Een tijdje geleden heb ik een aantal avatars gemaakt met artwork van verschillende GTA spellen. Ik heb er tot dusver niets mee gedaan, tot ik vandaag op het idee kwam om deze met jullie te delen. Hieronder vind je meer informatie, evenals een kleine preview en de downloadlink.
Wat zit er in het pakket?
9 Avatars van GTA San Andreas
5 Avatars van GTA Vice City Stories
9 Avatars van GTA IV
2 Avatars van GTA ChinaTown Wars
Wat kan ik er van verwachten?
25 avatars van .PNG formaat, 64 bij 64 pixels, omringd door een zwarte rand,
en uitgevoerd in hoge kwaliteit. In principe mag je deze avatars dus
ook gewoon op het forum gebruiken.
Daarnaast zijn het avatars die nog niet in de avatar gallery opgenomen zijn, waarbij
gebruik is gemaakt van niet eerder gebruikt artwork.
Hoe installeer ik ze?
Klik onderaan deze pagina op de downloadlink, en volg de instructies op MegaUpload. De avatars zijn opgeslagen in
een map, verpakt als .RAR bestand. Om deze bestanden 'uit te pakken' heb je WinRar nodig, welke je hier kunt downloaden.
Wanneer je het .RAR bestand ergens hebt opgeslagen, klik je er op met je rechtermuisknop en kies je voor 'Hier Uitpakken'. Vervolgens verschijnt de map, waarin de avatars zitten.
Een tijdje geleden heb ik een aantal avatars gemaakt met artwork van verschillende GTA spellen. Ik heb er tot dusver niets mee gedaan, tot ik vandaag op het idee kwam om deze met jullie te delen. Hieronder vind je meer informatie, evenals een kleine preview en de downloadlink.
Wat zit er in het pakket?
Wat kan ik er van verwachten?
25 avatars van .PNG formaat, 64 bij 64 pixels, omringd door een zwarte rand,
en uitgevoerd in hoge kwaliteit. In principe mag je deze avatars dus
ook gewoon op het forum gebruiken.
Daarnaast zijn het avatars die nog niet in de avatar gallery opgenomen zijn, waarbij
gebruik is gemaakt van niet eerder gebruikt artwork.
Hoe installeer ik ze?
Klik onderaan deze pagina op de downloadlink, en volg de instructies op MegaUpload. De avatars zijn opgeslagen in
een map, verpakt als .RAR bestand. Om deze bestanden 'uit te pakken' heb je WinRar nodig, welke je hier kunt downloaden.
Wanneer je het .RAR bestand ergens hebt opgeslagen, klik je er op met je rechtermuisknop en kies je voor 'Hier Uitpakken'. Vervolgens verschijnt de map, waarin de avatars zitten.
Klik hier voor een kleine preview
Je kunt het pakketje hier downloaden.
Veel plezier ermee!
Deze avatars zijn door Silverbyte gemaakt voor GTAForum, en mogen zonder zijn toestemming niet
elders worden gepubliceerd. Zolang je niet claimt de avatars zelf gemaakt te hebben, ben je vrij ze te dragen op andere websites en fora.