Jump to content
Geplaatst:
comment_1293256

Dan Sutton, associate producer van Saints Row 2 heeft via een interview met Play.tm bekend gemaakt dat de ontwikkelaar al is begonnen met de opvolger ervan. Saints Row 2 ligt nog maar enkele dagen in de schappen, maar het werk voor Saints Row 3 is al in volle gang. Sutton maakte ook bekend dat men met Saints Row 3 een totaal nieuwe weg wil inslaan.

Voor welke nieuwe richting zal worden gekozen is nog niet bekend. Wel gaf de ontwikkelaar aan dat het een richting zal worden welke we nog niet eerder in een game in dat genre hebben gezien.

"We’ve already started work on Saints Row 3, and we have a new direction we want to go in with that which we of course can’t talk about. We wrap up a lot in this one. There’s no frustration."

Bron:Ng-gamer

Dat is al best snel :tu: !Ik hoop ook dat er aan de graphics gewerkt word. ;)

Bewerkt: door danoontje_nl

• Reacties 51
  • Bezichtigingen 4.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1324193

heb je true crime uberhaupt gespeeld?

Er is echt vrij weiig aan verandert, de graphics zijn even waardeloos, de besturing ook en de functies ook niet.

Het enige echt nieuwe is dat je je personage echt helemaal kunt bouwen en dat er een hoop zijmissies zijn, verder ise r echt niks verandert.

Geplaatst:
comment_1324209
heb je true crime uberhaupt gespeeld?

Er is echt vrij weiig aan verandert, de graphics zijn even waardeloos, de besturing ook en de functies ook niet.

Het enige echt nieuwe is dat je je personage echt helemaal kunt bouwen en dat er een hoop zijmissies zijn, verder ise r echt niks verandert.

De graphics zijn totaal anders.

Kijk nou een ps2 game tegen een xbox 360 of ps3 game das toch totaal anders de verhaallijn is ook anders en de besturing ook het slaat voor geen ééne meter op true crime.

En ik heb het veel gespeeldt. :Y

Geplaatst:
comment_1325722

okee dan, behalve de verhaallijn zijn SR2 en True crie totaal gelijk, de besturing is hetzelfde gebleven en nog steeds kut, er zijn ene paar kleine nieuwe functies en dat is echt alles wat er nieuw aan is, oja er is een engine ingekomen die mensen 'realistischer' laat bewegen. Verder is het spel qua functies en setup totaal hetzelfde.

Ja andere verhaallijn zo kan ik het ook, dna zijn NFS UC en PS ook totaal verschillend maar tussen beiden is ook echt gene verschil.

Het gaat om de functies enzo, en SR2 heeft echt weinig nieuws daarin.

Dan zou je Vice City bijvoorbeeld ook een totaal andere game kunnen noemen t.o.v gta 3

Geplaatst:
comment_1326168

Een nieuwe engine is wel aan te raden, want de huidige engine van Saints Row is toch echt naar huidige begrippen waardeloos. Daarnaast bakken ze bij THQ helemaal niks van het optimaliseren van games voor de PC, want de systeemeisen zijn veelste hoog voor wat je uiteindelijk aan grafisch spectakel krijgt...

Geplaatst:
comment_1326245
Een nieuwe engine is wel aan te raden, want de huidige engine van Saints Row is toch echt naar huidige begrippen waardeloos. Daarnaast bakken ze bij THQ helemaal niks van het optimaliseren van games voor de PC, want de systeemeisen zijn veelste hoog voor wat je uiteindelijk aan grafisch spectakel krijgt...

SR1 op de Xbox 360 was ook geen succes.

Bepaalde plekken stond je ineens stil, mocht dat stuk weg laden, en kon je pas naar 1 a 2 seconde doorrijden, weg snelheid en soms knalde een wagen achterop.

En wagens die een meter voor je reden, kijkt 1 milliseconde achter je en die wagen voor je was al weg :N.

Geplaatst:
comment_1326942

mee eens, de enigne stamt al uit de true crime tijd en was toen al waardeloos.

De engine gaat werkelik dood aan de bugs, de eisen zijn veels te hoog.

