Ik ben weer eens op wat GTA V nieuws gestuit. Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kon niks vinden...
Eerder kon je HIER al lezen dat GTA V misschien een PS3 exclusive wordt.
De Lost and the Damned brak al het Xbox Live record op het gebied van meest gedownloade DLC binnen een dag. De voor gamers bekende analist Michael Pachter verwacht dan ook dat tegen het einde van 2009 de DLC 2 miljoen keer is gedownload. Verder verwacht hij de tweede grote DLC voor GTA:IV na 31 october dit jaar en een geheel nieuwe GTA in 2010.
Pachter denkt dat een nieuwe GTA, die dan waarschijnlijk GTA:V gaat heten, makkelijk meer zal verkopen dan deel IV. Dit komt natuurlijk vanwege een grotere groep mensen die dan of een PS3 of een 360 in huis heeft gehaald. Dat er snel een nieuwe GTA aankomt zou ook best wel eens kunnen, aangezien de engine er al ligt. Van mij mogen ze dan wel al die telefoononzin eruit gooien, want dat vond ik me toch een potje irritant. Waar denken jullie dat een volgende GTA zich zou kunnen of moeten afspelen?
Pachter zei het volgende:
"When the next version of GTA comes out in late 2010 (not yet announced, but a reasonable expectation), there should be an installed base of approximately 60 million consoles in the addressable market. We don't think it is reasonable to estimate that sales of GTA will double the prior version, but we think that a 25-30% penetration is reasonable, suggesting 15-18 million units sold."
Hallo,
Ik ben weer eens op wat GTA V nieuws gestuit. Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kon niks vinden...
Eerder kon je HIER al lezen dat GTA V misschien een PS3 exclusive wordt.
bron
Bewerkt: door gta master 1