Geplaatst: 7 maart 200916 jaren comment_1293061 Onderwerp: Stripheld Soort design: Signature Size design: Maximaal 700x300 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering:Zo spoedig mogelijk. Opmerking: Ik post de mijne na de jouwe.
Geplaatst: 9 maart 200916 jaren comment_1294355 Arthis: Forumrunner: Succes Bewerkt: 9 maart 200916 jaren door Arthis
Geplaatst: 9 maart 200916 jaren comment_1294401 Mijn stem gaat naar Forumrunner. Mooie signature, goed gedaan. Ik vind het mooi dat je volgens mij twee achtergronden hebt gebruik, in plaats van éen. De tekst is goed, hij past uitstekend bij het gehele plaatje. Verder is de afbeelding van 'Spiderman' goed, en hij staat wel mooi links, uitstekende keuze want anders had ik misschien naar Arthis kunnen gaan, want hij zit niet ver van jou af, Forumrunner. Mvg, Cabyon
Geplaatst: 12 maart 200916 jaren comment_1297309 Forumrunner: Mooi, de tekst is mooi geplaatst. Leuke effecten, mooi gedaan gewoon. Arthis: Een té lichte sig, tekst is wel mooi zoals de effecten. Stem: Het was toch moeilijk met het beslissen maar mijn stem gaat toch nog naar... Forumrunner! En Arthis, succes!
Geplaatst: 14 maart 200916 jaren comment_1298381 Ik vind dat bij forumrunner de render er niet helemaal lekker bijhoort. Het valt niet lekker in het plaatje. Bij Arthis is dat wel heel mooi gebeurt, daarom gaat mijn stem naar Arthis
Onderwerp: Stripheld
Soort design: Signature
Size design: Maximaal 700x300
Render: Ja
Animatie: Nee
Premade: Nee
Tijd van inlevering:Zo spoedig mogelijk.
Opmerking: Ik post de mijne na de jouwe.