Ik ben deels verplicht om min saints row settings op hihg te zetten, want anders worden alle models doorzichtig.

Als ze nu eens met ene goed geoptimaliseerde, bugvrije(behalve kleintjes) engine komen kan het nog wat worden, want anders zal het spel echt op ene flop uitdraaien, al het leuks van saints row 2 word verneukt door de waardeloze engine. IK ga atijd lopend ergens heen omdat ik er anders niet heelhuids kom.

Het ise cht iets in THQ wat ze niet goed doen, juiced 2 loopt voor geen meter, saints row 2 niet en true crime nyc ook al neit.

• 5 weken later...
Geplaatst:
comment_1354485

Wat klagen jullie toch over saints row 2's graphics? :7 Ik vind ze wel mooi zo, maar de physics vind ik best irritant onrealistisch..

Je kunt niet alles hebben in een game. Saints row 2 bied ongelovelijk veel mogelijkheden, zoals Customization van je character, cribs, gangs, huizen, gangs en nog veel meer dingen. Mijn eerste indruk toen ik het spel net gekocht had was: Holy sh...t!!

Het was zo spectaculair qua actie en mogelijkheden! Ik vond Saints row 2 een topper als ik denk aan hoe veel ik me vermaak in het spel! Ook is de co-op geniaal!

Ik ben er mee eens dat het spel technisch verre van perfect is. De mannier van rennen en bewegen ziet er vreselijk uit vind ik..! Ook de besturing is enorm irritant. Toch is het een succesvolle Sandbox game naast Grand Theft Auto IV, en is het ook één van mijn favorite games die ik tot nu toe heb gespeeld.

Bewerkt: door frankyyguy

Geplaatst:
comment_1356607
Dat een opvolger zo snel gemaakt wordt, kan 2 dingen betekenen: De oude versie is waardeloos, of de nieuwe versie wordt waardeloos.

Saints row 3 zou een triologie worden, dus was het al lang bekent dat er een deel 3 komt. Meestal werken ze al snel aan een opvolger, alleen THQ bevestigt het al eerder, omdat het een triologie wordt.

Het spel zou ongeveer in 2010/2011 uit komen of zo, dus is dat geen verschil met zijn voorganger.

Geplaatst:
comment_1357538

Ik zou echt niet weten hoe dat ze het in Saints Row 3 gaan doen... :?

Want je kan soweiso niet meer hetzelfde personage als in SR1 of SR2 hebben, omdat iedereen een ander personage heeft gemaakt in Sr2.

Dus het zal soweiso een nieuw personage worden maar wat zijn rol gaat zijn zou ik echt niet weten. :N

Geplaatst:
comment_1357749

Want je kan soweiso niet meer hetzelfde personage als in SR1 of SR2 hebben, omdat iedereen een ander personage heeft gemaakt in Sr2.

Dus het zal soweiso een nieuw personage worden maar wat zijn rol gaat zijn zou ik echt niet weten. :N

Dat is nu PRECIES wat ik ook dacht! :cab: Geen idee wie de nieuwe protagonist wordt! Ik hoop wel dat je nog steeds je character kunt customizen, aangezien ze een hele andere richting op zouden gaan... Ik ben benieuwd waarom ze de protagonist van Saints row 1 en 2 wilden vermoorden. In Sr 2 zei Julius dat Dex hun beide nodig had... Ik ben benieuwd WAARVOOR. ^_^

Geplaatst:
comment_1357850

Dat is nu PRECIES wat ik ook dacht! :cab: Geen idee wie de nieuwe protagonist wordt! Ik hoop wel dat je nog steeds je character kunt customizen, aangezien ze een hele andere richting op zouden gaan... Ik ben benieuwd waarom ze de protagonist van Saints row 1 en 2 wilden vermoorden. In Sr 2 zei Julius dat Dex hun beide nodig had... Ik ben benieuwd WAARVOOR. ^_^

Misschien wordt de kerk wel terug de schuilplaats net zoals in sr 1. :D

Geplaatst:
comment_1357910

Het Personage in SR2 is hetzelfde personage als in SR1 en in SR1 kon je je personage ook al customizen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.