Jump to content
Geplaatst:
comment_1291054

citroen_gt_gran_turismo_images_2.jpg

Citroën zegt dat ze de GT in productie gaan nemen! De auto was in Parijs te bewonderen, en vandaag maakte Vincent Besson van Citroën bevestigd dat er wel maximaal 20 stuks worden gebouwd. De Citroën GT was speciaal ontworpen voor het spel Gran Turismo 5 voor de PlayStation 3. :) De auto is eigenlijk niet bedoeld om in productie te worden genomen, maar het volk heeft gezegd dat ze de GT in productie moeten nemen. Citroën zal waarschijnlijk bij Ford of General Motors een V8 gaan kopen. Heerlijk motortje erin! ^^ Ik vind de auto zelf érg mooi, ik heb nooit wat aan Citroën gevonden. Maar deze is echt mooi en sportief, respect voor ze! :D

• Reacties 80
  • Bezichtigingen 5.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1398219
Bruut design, maar da's alles waar je voor betaalt. 1.3 miljoen euro is dus zwaar overpriced, maar goed. Exclusiviteit wordt duur betaald, al zou ik me eerst een veyron kopen denk ik.

Inderdaad, ik zou ook eerst een Veyron kopen. Die kost 'n ton duurder maar dan heb je meer. :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1398863
Ik vind een Bugatti Veyron mooier ^_^

Maar ik had niet aan zien komen dat Citroen een auto van meer dan 1 miljoen euro in productie gaat doen ^_^ (er worden er toch 6 van gemaakt?)

Hij is wel lekker sportief! :Y

Geplaatst:
comment_1398879

Maar ik had niet aan zien komen dat Citroen een auto van meer dan 1 miljoen euro in productie gaat doen ^_^ (er worden er toch 6 van gemaakt?)

20 toch?maar goed dit is de eerste outo van citroen die ik mooi vind!citroen vind ik een van de lelijkste outo's maar deze is toch echt wel mooi :Y (vind de meeste franse auto's niet mooi eigenlijk)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1399359

20 toch?maar goed dit is de eerste outo van citroen die ik mooi vind!citroen vind ik een van de lelijkste outo's maar deze is toch echt wel mooi :Y (vind de meeste franse auto's niet mooi eigenlijk)

Ik ook niet, maar Renault maakt ook wel mooie auto's zoals de Sceníc en de Laguna. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.