Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ruud Gullit verwijderd van veilingsite

AMSTERDAM - Ruud Gullit is woensdag verwijderd van veilingsite e-Bay. Verkoper Henk8434 had de trainer van voetbalclub Feyenoord te koop gezet "tegen elk aannemelijk bod wegens wanprestaties en het niet naar behoren functioneren". Een woordvoerder van e-Bay noemt het "een ludieke actie, maar wel verboden".

"Het verkopen van een persoon is wettelijk verboden. In onze gebruikersvoorwaarden staat dat niets mag worden aangeboden dat bij wet is verboden. We nemen contact op met de gebruiker om hem hierop te wijzen", aldus de woordvoerder.

10 miljoen

Het openingsbod stond op 1 euro, maar de biedingen liepen woensdag al snel op. Het hoogste bod voordat het 'veilingobject' van de site werd gehaald, was 10 miljoen euro van bieder ajax.bv.

Gullit heeft de Rotterdamse club tot groot ongenoegen van veel supporters niet het gehoopte succes gebracht. Feyenoord eindigt niet op de eerste of tweede plaats van de eredivisie en in de strijd om de UEFA-beker verloor de club van Sporting Lissabon.

Bron:nu.nl

Haha het zal je maar gebeuren als trainer zijnde. Even te koop worden gezet op een veilingsite. :D

Featured Replies

Nee, dit is zeker niet grappig..

Ik vind dat Ruud Gullit een goede coach is..

Maar alle schuld word altijd bij hem gelegt/d (Weet niet hoe je dat schrijft :puh: )

En iemand te koop zetten slaat helemaal nergens op, een beetje kinderachtig.

Nee, dit is zeker niet grappig..

Ik vind dat Ruud Gullit een goede coach is..

Maar alle schuld word altijd bij hem gelegt/d (Weet niet hoe je dat schrijft :puh: )

En iemand te koop zetten slaat helemaal nergens op, een beetje kinderachtig.

Daar geef ik je 100% gelijk in, ze zuiden mij even goed op e-bay kunnen zetten <_<

alleen weet ik niet wie dat er geld voor mij zou geven :puh:

mss was het gewoon een wassen beeld :D

de schuld ligt niet altijd bij de coach, het kan ook aan spelers liggen die niet behoorlijk functioneren, maar wel een goed idee, misschien kan ik mijn shelby wel te koop zetten, natuurlijk tegen een prijs die boven de 100.000 dollar ligt

Ik vind het wel grappig :puh: Maar het zou voor hem niet zo leuk zijn denk ik :ph34r: Het licht inderdaad niet aan hem vind ik ook...

lekker voor die feyenoord want die zitten steeds te opscheppen en hun denken dat hun de beste van de wereld zijn en ik vind dat ruud gulit een hele slechte coach is want ze staan nog ineens tweede dus ik vond de vorige coach veel beter.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.