Geplaatst: 6 maart 200916 jaren comment_1291924 Hi iedereen, ik ben totaal nieuw. heb pas een XBOX en ben pas net op XBOX Live. Is allemaal nieuw voor me. ik kan andere games op XBOX LIVE maar begrijp niet goed hoe ik dit met GTA 4 doe? kan iemand me helpen. hoe verbind ik met XBOX LIVE? wss heel simpel maar kzie het niet thanks!!! Bewerkt: 6 maart 200916 jaren door jorism85
Geplaatst: 6 maart 200916 jaren comment_1291930 Dan moet je telefoontje omhoog doen en Multiplayer selecteren.
Geplaatst: 6 maart 200916 jaren Auteur comment_1291932 echt? ist zo simpel? ik maar alles proberen. en vermits er geen main menu is naar instellingen gaan kijken en doen. super. van zodra ik thuis kom aanzwieren se! THANKS A LOT btw ist echt zo goed als het lijkt op xbox live??
Geplaatst: 10 maart 200916 jaren comment_1295049 echt? ist zo simpel? ik maar alles proberen. en vermits er geen main menu is naar instellingen gaan kijken en doen.super. van zodra ik thuis kom aanzwieren se! THANKS A LOT btw ist echt zo goed als het lijkt op xbox live?? Jazeker! En even wat reclame tussendoor: Kom eens een keertje kijken bij Death Incorporated, dat is dé 360 clan voor GTA IV hier op het forum! Klik maar op de Clan Achievements in mijn handtekening! Bewerkt: 6 april 200916 jaren door Jacky-2007
Hi iedereen,
ik ben totaal nieuw. heb pas een XBOX en ben pas net op XBOX Live. Is allemaal nieuw voor me.
ik kan andere games op XBOX LIVE maar begrijp niet goed hoe ik dit met GTA 4 doe?
kan iemand me helpen. hoe verbind ik met XBOX LIVE? wss heel simpel maar kzie het niet
thanks!!!
Bewerkt: door jorism85