Geplaatst: 7 maart 200916 jaren comment_1292719 Ik zat eens op Youtube te kijken. Toen kwam ik dit filmpje tegen. GTADevil.
Geplaatst: 7 maart 200916 jaren comment_1292756 Geen geheime kamer, hij wordt namelijk gebruikt in de missie Accidents Will Happen van Reni Wassulmaier. Op het einde dien in dit gebouw te springen met de Infernus. Zie zo ook de laatste tip op die pagina; # Zorg dat je bij de laatste checkpoint voldoende snelheid haalt, want je auto moet door een raam van een gebouw vliegen.
Geplaatst: 7 maart 200916 jaren Auteur comment_1292937 Geen geheime kamer, hij wordt namelijk gebruikt in de missie Accidents Will Happen van Reni Wassulmaier. Op het einde dien in dit gebouw te springen met de Infernus. Zie zo ook de laatste tip op die pagina;# Zorg dat je bij de laatste checkpoint voldoende snelheid haalt, want je auto moet door een raam van een gebouw vliegen. Oh, oke. Bedankt voor je hulp. Er mag weer een slotje op.
Geplaatst: 7 maart 200916 jaren comment_1293134 Geen geheime kamer, hij wordt namelijk gebruikt in de missie Accidents Will Happen van Reni Wassulmaier. Op het einde dien in dit gebouw te springen met de Infernus. Zie zo ook de laatste tip op die pagina;# Zorg dat je bij de laatste checkpoint voldoende snelheid haalt, want je auto moet door een raam van een gebouw vliegen. Oh, oke. Bedankt voor je hulp. Er mag weer een slotje op. Het schijnt op de een of andere rare manier niet te mogen om slotjes aan te vragen, dus bij deze vertel ik je dat dit niet mag.
Ik zat eens op Youtube te kijken.
Toen kwam ik dit filmpje tegen.
GTADevil.