Jump to content
Geplaatst:
comment_1293324

IK WERK NU AAN V1.1 !

Hierbij zijn er veel bugs enzo gefixt, en een aantal andere voertuigen toegevoegt ( ook wordt de installatie makkelijker: ) color]

Beste dames en heertjes!

hier is ie dan! mijn Nederlands eenheden mod!

Om deze mod te kunnen gebruiken heb je Winrar OpenIV nodig!

instructies hiervoor in het Leesmij bestand!

Download Link

Mod.jpg

Ik werk nu aan:

--------------------

- Nederlandse Jeep politie [KLAAR]

- de voertuigen nederlandse namen geven[KLAAR, tot de voertuigen die ik heb gemaakt nu]

- Nederlandse NOOSE auto

- MISSCHIEN nog nederlandse leger heli ( anhilator )

Vragen of sugesties voor verbeteringen, of heb je bugs gevonden? meld het hier!

Bewerkt: door Rickyboy30

• Reacties 79
  • Bezichtigingen 55.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1419399
Heb hier nog niet gereageerd, dus dan doe ik 't nu maar. =D Erg mooie mod. Ben zelf wel Belg, maar de textures zijn mooi bewerkt. ^_^

haha dankjewel,

Ik ben nu bezig om proberen te modellen met modellen.

Het is natuurlijk niet makkelijk om te modellen, misschien dat iemand mij hierbij een beetje opweg kan helpen ?

En degene boven mij:

wat bedoel je daarmee ?

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1498373

eey, je mod ziet er vet uit alleen er is wat lag in het uniform (embleem van de gewone agenten) en mijn ambulance wordt niet geel :N

er is ook wat lag bij de oksels van die NOOSE gasten, en 1 van de politiewagens heeft maar een skin

ik heb alles gedaan wat er in de readme stond.

ik heb misch. ook nog een idee: brandweer, nl brandweerwagen skin en brandweermannen skin ^_^

tog is dit echt een vette mod, maar plz help me met die ambulance en die ene politiewagen

TNX

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1499223

Sorry voor mijn late reactie.

Ik ben nu niet meer bezig met deze mod.

Ik script nu een server voor SA:MP, en ik zit nu ook nog in het schoolexamenjaar. heb dus niet zoveel tijd.

Voor diegene boven mij:

Ik weet het, ik had het gefixt. maar ben de mod kwijt...

Geplaatst:
comment_1499245

Maar op de downloadpagina staat

Deze download is gerapporteerd als defect omdat: Dit hoordt bij gta 4 te zijn en dit crast je gta 4 en je kan nooit meer op multiplayer

Is het waar dat je dan niet meer online kan?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1499259
Deze download is gerapporteerd als defect omdat: Dit hoordt bij gta 4 te zijn en dit crast je gta 4 en je kan nooit meer op multiplayer

Ja,

want Rockstargames heeft een patch uitgebracht dat je geen gemodde files online kan gebruiken, zo gingen mensen bijvoorbeeld een raketschietende MP5 modden :puh:

Geplaatst:
comment_1499322

Ja,

want Rockstargames heeft een patch uitgebracht dat je geen gemodde files online kan gebruiken, zo gingen mensen bijvoorbeeld een raketschietende MP5 modden :puh:

Wat heb jij dan aangepast? Als je enkel textures aanpast kan je nog perfect in multiplayer hoor.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.