eens hebben. Zijn er ook andere mensen die nog wachten op Killzone 2 bij play.com? mvg Reinier
Geplaatst: 4 maart 200916 jaren comment_1290759 Heey!Weet iemand toevallig welk bedrijf de post van Play.com bezorgd? Het spel is 25 februari verzonden en ik wil hem nu wel eens hebben. Zijn er ook andere mensen die nog wachten op Killzone 2 bij play.com? mvg Reinier het moet uit Amerika komen dus dat is wel ver ik moet eens 4 weken wachten voordat ik een keer een spel had dus heb nog even geduld
Geplaatst: 4 maart 200916 jaren comment_1290762 Heey!Weet iemand toevallig welk bedrijf de post van Play.com bezorgd? Het spel is 25 februari verzonden en ik wil hem nu wel eens hebben. Zijn er ook andere mensen die nog wachten op Killzone 2 bij play.com? mvg Reinier het moet uit Amerika komen dus dat is wel ver ik moet eens 4 weken wachten voordat ik een keer een spel had dus heb nog even geduld Play.com is Engels, niet Amerikaans. Het zou 7-10 dagen na aankoop moeten komen. Bewerkt: 4 maart 200916 jaren door Dvt
Geplaatst: 4 maart 200916 jaren Auteur comment_1290989 Heey!Weet iemand toevallig welk bedrijf de post van Play.com bezorgd? Het spel is 25 februari verzonden en ik wil hem nu wel eens hebben. Zijn er ook andere mensen die nog wachten op Killzone 2 bij play.com? mvg Reinier het moet uit Amerika komen dus dat is wel ver ik moet eens 4 weken wachten voordat ik een keer een spel had dus heb nog even geduld Play.com is Engels, niet Amerikaans. Het zou 7-10 dagen na aankoop moeten komen. Oke:P Dan komt hij vanaf morgen dus:) EDIT: Ik heb hem vanmiddag binnen gekregen:) Bewerkt: 6 maart 200916 jaren door Reinier93
Heey!
Weet iemand toevallig welk bedrijf de post van Play.com bezorgd? Het spel is 25 februari verzonden en ik wil hem
nu wel eens hebben.
Zijn er ook andere mensen die nog wachten op Killzone 2 bij play.com?
mvg Reinier